„Martini“ – lyderis Lietuvos vermutų rinkoje

„Martini“ – lyderis Lietuvos vermutų rinkoje

Rinkos tyrimų bendrovės „ACNielsen Baltics“ duomenimis, „Martini“ prekės ženklo vermutų rinkos dalis Lietuvoje 2007 metų vasario ir 2008 metų sausio mėnesiais pasiekė 28,4 % pagal pardavimus litrais ir 45,7 % pagal apyvartas litais. Taigi „Martini“ jau du metus užima Lietuvos vermutų rinkos lyderio pozicijas tiek pagal kiekį, tiek pagal apyvartą litais. „Martini“ Lietuvoje platina bendrovė „Bennet Distributors“.

„Mūsų atstovaujamas prekės ženklas „Martini“ lyderio pozicijas išlaiko dėl sėkmingai pritaikytos tarptautinės rinkodaros strategijos, ilgalaikių investicijų į įvaizdžio formavimą ir palaikymą, aktyvių populiarinimo veiksmų, ir, žinoma, vartotojų vertinamos aukštos paties produkto kokybės. Pastebimos įtakos produkto populiarumui turėjo ir praėjusiais metais pakeistas „Martini“ butelių dizainas. „Martini“ yra populiariausias vermutas Lietuvoje ir ateityje planuojame, kad jo užimamos pozicijos tik stiprės“, – teigė UAB „Bennet Distributors“ generalinis direktorius Marek Kuklis. „Martini“ yra vienas populiariausių prekės ženklų pasaulyje. „Martini“ gamyboje naudojama apie 50 rūšių žolelių. „Martini“ vermutas pradėtas gaminti 1863 metais Pesionėje, Italijoje. Šiuo metu Lietuvoje galima įsigyti „Martini“ Bianco, Rosso, Extra Dry ir Rose.

MARTINI BIANCO. Ši  „Martini“ vermuto rūšis pirmą kartą buvo pristatyta 1910 metais. Baltasis vermutas yra šviesios šiaudų spalvos. Tai aromatingiausias iš visų „Martini“ vermutų. Saldoko kvapo su išsiskiriančiais vanilės tonais. Meistriškai suderintas idealios proporcijos saldumo ir kartumo skonis. Rekomenduojama patiekti su ledu ir citrina kaip aperityvą ar gaivinantį gėrimą. Taip pat nepakeičiama klasikinių kokteilių sudedamoji dalis.

MARTINI ROSSO. Tai pats pirmasis kompanijos vermutas, pagamintas dar 1863 metais. Taigi Rosso buvo vienintelė vermuto rūšis, egzistavusi XIX amžiuje. Gyvybingesnis nei Bianco, „Martini Rosso“ vermutas turi ryškiai juntamą žolelių prieskonį. Gintaro rausvumo spalva gaunama dėl tradicinės karamelės. „Martini Rosso“ – puikus aperityvas, pateikiamas vienas, su ledu bei skiltele citrinos. Tiems, kurie mėgsta eksperimentuoti, verta išbandyti kokteilius su „Martini Rosso“.

MARTINI EXTRA DRY. Didžiulio tarptautinio pripažinimo susilaukęs vermutas „Martini Extra Dry“ pasirodė pirmąją Naujųjų 1900-ųjų metų dieną. Šiaudų spalvos, aštresnio aromato, kuriame pasireiškia avietės, citrinos ir iriso pustoniai. Šis aromatingas vermutas yra sausas, bet nekartus, pagamintas iš baltojo vyno, dėl to aromatas atsiskleidžia taurėje. Elegantiškasis „Martini Dry“ gali būti geriamas vienas, atšaldytas ledukais, su citrinos skiltele arba tiesiog su juodąja alyvuoge.

MARTINI ROSE. Rinkai pristatytas 1980-aisiais. Yra vienintelis „Martini“, gaminamas rožinio vyno pagrindu. Pasižymi išskirtiniu charakteringu skoniu. Švelnus cinamono ir gvazdikėlių aromatas puikiai dera su šiek tiek mažiau karstelėjančiu nei Rosso skoniu.

Apie MARTINI® „Gioia Di Vivere“: Džiaugsmas gyventi. MARTINI yra vienas populiariausių prekių ženklų pasaulyje. MARTINI vermutu kas sekundę mėgaujasi 66 žmonės visame pasaulyje. Daugybę apdovanojimų laimėjęs MARTINI gaminamas naudojant apie 50 rūšių žolelių iš viso pasaulio. MARTINI vermutas pradėtas gaminti 1863 metais Pesionėje, Italijoje. MARTINI šūkis „Gioia di Vivere“, kuris lietuviškai reiškia „Džiaugsmas gyventi“, atspindi itališką aistrą mėgautis gyvenimu, t. y. „Martini“ vertybes. MARTINI vermuto mėgėjai – stilingi, sofistikuoti žmonės, kurie mėgaujasi bendravimu bei lankosi madingiausiose pasaulio vietose. MARTINI prekių ženklas jau 40 metų vienais ar kitais būdais „dalyvauja“ automobilių lenktynėse. Taip pat „Martini“ bendradarbiauja su įžymia automobilių gamintoja „Scuderia Ferrari“, įžymusis MARTINI logotipas puošia „Perrari Maranello“ dviviečius automobilius. Tokiu būdu „Martini“, kaip prekių ženklas, skatina atsakingą elgesį už vairo. Taip pat MARTINI sėkmingai bendradarbiauja su „Dolce & Gabbana“, kurie padėjo sukurti stilingą MARTINI barą, esantį „Dolce & Gabbana“ parduotuvėje, pačiame Milano centre. Stilingame bare kokteilius kuria geriausi barmenai. Ateityje planuojama tokius barus įrengti ir St. Tropezo, Paryžiaus bei Japonijos „Dolce & Gabbana“ parduotuvėse.

Kaip atsirado MARTINI? Nuo seno žinoma, kad Piedmonto regione, esančiame šiaurinėje Italijoje, gaminamas geriausias vermutas. Ten esančiose kalvose ir kalnuose auga pačios įvairiausios žolelės, reikalingos vermuto gamybai. MARTINI legenda prasidėjo Pesionės miestelyje. XIX amžiaus viduryje susikūrė „Turino Distilleria Nazionale di Spirito di Vino“, kuri gamino vyną, vermutą bei stipriuosius alkoholinius gėrimus. Šioje kompanijoje savo komerciniais bei žolininkystės talentais pasižymėjo Alessandro Martini, Luigi Rossi ir Teofilo Sola. Šie trys vyrai 1863 metais sukūrė vermutą pavadinimu MARTINI. Tuo pačiu vardu buvo pervadinta kompanija. 1879 metais Sola šeima pardavė savo akcijas likusiems akcininkams ir po dešimtmečio kompanija buvo dar kartą pervadinta į „Martini & Rossi“. Energingi ir ambicingi kompanijos vadovai neužilgo įkūrė atstovybes Buenos Airėse, Ženevoje, Barselonoje ir kituose miestuose. Taip prasidėjo MARTINI kompanijos sėkmės istorija. MARTINI visada vertino vyndarystės meną, istoriją, nes be to nebūtų ir pačio MARTINI. 1961 metais MARTINI XVIII amžiaus pilyje įkūrė muziejų, kuriame eksponuojami vynai, vermutai, asmeninės meno kolekcijos, atspindinčios vyndarystės tradicijas, romėniškos senovinės vyno taurės, egiptietiški vyno ąsočiai. Muziejaus kolekcijos kasmet atnaujinamos naujais eksponatais.

„Bennet Distributors“ nuotraukos bei informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną