This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Kaip skamba Jūsų prekės ženklas?

2014-07-07
Publish your own article

Pirkti prekes ar paslaugas vartotojus skatina ne tik gero prekės ženklo logotipas ar šūkis, bet ir su juo siejama muzika. Tokius dėsningumus atskleidė didžiausios Europoje skaitmeninių radijo stočių grupės „Music Choice“ tyrimas, kuriame net 9 iš 10 vartotojų tvirtino, kad muzika daro poveikį jų elgesiui bei nuotaikai, o beveik 90 proc. teigė, jog prekybos vietoje skambanti muzika yra svarbi kuriamos atmosferos dalis.

„Norint greitai ir efektyviai sustiprinti prekės ženklą, pirmiausia reikėtų suderinti prekės ženklą su jį atspindinčia ir papildančia muzika, tai geriausiai gali padaryti jūsų muzikos paslaugų tiekimo kompanija. Pavyzdžiui, kavinės, parduotuvės ar sporto klubo erdvėje transliuojama teisingai parinkta muzika suteikia prekės ženklui identitetą, savitumą, komfortą klientams ir tokiu būdu pritraukia juos bei skatina pardavimus“, – teigia muzikinio marketingo paslaugas Lietuvoje teikiančios UAB „Cherry Music Europe“ direktorius Laurynas Giedrys.

Muzikinio marketingo specialistai teikia įvairias paslaugas, tačiau pasak eksperto, dabar populiariausios yra trys – foninės muzikos naudojimas prekybos vietose, garso naudojimas pokalbių telefonu metu bei interneto svetainėse naudojami garsiniai sąskambiai. Pastaruoju metu vis daugiau dėmesio kreipiama ir į audio/video reklamose skambančią muziką, grojaraščius organizacijų vakarėliuose, konferencijose ar komercinėse patalpose.

„Sėkmingi prekių ženklai perteikia garsinę, vaizdinę ir jausminę žinutę savo vartotojams, t.y. prekės ženklo įvaizdį formuoja tai, kaip jis atrodo, ką prekės ženklas mėgsta, su kokia muzika save gretina, kokiais kanalais ir kaip dažnai komunikuoja su vartotojais. Visa tai prekės ženklo vartotojams kuria teigiamus arba neigiamus pojūčius. Todėl galvojant apie prekės ženklo kūrimą yra ypatingai svarbu į tai pažiūrėti kompleksiškai“,  – sako L. Giedrys.

Muzikos paslaugas teikianti „Cherry Music“ kompanija siekia, kad viešosiose erdvėse besilankantys žmonės jaustųsi komfortiškai, o skambanti muzika būtų maksimaliai pritaikyta prie prekės ženklo tikslinės auditorijos, interjero, eksterjero ir kitų vietos ypatumų. Aukštas interneto infrastruktūros lygis Lietuvoje leidžia puikios kokybės paslaugas teikti už minimalią kainą, prieinama ne tik didiesiems rinkos dalyviams, bet ir smulkiesiems verslininkams.

UAB „Cherry Music Europe“ – vienintelė bendrovė, turinti didžiausią muzikinio marketingo patirtį bei paslaugų spektrą Baltijos šalyse. Sutelkusi didelę ekspertų komandą, kompanija teikia paslaugas tiek valstybinėms institucijoms, tiek privačiam verslui. Tarp didžiausių „Cherry Music“ klientų – „Can Can Pizza“, „Caif Cafe“ kavinių tinklai, „Impuls“ sporto ir sveikatingumo klubai, „Statoil“ degalinių tinklas.