Nauja restorano koncepcija (3)

Nauja restorano koncepcija (3)

„Bio-cafes“ yra greitojo maisto restoranų grandinė, kurios įstaigose galite pavalgyti ir greitai, ir sveikai. Atrodo, kad šie du dalykai nesuderinami, bet ši originali idėja jau pasiteisino – „Bio-cafes“ tapo lydere Europos rinkoje. Paslaptis paprasta – dauguma patiekalų gaminami iš ekologiškų produktų. Valgių kainos konkurencingos – jos nustatomos remiantis sąžiningos konkurencijos principu.

Idėjos sumanytojai atsirado tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku. Galima sakyti, jog ekologiški maisto produktai yra naujausia mada ir tendencija, vyraujanti paskutiniu metu: vien 2006 metais ekologiškų produktų suvartojimas Centrinėje Europoje išaugo 45 procentais, o kitose Europos dalyse – 20 procentų. Tai rodo, kad žmonių susidomėjimas ekologiškais maisto produktais vis labiau auga: daržovės ir vaisiai auginami be chemikalų, trąšų, maiste nėra dažiklių ir konservantų. Projekto organizatoriai tikėjo sėkme, kadangi panašūs projektai jau pasiteisino (šiais metais Vokietijoje vykusi didžiausia ekologiškų produktų paroda „Biofach“, Čekijoje rengiamos „Biostyl“ ir „Bio Jarmark“ bei Ekologiško marketingo forumas Lenkijoje).

„Bio-cafes“ koncepcija ir prekės ženklas buvo sukurti 2004 metais, o projektas pradėtas įgyvendinti 2005 metų spalį, kai Čekijos sostinėje Prahoje duris atvėrė pirmoji „Bio-cafes“ kavinė. 2006 metais buvo įgyvendinti dar du projektai, o 2007 metais duris atvėrė dar 3 kavinės, taigi iš viso šiuo metu veikia šešios „Bio-cafes“ kavinės. Projekto autoriai neslepia, kad planuoja plėstis ir toliau – iš pradžių tikimasi koncepciją skleisti Lenkijoje ir Slovakijoje, o po to ir kitose Europos šalyse.

„Bio-cafes“ projekto autoriai atskleidžia, jog daugiau nei 50 procentų maisto, siūlomo kavinėse, yra pagaminta iš ekologiškų produktų. Nesunku įsivaizduoti, kodėl ne visi 100 procentų – ne taip lengva gauti ekologiškų produktų. Valgiaraštyje galima rasti sumuštinių, sriubų, mišrainių ir desertų, taip pat galima užsisakyti šviežių vaisių. Didelis gėrimų pasirinkimas: „Bio“ kava, „Bio“ vynas ir alus, „Bio“ gėrimai vaikams, „Bio“ gaivieji gėrimai. Taip pat galima nusipirkti „Bio“ sausainių ir šokoladukų.

„Bio-cafes“ projekto tikslai: saugoti aplinką, išlaikyti konkurencingas ir patrauklias kainas bei formuoti naują vartotojo etinį kodeksą. Daugeliui žmonių greitojo maisto restoranai asocijuojasi su nesveiku maistu, todėl vartotojų sąmonėje suformuoti naują supratimą apie greitąjį maistą reikia šiek tiek laiko. „Bio-cafes“ nėra tik kavinė – tai koncepcija bei organizacija, kuri remia sporto varžybas, organizuoja edukacines kampanijas bei renginius, kuriuose dalyvauja žymūs žmonės. Visos atliekos rūšiuojamos, o „Bio-cafes“ statomos iš perdirbti tinkamų medžiagų. Orientuojamasi į paprastus žmones. Kompanijos šūkis – „Bio“ produktai kiekvienam“.

„Bio-cafes“ dizainas gana originalus – spalvų paletėje vyrauja gamtos spalvos: natūralios žalios, geltonos, oranžinės, rudos atspalviai. Interjeras, kuriame dominuoja natūralus medis, labai modernus: baro paviršius pagamintas iš aukštos kokybės stiklo, baldai aptraukti oda – tai patogios sofos, krėslai, foteliai bei minkštasuoliai. Šiek tiek gamtos paslėpta ir po grindimis: po stikliniu paviršiumi matosi žolę imituojanti danga. Visos „Bio-cafes“ kavinės dekoruotos garsaus fotografo Rossano B. Maniscalchi nuotraukomis. Jis paruošė didelę nuotraukų kolekciją, skirtą specialiai „Bio-cafes“ kavinėms. Muzika taip pat atitinka viso sumanymo koncepciją, nes restoranuose skamba etniniais motyvais paįvairintos melodijos, o įrengtuose LCD ekranuose galima žiūrėti filmus apie gamta ar kitą dokumentiką.

Visi, susidomėję projektu, „Bio-cafes“ franšizės principu gali atidaryti savo šalyje. Projekto autoriai siūlo visokeriopą pagalbą: bus apmokytas personalas, parinkta vieta, kuri tiktų įrengti kavinę, suderintas detalus planas, paruošta rinkodaros programa, kavinės biudžeto planas, parinkti baldai, užsakymų priėmimo tvarka, konsultuojama įvairiais kitais klausimais. Taip pat siūloma visokeriopa pagalba atidarymo metu, o pradėjus veiklą bus planuojamos metinės rinkodaros kampanijos, periodiškai lankysis kompetentingas konsultantas.

Parengė Elena Germanovič
Šaltinis: bio-cafes.com
Nuotrauka: www.greenandeasy.co.uk
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną