Pirmos klasės lėktuvų keleiviams maistą ruoš virėjas

Pirmos klasės lėktuvų keleiviams maistą ruoš virėjas

Skrendantiems „United Airlines“ (JAV) lėktuvais nuo šiol maistą gamins profesionalūs virėjai. Tiesa, jų paruoštais patiekalais galės mėgautis tik pirmąja klase keliaujantys piliečiai. Keliautojai, skrendantys „United Airlines“ kompanijos lėktuvais į Pietų Amerikos šalis ar Japoniją, galės surengti sau nedidelę puotą – užsisakyti piurė, paruoštą iš krevečių, traškių šonkauliukų su saldžiais tailandietiškais padažais ar saldžiarūgščių agurkėlių, paruoštų paties Charlie Trotter, kurio restoranas, esantis Čikagoje, išrinktas vienu iš geriausių.

„Skrendate į Europą su „United Airlines“? Pageidaujate krevečių su rozmarinais ir česnakiniu padažu, o garnyro – iš citrininių ryžių su artišokais? Viskas pasikeitė“. Tokiais reklamos šūkiais viliojami keliautojai. Pasak kompanijos atstovų, žmonės tapo tiesiog priekabesni, daugiau visko reikalauja, taip pat daugelis klientų tapo išrankesni lėktuvuose patiekiamam maistui. „Mes turime viso šito paisyti“, – teigia avialinijų atstovai.

„Delta“ skrydžių kompanijos lėktuvuose maistą ruoš virėjas Michelle Bernstein. Jis lėktuvo keleiviams pasiūlys skrudintą vištienos krūtinėlę su ožkos sūriu bei vieną kitą patiekalą iš europietiškos virtuvės meniu – polentą ar prancūziškai paruoštas bulvytes. Kokteilius ruoš keleiviams matant, juk tai puikus atpalaiduojantis šou.

Dėl ekonominio nuosmukio, kurį dabar patiria JAV skrydžių bendrovės, nukentėjo ir lėktuvuose patiekiamo maisto kokybė. Tačiau ieškoti naujovių kompanijos priverstos ir dėl itin didelės konkurencijos. Žinoma, yra dalykų, kurių negali padaryti ir aukščiausios klasės virėjai. Tarkime, jei restorano virtuvėje vienas ar kitas patiekalas bus nepakartojamo skonio, tai dar nereiškia, kad aukštai virš žemės esančioje lėktuvo virtuvėje jis bus tokio paties skonio, t. y. sultingai paruošta vištos krūtinėlė gali būti visiškai sausa.

Aviakompanijos „US Airways“ ir „Northwest“ nusprendė nesijungti prie tokių idėjų įgyvendinimo. Jos tiesiog paskelbė, jog gerins maisto kokybę. „Mes nemanome, kad klientams itin svarbu, kas jiems ruošia maistą. Jie tiesiog nori, kad valgis būtų skanus. Pagal atliktos apklausos duomenis, klientai renkasi aviakompaniją atsižvelgdami į bilieto kainą, pasiūlytus patogumus ir nuolaidas. Kaip matote, maistui teikiamo dėmesio tame sąraše nėra“, – taip situaciją komentuoja šių bendrovių atstovai.

Pagal www.destinations.ru parengė Jolanta Bagurskienė
Nuotraukos: www.freephotos.com; www.dougandcand.blogspot.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną