Gusto blyninė

Įtraukti prie mėgstamų
Virtuvė: Europos
Įstaigos tipas: Kavinės
3.7
Mus rasite
Aušros vartų g. 6, VILNIUS
  • iki 22:00
Restoranas neteikia daugiau informacijos
Esate restorano savininkas? Spauskite čia
Darbo laikasVirtuvėVerslo pietūsPusryčiai
Pirmadienis 09:00 - 22:00 - - -
Antradienis 09:00 - 22:00 - - -
Trečiadienis 09:00 - 22:00 - - -
Ketvirtadienis 09:00 - 22:00 - - -
Penktadienis 09:00 - 22:00 - - -
Šeštadienis 09:00 - 22:00 - - -
Sekmadienis 09:00 - 22:00 - - -

Atsiliepimai apie Gusto blyninė

  • Augustinas Valiūnas 1.0
    0
    Jei reikėtų apibūdinti emocijas patirtas valgant laisvės prospekto blyninėj, tai aš mieliau būčiau praleidęs tą laiką kažkur dvėsdamas vidury dykumos čiulpdamas kaktusą ir kramtydamas dvėselėnų likučius, nei laukdamas čia amžinybę kol atneš kiaušinių lukštų košėje :)))))

  • Gloria Uderzo 1.0
    0
    Really poor quality, really unfriendly and even rude waiters.

  • Barbora Kepersaite 2.3
    0
    Labai bloga įstaiga, jeigu mylit save neikit čia.

  • Karolis Šileika 1.7
    0
    Following my post below, I would like to add that we have been contacted very promptly by administrator of GB and were offered a sincere apology and a decent discount for next orders. So I guess they are trying to do their best and get along with all customers.

  • Karolis Šileika 1.0
    0
    If you want to ruin your day or your kid’s day, this is a good place to go. On May 14th we had a reservation in GB ( Laisvės pr. 77B). We have arrived few minutes later then the reserved time and we still had to ask for the table to be properly cleaned (it looked all greasy). Got menus. We have ordered few pancake dishes and something for our 1 year old daughter. As she had limited range of dishes that we consider safe for her we decided to get Lazy vareniki (with sour cream or butter), which in the menu looked soft and mushy (perfect for chewing with 4 teeth). So the „interesting“ part started with delivered food. Her lazy vareniki were more like a week old rubbery and tasteless defrosted tiny pieces of flour and curd. I could munch them if I was starving when anything goes. But that was not the case. Nevertheless we didn‘t want to waste time looking for something they clearly could not deliver so my girl ate several of them (being dipped in something that should have been sour cream). But to our surprise, when we tried to taste them after she did not want any more of them we discovered sauce with garlic...Imagine that you kid is allergic to garlic or has digestion problems if consumed. We I explained to a waitress that the dish was entirely in unacceptable condition and composition. She apologized and said that it was mistake and that we will get a reasonable discount. Ok, it happens. So we settled. Then came few more surprises. One dish was served without any souse (which was ordered) and another came with wrong sauce. Right, not a biggy. But then one dish lacked one of ingredients. Ok, we complained again. The waitress looked in distress, and said that a reasonable discount will be arranged. So we finished eating. And to our surprise, but not unexpected, when I think about it now, we were billed in full for all dishes without any not even slightest discount. If that was not enough the playground for kids was littered with broken toys. The toy furniture was dusty and greasy. Fortunately my girl did not care about any of those “interesting” moments. But to us it was paying money for something we didn’t order and afterwards being treated as if nothing wrong happened. Maybe it was a bad hair day in that place or a bad luck troll was having pancakes somewhere in that place...I recommend looking for a more tidy and reliable place or at least checking it before coming to have meal which would fulfill your expectations.

  • Bobute Pati 2.0
    0
    Šiandien buvau pirmą kartą. Buvome Laisvės pr, Vilniuje. Nusivyliau visu 100 procentų. Įėjus radom 2 laisvus staliukus, kurie buvo pilni paliktų indų. Net arbatpinigiai likę ant stalo. Paprašėme, kad atlaisvintų stalą. Kaip supratau tai padarė barmenė, kuriai priklausė kiti stalai. Indus nunešė, bet stalo nenuvalė. Meniu paėmiau nuo kito stalo. Laukėm ilgokai. Kai atėjo aptarnaujanti barmenė, paprašėme nuvalyti stalą. Priėmė užsakymą. Laukėm apie 30 min. Kavą atnešė gerokai atvėsusią. Dar kartą paprašėme nuvalyti stalą. Tada jau išgirdo. Panašu, kad ten nėra įpročio išėjus klientui nukraustyti stalą ir jį nuvalyti. Susirinkti arbatpinigius. Užsakyti blyneliai visai neatitiko vaizdo iš meniu. Nesakau, kad turi būti idealiai tas pats, bet jei blynai su obuoliais ir cinamonu nuotraukoje, tai bent kažko panašaus tikiuosi. Atnešė sausus blynus.... Be jokių obuolių. Pradėjau ieškoti jų blyno viduje... Atradau tik tai, kad jie buvo neiškepę. Viduje pusžalė tešla... Tiesa, prie blynų pasiūlė padažo, bet aš jo atsisakiau, nes tikėjausi to, ką mačiau meniu. Barmenei tą pasakiau. Ji juk žinojo, kad blynai nebus su obuoliais. Galėjo perspėti ir parekomenduoti padažą. Blynus atidavėme. Palaukiau kol šeima pavalgys, paprašėme sąskaitos. Tai pasakė, kad mano blynai dar kepa ir bus už poros minučių... Apšalau... Pasirodo jau gerą pusvalandį dar kepė man blynus. Pasakiau, kad nebereikia, mes išeinam. Kažkaip gal per daug tikėjausi? Pavadinimas visad kėlė geras emocijas. Dabar deja ne. Vieta, į kurią turbūt niekada neateisiu....

  • Alina Olechnaviciene 1.0
    0
    noreciau pasidalint labai neigiama patirtimi pietaujant Gusto Blynine Laisves pr. Elementaria vaikiska sriuba ir mums suauguiems saltibarscius paprasta diena,ne svtg, nese 40min!!!amerikietiskus blynus atnese ne blynus,o 3molinius gumulus

  • mes seima
    0
    Šiandien buvome Gusto blynineje laisves pr.Saugiau niekada ten nekelsime kojos...Tiek viduriuojame,kad net atsisesti nebegalime,kas 10 min i WC.Ruoskites patikrinimui Gusto blynine!!!!!

  • Anton@.com
    0
    vogia ALina laletin

  • Daiva M. 2.0
    0
    Šiandien teko apsilankyti Aušros vartų gatvėje, esančioje Gusto blyninėje. Interjeras- šaunus, maistas tikrai neblogas, tačiau apie aptarnavimą nieko gero negaliu pasakyti. Pralaukus 30min, patys nuėjome paprašyti padavėjos, kad pagaliau ateitų ir priimtų užsakymą, priėmus užsakymą, maisto laukėme apie 40 min- tai buvo du patiekalai, tik gavus maistą ant stalo, paprašėme sąskaitos, kurią gavome neilgai trukus, tačiau spėjome suvalgyti maistą, suvaikščioti į WC, o mums grįžus, sąskaita vis dar nebuvo paimta. Vėlgi teko eiti "gaudyti" padavėją, kad greičiau paskaičiuotų. Mus aptarnaujanti mergaitė buvo maloni, nieko negaliu sakyti, tačiau jos kolegė, vaikščiojo it žemę pardavusi. Tokiai vietai, personalą rinkčiausi atsakingiau. Ir su šiais "vėžlio tempais" šioje kavinėje susiduriame ne pirmą kartą... Kalta ne padavėja, aš siūlyčiau dėmesį atkreipti restorano vadovui/-ei (dvi padavėjos- akivaizdžiai per mažai, nes jos nesusitvarko su svečių srautu): kai atėjome, kavinė buvo apytuštė, tačiau ilgainiui susirinko daugiau žmonių, tad kiek jie laiko laukė patiekalų ir personalo dėmesio, net sunku įsivaizduoti... Porą kartų pasimokėme, daugiau į šią vietą neisime.

Daugiau atsiliepimų
Pasiūlyk restoraną