Gėrimų ekspertai degustacijoms pirmieji pasitelkė internetą

Nors verslo pasaulyje telekonferencijos yra įprastas dalykas, pasitelkti interneto ryšio gėrimų degustacijoms iki šiol nesiryžo nei viena Lietuvos ar Baltijos šalių bendrovė. Tuo tarpu „Mineralinių vandenų“ (MV) išbandytas naujas tokių renginių formatas nustebino net daug ką mačiusius garsius kompanijos tiekėjus.

Pasak MV vynų eksperto Gintauto Jašinsko, internetinė degustacija, kurios dalyviai interneto ryšio dėka gali gyvai bendrauti su kitoje šalyje esančiu gėrimo tiekėju, yra apskritai pasauliniu mastu dar neatrastas degustacijų tipas.

„Šią idėją mūsų tiekėjai sutiko išties entuziastingai, ja susižavėjęs vienos garsiausių Italijos vyninių „Antinori“ savininkas markizas Piero Antinori žadėjo tokios koncepcijos degustacijas pritaikyti svarbiausiose savo  rinkose. MV degustacijų lankytojams, kurių ratas yra daugmaž pastovus, naujasis formatas taip pat pasirodė patrauklus. Be to, per ilgametę mūsų degustacijų istoriją sulaukėme itin svarbių šios rinkos asmenų apsilankymų ir puikių įvertinimų“, - sako MV vynų ekspertas Gintautas Jašinskas.

Pasak jo, tokios degustacijos yra itin atraktyvios – MV ekspertų pristatymus papildo kitoje šalyje esantis tiekėjo atstovas, kartu degustuojami gėrimai, užduodami klausimai ir aptariami įspūdžiai. „Tai puiki proga betarpiškai susipažinti su konkrečiu gamintoju, jo požiūriu bei gamybos subtilybėmis. Įprastai didžiųjų tiekėjų dienotvarkės yra gausiai užpildytos, kelionės nėra dažnos ir jų planavimas užtrunka, todėl internetas sudaro puikias sąlygas susitikti pusiau gyvai“,- sako MV vynų ekspertas.

Bendrovė praėjusių metų pabaigoje jau surengė 4 internetines degustacijas (su vokiečių vyninės „Bürklin-Wolf“, Ispanijos vyninės „Albet i Noya”, Pietų Afrikos “Bellingham” ir Prancūzijos „Hugel & Fils“ atstovais) ir šiemet planuoja jas tęsti, pristatant ne tik vynus, bet ir stipriuosius gėrimus. Juolab, kad MV vienintelė iš gėrimų importuotojų Lietuvoje turi stipriųjų gėrimų ekspertą.

2010 m. MV suorganizavo apie 200 degustacinių renginių, dalyje jų dalyvavo užsienio tiekėjų atstovai. Pernai MV kvietimu Lietuvoje lankėsi itin garbingi sveči – 625 m. istoriją skaičiuojančios „Antinori“ vyninės valdytojas – markizas Piero Antinori, bene aukščiausio „rango“ iš šalyje besilankiusių viskio pasaulio atstovų - vyriausiasis „Scottish Leader", „Deanston“, „Tobermory“ ir „ Bunnahabhain“ maišytojas Ianas MacMillanas bei kiti svarbūs svečiai.

„Mineraliniai vandenys“ (MV) yra didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais lyderė Baltijos šalyse. 2009 m. didžiausių įmonių sąraše užėmusi 37 vietą, 2010 m. sausio-spalio mėn. MV buvo ketvirta pagal sumokamus mokesčius bendrovė Lietuvoje. MV Lietuvoje atstovauja „Stumbro“, „Hennessy“, „Moet & Chandon“, ,,Metaxa”, „Russian Standard Vodka“, CLWB („Scottish Leader“, „Angostura“, „Bunnahabhain“ ir kt.) „Campari“, „Cinzano“, „Red Bull“, „J.P.Chenet“, „Antinori“, ,,Baron Philippe de Rothschild“, „Farnese“, „Bianchi“, , BAT, JTI ir kt. prekių ženklus. 1992 m. Lietuvoje įsteigtos bendrovės dukterinės įmonės nuo 2007 m. veikia Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje.

Daugiau informacijos:
Linas Toleikis, Reklamos ir ryšių su visuomene vadovas
t.   +370 5 2786 162 ; m. +370 611 564 85; l.toleikis@mv.lt
Rūta Janušauskienė, Marketingo direktorė
t.   +370 5 2786 079, m. +370 686 587 70, r.janusauskiene@mv.lt

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną