PJazz

Įtraukti prie mėgstamų
Virtuvė: Europos
Įstaigos tipas: Restoranai, Picerijos
3.3
Mus rasite
Taikos pr. 141, KAUNAS
    Dabar nedirba
Restoranas neteikia daugiau informacijos
Esate restorano savininkas? Spauskite čia
Darbo laikasVirtuvėVerslo pietūsPusryčiai
Pirmadienis 10:00 - 23:00 - - -
Antradienis 10:00 - 23:00 - - -
Trečiadienis 10:00 - 23:00 - - -
Ketvirtadienis 10:00 - 23:00 - - -
Penktadienis 10:00 - 00:00 - - -
Šeštadienis 10:00 - 00:00 - - -
Sekmadienis 11:00 - 23:00 - - -

Atsiliepimai apie PJazz

  • Simas Gedzius 3.0
    0
    Noriu pasidalinti savo nuomone apie Picajazz ir aš. Nesuprantu kaip dar yra žmonių kurie ten perka picas. Užsisakiau didelę. Tai galvojau pavalgysim dviese. Norėtum, kai pamačiau 28 cm blynuką, už kurį sumokėjau virš 7 eurų, tai suvalgiau vienas tyliai ir tamsoje. Šį kartą, net šuniui kraštelių neliko... Kadangi skoniui akių nereikia, tai mano skonio receptoriams netiko tik padas. Jaučiau nedakepusią tešlą. Visa kita kaip ir įprastoje caprio picoje. Labai gaila, kad viena iš pirmųjų picerijų, atsiradusių Kaune, nededa pastangų į kokybės, kiekio ir kainos santykį.

  • Lina 1.0
    0
    Bent automatinį laišką atsiųskit klientams, kurie pasivargina ir paraso laiškus į atsiliepimai@pj.lt. Nebent to el.pašto niekas niekada netikrina... Laba diena, Pica Jazz komanda, Dėkoju jums už tai, kad tiekiate į namus skanų ir sveiką maistą. O taip pat už tai, kad savo kavinėse tiekiate maistą labai stilingai. Su tuo sveikinu jus, o taip pat ir jūsų klientus. Kaip bebūtų, tobulėti reikia nuolatos, o ypatingai reikėtų tobulinti PJazz maisto į namus užsakymų platformą tinklalapyje: ***. "Įsidėjus" į krepšelį norimą patiekalą, platformoje nėra jokios galimybės atšaukti užsakymą praėjus vos kelioms sekundėms po mygtuko "užsakyti" paspaudimo. Platformoje nėra jokios informacijos apie galimus apmokėjimo būdus. Nėra tarpinio puslapio, kuriame klientas-užsakovas galėtų pakartotinai peržvelgti savo užsakymą prieš paspaudžiant "užsakyti". Platformoje nėra susiekimo su kavine/įmone duomenų. Tik tiek, kad tai UAB "Verus Gustus". Pavyzdziui, tai galėtų būti būti ištaisyta pateikiant telefonų numerius ir adresus kiekviename Lietuvos mieste esančių PJ kavinių. Pažymėjus varnelę ties "Sutinku su sąlygomis ir taisyklėmis" (su kuo yra būtina sutikti, nes tai pažymėta žvaigždute "*"). Ir iš tiesų pasivarginus atsidaryti šias "sąlygas ir taisykles", deja, jokia informacija nepasirodo. Tad vartotojas yra net nesupažindinamas su tuo, su kuo jis privalo sutikti. Tai vartotojų teisių pažeidimas. Viliuosi, kad šioje užsakymų priėmimo internetu srityje esate naujokai ir dar tik išbandote šį būdą, nes kol kas visa tai atrodo daugiau nei neprofesionaliai. Linkiu sėkmės, Lina

  • Petras 3.0
    0
    Pila labai mažai gėrymo, nė velnio neatsigeriau.

  • Aurelijus
    0
    Tikrai sriubą čia pateikia šaltą. Net neištirpo sūris sriuboje (pateikė aitriųjų paprikų troškinį). Prie sriubos pateikė bandelę be sviesto, nors anksčiau prie bandelės būdavo specialus sviesto mišinys. Jautiesi apgautas ir nežinia už ką brangiai sumokėjęs.

  • Jurgita
    0
    Labai prastas aptarnavimas. Sriuba buvo šalta. O antro laukėme 50 min. Po kurių atėjo padavėja (Danguolė) ir pranešė, kad mūsų užsakymo nėra. Tai labai nekorektiška. Tokie dalykai pranešami darant užsakymą. Kiek suprantu dienos meniu patiekalai jei ruošiami ilgiau nei pusvalandį klientas turi būti informuotas. O blogiausia, kad lygiai ta patį patiekalą žmonėms atėjusiem maždauk 10 min. vėliau atnešė. ???? Tai išties didelė nepagarba klientui. Tuo labiau, kad esame pastovios klientės.

  • Jurgita
    0
    Labai prastas aptarnavimas. Sriuba buvo šalta. O antro laukėme 50 min. Po kurių atėjo padavėja (Danguolė) ir pranešė, kad mūsų užsakymo nėra. Tai labai nekorektiška. Tokie dalykai pranešami darant užsakymą. Kiek suprantu dienos meniu patiekalai jei ruošiami ilgiau nei pusvalandį klientas turi būti informuotas. O blogiausia, kad lygiai ta patį patiekalą žmonėms atėjusiem maždauk 10 min. vėliau atnešė. ???? Tai išties didelė nepagarba klientui. Tuo labiau, kad esame pastovios klientės.

  • Deima 1.0
    0
    Ziaurus aptarnavimas, o tiksliau visiskas jo nebuvimas

  • Deima 1.0
    +1
    Visiskai nevykes aptarnavimas - jokios informacijos kada gausi uzsakyta maista, vandens at***mo butelio laukimas puse valandos, visiskas nelankstumas uzsakymu priemime (nezinau kada bus picos, bet jei alu uzsakote dabar - jis bus po kavos), picos atnestos visiskai atsalusios, nors visa laika tvirtino, kad virtuve labai uzimta. Jei kazkas nevyksta pagal plana - informuok lankytojus. Beje - nebuvo jokio atsiprasymo, i pastabas buvo reaguojama juoku. Slykstus aptarnavimas

  • K.
    +2
    Po vakarykščio apsilankymo PJ restorane galiu drąsiai teigti, jog niekada ten nebesilankysiu. Ir kitiems nerekomenduoju. Užsakytos picos buvo tragiškos... Tešla perkepta ir išdžiuvusi, daugiau ant picos nelabai ko ir buvo, bet ir tai kas buvo ant pado viršaus nelabai kokios kokybės, kadangi sugebėjau jų maistu apsinuodyti. Kainos visiškai neatitinka kokybės, sumokėti už tokią 28cm picą 7€ yra absurdas.

  • K.
    0
    Po vakarykščio apsilankymo PJ restorane galiu drąsiai teigti, jog niekada ten nebesilankysiu. Ir kitiems nerekomenduoju. Užsakytos picos buvo tragiškos... Tešla perkepta ir išdžiuvusi, daugiau ant picos nelabai ko ir buvo, bet ir tai kas buvo ant pado viršaus nelabai kokios kokybės, kadangi sugebėjau jų maistu apsinuodyti. Kainos visiškai neatitinka kokybės, sumokėti už tokią 28cm picą 7€ yra absurdas.

Daugiau atsiliepimų
Pasiūlyk restoraną