Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Restorano apžvalga: "Amsterdam Plaza"

2019-09-23
Paskelbk savo straipsnį

REZERVUOTI

Kai visko pilna ir vasaromis kiek perkrauta Palanga pasipildė dar vienu nauju restoranu aš ir nustebau, ir apsidžiaugiau. Netikėta buvo tai, kad naujasis restoranas „Amsterdam Plaza“ duris atverti nusprendė vasaros pabaigoje. Tuo pat metu ėmiau svarstyti, jog tai reiškia viena - „Amsterdam Plaza“ turi rimtų ketinimų papildyti Palangos restoranų rinką ne tik sezono metu.

Internetinėje erdvėje atradusi šio naujojo restorano meniu dar labiau nudžiugau. Valgiaraštis, kurį permečiau akimis pasirodė išgrynintas, neperkrautas ir aiškus. Toks, kokio dažnai pasigendu poilsiautojų pilname mieste. Taigi, įkvėpta gerų emocijų, vizitą restorane „Amsterdam Plaza“ nusprendžiau palikti savaitgaliui.

Vėlyvų pietų atvykome sekmadienio pavakarę, kai nedidelėje atviroje aikštėje įrengtoje restorano terasoje buvo keletas užimtų staliukų. Į naująją vietą patekusi pro pagrindines duris pamačiau, jog karštą dieną niekas nepanoro prisėsti viduje. O „Amsterdam Plaza“ interjeras išties traukiantis akį - modernus, stilingas, elegantiškas. Viduje vyraujantys spalvų tonai ganėtinai mergaitiškai, tad puikiai tiktų tokio pobūdžio šventėms ir susibūrimams. Nustebti privertė ir ganėtinai didelė restorano erdvė.

Taigi, nors „Amsterdam Plaza“ interjeras pasirodė malonus, pietauti lauke karštą vasaros dieną norėjosi labiau, todėl ir mes pasirinkome vieną iš lauke esančių laisvų staliukų.

Praėjus penkioms minutėms nuo mūsų atvykimo, ėmiau nerimauti, kodėl tarpduryje taip retai šmėžuoja aptarnaujantis personalas? Dar po penkių minučių supratau, jog tuo metu restorane dirbo vos du padavėjai, tad valgiaraščio kantriai laukėme dar geras dešimt minučių. Tokia ilga ir lėta pradžia neatrodė daug žadanti.

Taigi, valgiaraščiai ant mūsų stalo atkeliavo praėjus geroms dvidešimt minučių nuo atvykimo. Juos pateikė iš pažiūros savo darbu visiškai nusivylęs padavėjas. „Dar vieno papildomo stalo čia visai netrūko“, - perskaičiau vyro veide. Negaliu teigti, jog tai ir buvo ta žinutė, kurią transliavo valgiaraščius lėtu žingsniu atnešusio padavėjo veidas, tačiau visą tą laiką, kol laukėme meniu, abu padavėjai net keletą kartų buvo žvilgtelėję į mūsų pusę ir jokio signalo - rankos mosto, galvos linktelėjimo ar nors menkos šypsenos neperdavė. Ką gi, alkiui jau žvelgiant į akis, nusprendėme kuo greičiau užsisakyti norimus patiekalus.

Septyni skirtingi užkandžiai viliojo gardžiais aprašymais. Gaila, tačiau apie tai, jog sekmadienio pavakarę „Amsterdam Plaza“ nebeturi daugiau nei pusės meniu esančių patiekalų, padavėjas iškart neinformavo, tad užsakymo priimti priėjus kitai darbuotojai, planus turėjome keisti spontaniškai. Iš septynių užkandžių, „Amsterdam Plaza“ galėjo pasiūlyti tik tris - krevetes, tuno tartarą bei vištienos slėgtainį. Toks skurdus pasirinkimas skambėjo nuviliančiai. Norėjome paragauti interneto platybėse taip išliaupsinto jaučių liežuvio arba šukučių, tačiau šioje, kaip teigė padavėja - „iš maisto jau daug ko nebeturime“, - situacijoje teko rinktis darbuotojos rekomenduotas krevetes.

Pagrindinių patiekalų sekcijoje - penki pasirinkimai. Tačiau čia ir vėl buvome sustabdyti mūsų staliuką perėmusios padavėjos, kuri perspėjo, jog daugiaryžio su voveraitėmis ir kukurūzinio viščiuko užsisakyti negalime… Iš kitų trijų likusių patiekalų išsirinkome vidutiniškai keptą jautienos antrekotą ir tuną.

Kas belikę iš salotų ir sriubų, padavėjos jau neklausėme. Tačiau net neabejoju, jog ir šių patiekalų pasirinkimas sekmadienio popietę buvo susiaurėjęs.

Išsirinkus gėrimus ir maistą, situaciją labai smarkiai nepagerėjo. Gėrimų laukėmė geras dešimt minučių. Krevečių - apie dvidešimt ar daugiau. Alkį šiek tiek numalšino duona ir puri varškės bei žalumynų užtepėlė.

Pagaliau ant stalo atkeliavusios krevetės džiugino akis spalvomis ir stilingu pateikimu. Tiesa, užkandis pasirodė kiek pravėsęs. Negaliu teigti, jog paragavusi šio patiekalo buvau sužavėta nauju skoniu, (mano manymu, krevetės vienas dėkingiausių maisto produktų, kuriuos nesunku pagaminti skaniai) tačiau bendrai patiekalas buvo gardus. Morkų-batatų kremas, pomidorų salsa ir traškūs salierai krevetėms suteikė daugiau spalvų, papildė tekstūromis.

Pagrindinių patiekalų laukėme dar apie pusvalandį… Vėlyvi pietūs nejučia virto vakariene, o smagus ir įdomus turėjęs būti naujo restorano lankymas - varginančiu laukimu.

Kai ant stalo atkeliavo pagrindiniai patiekalai, alkio jausmas jau buvo beveik išnykęs… Vis dėlto,  „Amsterdam Plaza“ jį sužadino spalvomis ir visai neblogu estetiniu vaizdu lėkštėse. Tunas buvo paruoštas nepriekaištingai, tačiau į akis iškart krito perkeptas jautienos antrekotas (padavėjos paprašiau užsakyti keptą vidutiniškai). Mėsos išvaizda nebuvo apgaulinga - kepsnys buvo sausokas ir kietokas. Visai ne toks, kokio tikėtumeisi užsisakydamas brangiausią valgiaraščio patiekalą. Geriausias šioje lėkštėje pasirodė sluoksniuotas bulvių apkepas. Burokėliams ir cukinijoms trūko skonio, šios daržovės tiesiog nederėjo su jautienos antrekotu.

Nors tuno kepsnys buvo iškeptas puikiai, šiame patiekale pasigedau žuviai „asistuojančio“ garnyro. Lėkštėje patiektas marinuotas agurkas su traškiais riešutais atrodė nepriekaištingai, tačiau nei jis, nei porai ar laiškinių česnakų-kefyro padažas neturėjo geros atsvaros šios žuvies skoniui. Tokiam gaivių skonių deriniui papildyti norėjosi kremiškesnių, sunkesnių tekstūrų, kurios būtų sujungusios patiekalą į vieną, formomis ir skoniais turtingą harmoniją.

Žinoma, paragauti desertų jau nebesvarstėme, nors jų aprašymai skambėjo išties neblogai („Amsterdam Plaza“ siūlo paragauti maskarponės pyrago su mangų šerbetu, šokoladinio pyrago su aviečių šerbetu ir baltojo šokolado trupiniais, vanilinių ledų su migdolais ir abrikosais bei varškės spurgų su karamele ir apelsinų džemu). Deja, tačiau tokia sekmadienio pietų patirtis manęs neikvėpė artimiausiu metu čia apsilankyti dar kartą.

Sąskaita: - krevetės - 8€, tunas - 16€, jautienos antrekotas - 22€, gaivusis gėrimas „Coca-cola“ (330ml.) - 2,5€, gaivusis gėrimas „Fanta“ (330ml.) 2,5€.

VISO: 51€

Aptarnavimas: 1/5 Aptarnavimo restorane „Amsterdam Plaza“ tiesiog nebuvo. Atsinešti meniu, priimti užsakymą, nunešti nešvarius indus norėjosi patiems. Užkandžio, gaiviųjų gėrimų ir dviejų pagrindinių patiekalų laukėme dvi valandas. Turiu paminėti, jog didžiausio piko metu restorane buvo užimti septyni staliukai.

Interjeras: 5/5 Restorano interjeras šiuolaikiškas, stilingas ir spalvingas. Lauko terasa neišskirtinė, tačiau ganėtinai jauki.

Meniu: 2/5 Restorano meniu - trumpas ir aiškus, tačiau tai tampa dideliu minusu, kai daugiau nei pusė jame esančių patiekalų yra nepasiekiami. Pliusą skiriu estetiniam vaizdui, tačiau dar siūlyčiau patobulinti skonių derinius, padirbėti ties mėsos kepimu.