Этот веб-сайт использует файлы cookie. Продолжая использовать веб-сайт, вы соглашаетесь с нашей Политикой использования файлов cookie. Более подробная информация о файлах cookie.

Принять
+ Предложить ресторан
Новости

Restorano apžvalga „Apvalaus stalo klubas – Bona lounge“

2018-04-30
Опубликовать вашу статью

Atostogų neplanavome – nusimatė darbymetis, bet kartais nuotykiai atkeliauja patys. Po ilgų planavimų mūsų aplankyti atskrido draugai. Iš labai toli, Indijos pakraščio, Himalajų kalnyno. Užgriuvo smagūs rūpesčiai – kaip nustebinti, ką parodyti, kur nusivežti. Didelė atsakomybė – pietūs ir vakarienės, tiems, kurių gimtoji šalis garsėja neaprėpiama virtuve.

Bekeliaujant po Lietuvos miestus ir miestelius, žinoma, neaplenkėme ir didingos Trakų pilies. O pietus susiplanavome „Apvalaus stalo klube“, Bona lounge erdvėje. Šį restoraną pasirinkome dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – nepakartojamo vaizdo į garsiąją pilį, antroji – dėl šio restorano vardo, kuris dažnai matomas pristatant Trakų miestą.

Meniu gausus ir europietiškas, to, ko ir norėjome, siekdami draugams pristatyti ne tik cepelinus, o ir mūsų kontinente ruošiamas jūros gėrybes, sriubas, salotas ir kitus gardumynus.

Savo gurmanišką nuotykį pradedame nuo kreminės bulvių ir juodųjų trumų sriubos, kuriai kartu ansamblį palaiko grietinėlė, duonos skrebučiai, saulėgrąžų aliejus, saulėgrąžų sėklos ir  kepinti lazdynų riešutai (4,90 eur).  Įvertinimai labai geri, ne tik mūsų, bet ir svečių. Švelni, bet sodri, juntami visi maloniai išreikšti ingredientai.

Papasakoję ilgą istoriją apie mūsų didžiuosius kunigaikščius, nepamirštame paminėti  tos dalies, kaip Trakų mieste asimiliavosi totorių ir lietuvių kultūra – svarbiausias to įrodymas – kibinai. Tolimieji svečiai pasirenka ragauti su aviena (2,70 eur) bei vištiena (1,70 eur). Veide susidomėjimą, keičia nuostaba – kaip šis gaminys primena jiems tradicinį Himalajų patiekalą momo. Kibinai ištirpsta akimirksniu, vis girdint komentarą, jog tai padidinta jų mėgstamo skanėsto versija.

Tęsiant europietiškos virtuvės išbandymus ,pasirenkame salotas su avies sūriu  (agurkai, pomidorai, mėlynieji svogūnai, juodosios alyvuogės, salotų lapai, graikiški riešutai, avies sūris, džiovintų pomidorų ir sūrio kremas, žolelių padažas (6,90 eur)). Mūsų draugus sužavi pateikimas ir skonis – gaivu, nepretenzinga ir puikiai suderinti produktai – toks azijiečių komentaras. Mes esame ragavę  patrauklesnio, ryškesnio skonio salotas, bet pritariame, kad šis patiekalas yra neblogas.

Pirmasis karštas patiekalas -  šamo filė drauge su daržovių sluoksniuočiu (poras, cukinija, pomidorai), restorane gamintu majonezu ir svogūnų traškučiais (14,90 eur). Mes išsigąstame vaizdo – ant griliaus ruošta žuvis – gerokai perkepus ir su  per stora suskrudusia plutele. Patiekalą įveikiame, bet jausmas nemalonus – šiame restorane ruoštas šamas toli gražu neatitinka to, ką gali paruošti Lietuvoje gaminantys šefai. Žuvį gelbėja tik daržovių garnyras ir vietoje gamintas majonezas.

Antrasis karštas patiekalas - kiaulienos šonkauliukai su pomidorų padažu, topinambais (žieminės bulvės) bei 5 rūšių pupelėmis (9,90 eur). Galima ginčytis, kas yra šonkauliai, bet 4 žmonės iš skirtingų kontinentų nubalsavome, kad tai, ką gavome buvo – liesa šoninė kepta ant grotelių. Guminė, sunkiai kramtoma tekstūra, kaulų nebuvimas verčia šiam patiekalui duoti neigiamą įvertinimą. Nubalsuota vienbalsiai. Sausos pupelės ir pomidorų padažas – situacijos neišgelbėjo.

Labai vylėmės, kad jūros gėrybių patiekalas situaciją pagerins. Lėtai gamintas aštuonkojis  kartu su CHORIZO dešra, baltųjų kopūstų puta, marinuotu Savojos kopūstu, 5 rūšių pupelėmis bei žuvies padažu (13,90 eur). Pervirtas, košės konsistencijos  aštuonkojis strigo gomuryje. Jo tik paragavome. Patiekalas buvo nevalgomas (tai gražiausias epitetas kokį galėjome sugalvoti). Labiausiai apmaudu, dėl to, kad mūsų draugai jūros gėrybes ragavo pirmą kartą.

Saldėsiui pasirinkome maskarponės sūrio desertą (maskarponės sūris, trintos šviežios avietės, juodos duonos trupiniai, namų gamybos aviečių šerbetas (5,00 eur)).Lengvas, šaltas, gaivus. Švelnaus skonio maskarponės sūrio kremas puiki atsvara uogų ledams.

Laimei, apsilankymas šiame restorane tebuvo maža akimirka iš nuostabios ir ilgos mūsų draugų kelionės. Liūdna, jog gerai išrekomenduota vieta toli gražu neatskleidė tikros europietiškos virtuvės kokybės.  Puikus vaizdas pro langą, malonus aptarnavimas popietės neišgelbėjo, bet ilgai neliūdėjome, juk nuotykių būna visokių. Rekomendacija restoranui – geriau paprastesni, bet kokybiški patiekalai, nei įmantri, bet sunkiau paruošiama europietiška virtuvė.

Sąskaita :

Kreminė bulvių ir juodųjų trumų sriuba 2 porcijos(9,80 eur) + kibinas su aviena (2,70eur)  +kibinas su vištiena( 1,70 eur) + salotos su avies sūriu ( 6,90eur) +šamo filė (14,90eur ) + kiaulienos šonkauliai ( 9,90 eur) + lėtai gamintas aštunkojis(13,90eur) + maskarponės sūriodesertas (5,00 eur) + 3 latte kavos puodeliai (6, 00 eur) + žalia arbata (1,40 eur) + Coca cola (1,70 eur)= 73,90eur

Kainos būtų patrauklios, jei visi patiekalai būtų jų verti.

Vertinimo skalė:

Interjeras : 4/5. Puiki vieta su vaizdu į ežerą ir Trakų pilį.

Aptarnavimas : 4/5. Malonus, neišskirtinis.

Maistas :   2/5. Kodėl? Skaityti aukščiau.