Alaus kelias

Įtraukti prie mėgstamų
4.4

Restoranas „Alaus kelias“ siūlo paskanauti ypatingais patiekalais, derančiais su "Rinkuškių" daryklos alumi. Erdvus, klasikinio interjero, dviejų aukštų restoranas talpina iki 200 žmonių. Atidarytas 2011 metais vos per metus pelnė Lietuvos sėkmingiausios turistų maitinimo vietos nominaciją. Per metus restorane apsilanko apie 100 tūkst. svečių. Alaus restorano meniu – išskirtinis visame regione, specialiai sukurtas mūsų šefų, virtuvės virtuozų, Edvino Genio ir Dano Černiausko. Būtinai paskanaukite gurmaniškų patiekalų, pagamintų su natūraliai brandintu alumi: aštrios alaus sriubos, juodajame aluje virtų burokėlių salotų su ožkos sūriu, anakardžiais, lęšiais bei vynuogėmis, jautienos išpjovos didkepsnio su pipiriniu tamsiojo alaus padažu. Antrajame restorano aukšte įrengta senovinė aludario klėtis, čia eksponuojami seni kubilai, kuriuose pirmąjį savo alų prieš gerą dvidešimtmetį pradėjo brandinti restorano šeimininkai.

Darbo laikasVirtuvėVerslo pietūsPusryčiai
Sekmadienis 12:00 - 21:00 - - -

Atsiliepimai apie Alaus kelias

• Ince Pince 5.0
    Šiandien aplankėme jūsų alaus daryklą, paskanavome alaus, papietavome. Viskas buvo nerealu!!!!! Alaus iki kaklo, pietų porcijos neįveikiamos, užkandžiai tobuli, bet labai noriu kolektyvo vardu padėkoti pačiai nuostabiausiai gidei, lai Ji mums atleidžia, kad net vardą pamiršome per Jos žavesį ir įstabų bendravimą, (reto smulkumo, lieknumo mergina su tobula juodų

• Aras Lazara 5.0
    Labai skanus maistas, puiki virtuvė, malonus aptarnavimas

• Alaus kelias 1.0
    Kiekvienas aplankydamas Biržus užsuks į alaus kelias restoraną, kuris įžymus Rinkuškių alumi. Deja teko ir nusivilti. Sriubos buvo puikios, bet antri patiekalai nesužavėjo. Negi tikrai nežinote ką gaminate. Nusivylus antru patiekalu,nieks nereagavo į skundą išėjome sumokėję 7 eurus už makaronų košę tagliatelle.

• Alaus kelias

• Živilė 5.0
    Puiku! Tik aukščiausi įvertinimai!

• Jurgita 5.0
    Nuo ,šiokių tokių ,gurmanų :), 10 balų jūsų nuostabiam restoranui ,10 balų mandagiam padavėjui ir 10 balų skaniai paruoštam ir begalo gražiai atrodančiam maistui ;) 2015.08.04 Biržai-Mažeikiai

• Aušra 5.0
    kiek kartų pietavome, ar rengėme pobūvius - labai patiko ir maistas, ir aptarnavimas ir aplinka. Ačiū

• linas 5.0
    labai patiko skanu

• linas

• Daiva
    Laba diena, Noretumeme susizinoti kaina uz Restorano nuoma Birzelio 06d. 2015. Butu apie 40 zmoniu. Aciu Jums. Daiva