Turizmo verslo misijoje – dėmesys Lietuvos sveikatingumo ir SPA paslaugoms bei aktyviam poilsiui

Turizmo verslo misijoje – dėmesys Lietuvos sveikatingumo ir SPA paslaugoms bei aktyviam poilsiui

Penkias dienas trukusi 7-oji atvykstamojo turizmo verslo misija „Buy Lithuania 2009“ atskleidė Lietuvos sveikatingumo turizmo potencialą bei aktyvaus poilsio galimybes. Misijos metu kelionių organizatoriams iš dešimties užsienio šalių buvo pristatytos Lietuvos sveikatingumo, SPA, aktyvaus poilsio turizmo galimybės bei Lietuvos pajūris.

„Šių metų verslo misijos viena iš pagrindinių krypčių buvo SPA ir sveikatingumo turizmas. Nors misijos rezultatus prognozuoti dar anksti, ji dar kartą įrodė, kad Lietuva turi iš tiesų puikias sąlygas ir galimybes plėtoti sveikatingumo turizmą kurortuose ir Lietuvos pajūryje“,- vertindama dalyvių atsiliepimus teigia Nijolė Kliokienė, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorė.

Kelias dienas trukusioje verslo misijoje dalyviai turėjo galimybę užmegzti naudingus verslo kontaktus su Lietuvos turizmo paslaugų teikėjais, apžiūrėti sveikatingumo centrus, viešbučius, aktyvaus turizmo galimybes bei kitas lankytinas vietas Druskininkuose, Birštone, Trakuose, Palangoje, Klaipėdoje, Nidoje.

„Dalyviams surengėme du turus po sveikatingumo centrus ir pajūrio kurortus. Dalis svečių vyko į Druskininkus, Birštoną; kita dalis – į Nidą, Palangą. Siekdami, kad svečiams organizuojami turai būtų aktualūs ir atitiktų dalyvių veiklos sritį, maršrutus jiems siūlėme pasirinkti patiems.“,- teigia Nijolė Bitinienė, „Buy Lithuania 2009“ koordinatorė, Valstybinio turizmo departamento vyriausioji rinkodaros specialistė.

Pasak Nijolės Bitinienės, užsienio turizmo profesionalai Lietuvoje teikiamomis paslaugomis ir jų kokybe buvo patenkinti: „Matėme, kad svečiams įspūdį padarė SPA centrai, sulaukėme daug klausimų apie teikiamas papildomas aktyvaus poilsio pramogas, aktualias iš užsienio šalių ilsėtis atvykstantiems žmonėms. Ypač aktyvūs buvo Baltarusijos turizmo specialistai. Jų ir verslo misijoje sulaukėme daugiausiai – ketvirtadalį visų dalyvių sudarė svečiai iš kaimyninės Baltarusijos“.

Verslo misija įrodė, jog Lietuvai reikia labiau populiarinti SPA centrus ir aktyvaus poilsio galimybes. „Lietuvai trūksta žinomumo. Arčiau esančios šalys, tokios kaip Rusija ir Baltarusija, žino išties nemažai, tačiau Vakarų, Skandinavijos šalių atstovai teigia beveik neturintys informacijos apie konkrečias turizmo galimybes Lietuvoje“,- sako Nijolė Kliokienė, Valstybinio turizmo departamento direktorė.

Verslo misijoje dalyvavo kelionių organizatoriai iš Švedijos, Norvegijos, Danijos, Vokietijos, Austrijos, Šveicarijos, Jungtinės Karalystės, Ukrainos, Rusijos ir Baltarusijos. „Kitais metais taip pat planuojame pakviesti užsienio turizmo profesionalus į Lietuvą. Panašios misijos yra labai reikalingos – tokią nuomonę išreiškė ir šių metų misijos dalyviai“,- teigia Nijolė Kliokienė, Valstybinio turizmo departamento vadovė.

Valstybinis turizmo departamentas tikisi, kad renginys sudarys palankias sąlygas būsimam turistų srauto augimui, sveikatingumo turizmo krypties vystymui.

Valstybinio turizmo departamento informacija ir nuotraukos

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną