Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Tarptautinis šokolado festivalis

2008-11-21
Paskelbk savo straipsnį

Kiekvienais metais, įpusėjus rudeniui, Prancūzijoje vyksta tarptautinis šokolado festivalis. Šiais metais šventė surengta jau keturioliktą kartą, į kurią susirinko kompanijos iš Belgijos, Italijos, Rusijos, Japonijos, kitų šalių, taip pat dalyvavo ir Prancūzijos šokolado gamintojai bei pardavėjai. Be didelių ir žinomų pasaulyje kompanijų, užsiimančių šokolado verslu, dalyvavo ir pavieniai gamintojai, kurie saugo senas šokolado receptūras, pagal kurias gaminami burnoje tirpstantys saldėsiai.

Šokolado festivalis – tai šventė ne tik dalyviams, bet ir lankytojams. Pastarieji gali pasiklausyti šokolado ir kakavos atsiradimo istorijų, sudalyvauti įvairiuose konkursuose. Be viso to, šiame konkurse renkamas ir „Tarptautinis šokolado meistras“.

Brangiausia šokoladinių saldainių dėžutė pasaulyje

Artėjant Naujųjų metų sutikimui, daugelis sprendžia, ką padovanoti mylimam žmogui? Vienas libanietis, šokolado pardavėjas Patchi mano, jog dauguma iš mūsų esame smaližiai. Taigi vedinas tokios minties jis sumanė ją ir realizuoti. Vietoj to, kad patobulintų savo produkciją, kuriai reikalingos lėšos, jis jas panaudojo kitaip – nupirko prašmatnią pakuotę, papuoštą „Swarovski“ kristalais, kurios vidus išklotas zomšine oda ir papuoštas aukso bei platinos juostelėmis. Į šią pakuotę vyriškis sudėjo 49 šokoladinius saldainius, papuoštus tais pačiais kristalais ir auksu, o pačią pakuotę įvyniojo į indiško šilko skraistę.

Tokią „Swarovski“ kristalais puoštą saldainių dėžutę nuo lapkričio 1 dienos jau galima įsigyti Didžiosios Britanijos „Harrods“ prekybos tinklo parduotuvėse. Tai pati brangiausia pasaulyje saldainių dėžutė, kurios kaina siekia 5000 svarų sterlingų. Pats dėžutės savininkas Patchi sako, jog ji skirta žmonėms, norintiems kažko įsimintino, o „Harrods“ tinklo atstovas Andre Dang tokią grožybę apibūdina žodeliu „oho“, kurį turėtų ištarti pirkėjai.

Pagal kulina.ru parengė Jolanta Kahveci
Nuotrauka: www.qctimes.com
Meniu.lt informacija