Tinklaraštininkė Inga Žuolytė: apie sportą, mitybą ir ištirpusius kilogramus

Tinklaraštininkė Inga Žuolytė: apie sportą, mitybą ir ištirpusius kilogramus

Socialiniuose tinkluose kaip aktyvaus sporto atstovė išgarsėjusi Inga Žuolytė šiandien džiaugiasi nauju etapu – motinyste. Nors pasiruošimas varžyboms, trenerės darbas ir liko praeityje, veiklų jaunai mamai tikrai netrūksta. Mitybos planų sudarymas, darbas su socialiniais tinklais, „YouTube“ filmukų kūrimas, sava drabužių linija ir kiti projektai merginos „Instagram“ paskyroje subūrė daugiau nei 90 tūkstančių sekėjų, o „YouTube“ platformoje – daugiau nei 23 tūkstančius prenumeratorių, tad nesuklysime teigdami, jog šiandien I. Žuolytė – viena sekamiausių mamų Lietuvoje

Profesionalus sportas ir sveikata – nieko bendro

Įtemptas treniruočių grafikas, alinančios dietos, socialinio gyvenimo apribojimai, nuotaikų kaitos – taip pasiruošimą kultūrizmo varžyboms apibūdintų dažnas sportininkas. Šį gyvenimo periodą kaip emociškai sunkų prisimena ir Inga Žuolytė – ne kartą tiek socialinėje erdvėje, tiek spaudoje kalbėjusi apie pasiruošimo varžyboms tamsiąją pusę mergina pripažįsta: „Profesionalus sportas ir sveikata, kaip žinia, nieko bendro neturi. Taip, dietos atrodė sėkmingos, nes tikslas buvo pasiektas ir tikrai su kaupu, tačiau tai nebuvo sveikas būdas“.

Vilniaus pirmenybėse, jaunimo bikini fitneso kategorijoje prizinę vietą užėmusi I. Žuolytė tuomet buvo atsikračiusi apie 15kg., tačiau šiandien merginai šis etapas – praeitis. „Gyvenimas nestovi vietoje, keičiasi pomėgiai bei prioritetai. Tai buvo labai įdomi ir vertinga gyvenimo patirtis, kuri pastatė ne tik pamatus mano tolimesnei veiklai, bet ir leido kur kas geriau pažinti savo kūną,“ – pasakoja mergina.

Po gimdymo – ištirpę kilogramai

I. Žuolytės gyvenimas iš tiesų nestovi vietoje – video blog‘ų filmavimas, darbas su socialiniais tinklais, drabužių linijos kūrimas ir nemažai kitų projektų, iš kurių svarbiausias šiandien – motinystė. Daugiau nei 90 tūkstančių sekėjų „Instagram“ paskyroje turinti tinklaraštininkė dabar labiau žinoma ne kaip sportininkė ar trenerė, o kaip laiminga mama.

Nors po gimdymo praėjo tik kiek daugiau nei 5 mėnesiai, jauna mama visada pasitempusi, švytinti, o po neštumo likusių kilogramų – nebematyti. „Nėštumo metu sau leidau tikrai labai daug, galbūt, daugiau nei turėčiau, tačiau tai buvo tik pirmoje nėštumo pusėje, nes vėliau apetitas labai ženkliai sumažėjo. O kilogramai po nėštumo man labai lengvai ištirpo tad man tiesiog pasisekė, nes dėl to sukti galvos nereikėjo ir šiai dienai sveriu mažiau nei iki nėštumo,“ – sėkmė džiaugiasi I. Žuolytė.

Siekiant rezultatų – jokių kraštutinumų

Norintiems prieš vasarą padailinti savo kūno linijas ir šiltus orus pasitikti sveikesniems, mitybos specialistė Inga pataria – nepulkite į kraštutinumus: „Dar dirbdama trenere pastebėjau merginų mėgstamą tendenciją metus laiko nesportuoti, tuomet su didele motyvacija pradėti sportuoti diena iš dienos, o po mėnesio laiko nieko apie treniruoklių salę net nebenorėti girdėti.“

Anot I. Žuolytės, auksinė taisyklė yra ta, jog sportas lemia tik 20 – 30% rezultato, visa kita yra padaroma mitybos dėka. „Svarbiausia nepulti stačia galva ir sveikesnį gyvenimo būdą prisijaukinti pamažu, įprasti gyventi tokiu ritmu bei mitybos įpročiais, kurių laikytis galėtum ne tam tikrą laiką, o visą gyvenimą,“ – sako mitybos planus sudarinėjanti mergina.

Kavinėse – dažnas svečias

Inga Žuolytė neslėpia, jog yra dažnas restoranų svečias, o kur ir ką valgo renkasi pagal nuotaiką. Šiandien mūsų skaitytojams Inga rekomenduoja tris mėgstamiausias vietas Vilniuje ir mylimiausius patiekalus jose:

Skaniausi benediktai – „Kavos era“;

Skaniausi blyneliai su lašiša – „Piano Piano“;

Skaniausios burata salotos bei varškėčiai – „Sugamour“.

Receptas – Chia pudingas

Tinklaraštininkė pripažįsta, kad pastaruoju metu gamina kur kas mažiau nei norėtų: „Įsirengėme naują virtuvę, tad juokaudama sakau, kad galbūt pagaliau tai bus nauja motyvacija dažnesnei maisto gamybai. Kaip bebūtų, labiausiai mėgstu gaminti patiekalus, kurie nėra sudėtingi ir netrunka ilgai paruošti“. Būtent tokiu receptu socialinių tinklų žvaigždė Inga Žuolytė pasidalino ir su meniu.lt skaitytojais:

Chia pudingas – chia sėklas per naktį išbrankinti graikiškame jogurte, paskaninti persiku, bananu ir juodaisiais serbentais, kad suteiktų šiek tiek „rūgštelės“. Skanaus!

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną