Argo Trakai Įtraukti prie mėgstamų

Įstaigos tipas: Restoranai, Kavinės
Siūlome

Restoranas „Argo"

Jau šešioliktus metus džiugina vietos lankytojus bei užsieniečius puikia gruziniška ir kaukazietiška virtuve. Dviejų aukštų restoranas, turintis dvi nuostabias terasas su vaizdu į ežerą siūlo išskirtinį meniu ir gurmanams, ir klasikinio bei sveiko maisto mėgėjams. Didžiuojamės galėdami pasiūlyti didelį žuvies asortimentą bei vegetariškų patiekalų. Esame labai lankstūs, mūsų patyrę šefai pasiruošę džiuginti Jūs ir lietuviškais autentiškais patiekalais bei vietos karaimų pamėgtais „Kibinais". Restoranas naujai renovuotas, išsiskiria jaukumu ir stiliumi. Atsižvelgiame ne tik į patiekalo skonį, bet ir pateikimą, todėl kiekvieno patiekalas yra išskirtinis, daug dėmesio skiriama papuošimui. Kiekviena restorano detalė byloja apie mūsų požiūrį į maistą: čia gaminami patiekalai yra meno kūriniai, kuriais gali mėgautis kiekvienas lankytojas.

Darbo laikas Virtuvė
Pr. - Pn. 11:00 - 22:00 iki 22:00
Št. - Sk. 11:00 - 23:00 iki 23:00
Norite, kad svečiai dar ilgą laiką po šventės aikčiotų dėka geriausių prisiminimų? Tuomet šventei rinkitės ant ežero kranto įsikūrusį restoraną ARGO. "Mūsų užduotis – paversti jūsų šventę nepamirštama. Ruošiame kulinarinius šedevrus ne tik furšetams ir banketams, tačiau ir kitoms šventėms – vestuvėms, krikštynoms, jubiliejams. Nesvarbu, ar planuojate asmeninę šventę ar verslo renginį – maitinimo dalį palikite mums!" - užtikrintai teigia ARGO komanda.

Pobūvių salės nuoma Trakuose

Planuojate įspūdingą renginį originalioje ir kiek neįprastoje aplinkoje? Restoranas „Argo“ jums gali padėti. Padėsime suorganizuoti jūsų asmeninį ar verslo renginį mūsų kaukazietiškame restorane ant ežero kranto Trakuose.
•    Mūsų restoranas talpina iki 40 žmonių;
•    Paruošime bet kokios šalies virtuvės patiekalus, nors mūsų prioritetas – kaukazietiški patiekalai;
•    Galime suorganizuoti išvažiuojamuosius pietus (maistą pristatyti į jūsų pasirinktą vietą);
•    Yra galimybė svečius, liekančius nakvynei apgyvendinti ištaiginguose apartamentuose;
•    Visa reikalinga infrastruktūra šventėms – scena, muzikos aparatūra ir t.t.
•    Galime pasiūlyti egzotiškų patiekalų, kurių kitur neparagausite;
•    Padedame dekoruoti patalpas jūsų šventei;
•    Sutinkame ir išlydime visus svečius, kaip geriausius draugus – tai kaukazietiško svetingumo oazė Trakuose.

Restoranas „Argo“ jau laukia jūsų savo šventėje.

Išvežamieji banketai
Svečių skaičius 50
Vidutinė kaina asmeniui €€
Restorano parkingas
Rūkymo zona
VIP salė
Galimybė keisti stalų planą
Galimybė naudoti savo garso/vaizdo įrangą
Šokių salė

• Rytis Aidukas 5
    Viskas super..
  • Lina Rudyte 5
    Personnel is very kind. Food is very good and fresh ingredient. In front of hotel and restaurant you can see the great view of lake ( just 10 m distance). Rooms in hotel were beautiful. We had great time there end we really rest .
  • Jelena Orlova 5
    Tikrai vertas demesio restoranas. Viskas labai skanu. Aciu.
  • Juozas Jonas 5
    2017-03-19 lankeme sia nuostabia vieta ... Buvome su beta kuponu ,maistas tiesiog tirpsta burnoje,aplinka tvarkinga ir grazi,aptarnavinas auksciausio lygio ,tiesa ,si vieta ne kiekvieno piniginej ,apart kuponu papildomai palikome nemenka suma ,padaveja pasiule paragauti daugiau ju patiekalu ,del to ,del nei vieno isleisto cento buten cia mes nesigailim,sugrisim dar tikrai ne karta
  • Raimonda 5
    Sveiki, Man patiko viskas: puikus maistas, malonus aptarnavimas, nuostabus virėjo dėmesys kiekvienam klientui asmeniskai! Graži gamta, stebuklinga vieta! Nieko netrūksta nuostabiam poilsiui. O kas liečia kaina - jinai nėra aukšta, kokybiškas maistas pigiai kainuoti negali:) Keliauju tikrai nemažai, tai turiu ką palyginti:) Dėkoju p. Rimvydui, kolektyvui, dirbate puikiai. Linkiu kuo didžiausios sėkmės! Saunuoliai!!!
  • Edma 0
    Siaubas!aptarnavomo nera, masina prie restorano nepastatysi, nes telpa 4auto, teko prie iki statyti. Patiekalu laukeme virs dvieju valandu.porciju dydis-pasityciojimas.mano trimeciui sunui sverianciam 12kg.vos uzteko, garnyra reik papildomai uzsisakyti.buvom 4zmoniu kompanija. Sugadinta nuotaika, visiskai neatitinka restorano statuso.vyna Pila is tetra pack.Nerekomenduoju!!!
  • Laima 0
    Tragediju tragedija!lankemes 2016-07-12.dar Tokio lygio neteko pamatyt. Uzsisakem romantiska vakariene.atvykome is kito miesto. Rezervavome sutartu laiku staliuka...atvykus pasake, kad reiks palaukti...isejom pasivaiksciot pi Trakus. Po 1val.20min. Pranese, kad paruosta. Ateje radome dvi uzkandeles kasnio dydzio. O karstu dar teko restorane laukti 1val., bet kai juos atnese, sokiruoti likome:karpio saslykas ant iesmo-du gabaliukai, o vistienos saslykas-4gabaliukai. Garnyras padirodo nepriklauso!!! Tada pareikalavom priklausancio vyno. Kuri akivaizdziau pyle is tetra pako. O kai atnese desertus, tai... Pyragai sudaro Du kasnius.islaukta 2,5val. Ir 38eurai, aptarnavimo nerasta. As duociau 7eurus uz 7kasnius. Daugiau niekada, ir pazistamus ispesiu. Matem dar dvi poreles isgyvenusius ta pati, ka mes.
  • Rimas 2
    Teko ir mums apsilankyti šiame restorane. Įspūdžiai dvejopi. Vaizdas gražus, maistas kurį mums pateikė skanus... Tačiau dėl romantiškumo ir aptarnavimo kokybės... susidarė toks įspūdis, kad jeigu padavėjas nesitiki iš jūsų gauti bent dešimt eurų arbatpinigių tai būsite antraeiliai piliečiai. Aš nesakau, kad buvo nemandagus, viskas buvo pateikta mandagiai, rafinuotai, bet panieka jautiesi akivaizdi. To aš nesakau apie aptarnaujančias mergaites, jos šaunuolės, bet vien dėl padavėjo, kuris ten kaip ir vyresnysis antrą kartą ten eiti nesinori.
  • Viska žinantis 0
    Taigi čia ta pati chebra
  • Justas 0
    Nieko ypatingo ten nera. Buvau praeitais metais, kai tik atsidare (pavasari) tuo metu buvo geresnis meniu, idomesnis pateikimas bei isskirtiniai patiekalai. Siais metais apsilankiau visai nesenai, kazkas pasikeite...viskas tas pats kaip ir kitame restorane Trakuose. Esu daug metu Akmenines Rezidencijos lankytojas, taip atrodo, kad restorano Argo meniu visiskai identiskas kaip ir Rezidencijos, bet palyginus restoranus, meniu atzvilgiu rinkciausi Akmenines rezidencijos.