Likus 24 val. iki didžiausios metų šventės

Likus 24 val. iki didžiausios metų šventės

Sakoma, kaip sutiksi Naujus, taip juos ir praleisi. Prieštaraujančių ko gero neatsiras, praleisti norisi kaip įmanoma geriau, gražiau ir žinoma, sveikiau!

Keli gudrūs patarimai ir įprasti produktai padės išlaikyti gražią figūrą prieš, per ir po švenčių. Tačiau nepamirškite, kad gera savijauta (fizinė ir dvasinė), priklauso ne tik nuo to, ką valgome, bet ir kaip atrodome!

Damos, pasidarykite kavos pylingą

Kofeinas – aktyvus komponentas, įeinantis į daugelio kūnui skirtų kremų sudėtį. Jis įsisavinamas per odą ir neleidžia skysčiams užsilaikyti organizme. Antra kavos naudingumo teorija teigia, kad kofeinas blokuoja fermentus, kurie skatina riebalinio sluoksnio susidarymą.

Nevalgykite daug druskos

Prieš šventes sumažinkite druskos kiekius. Pernelyg sūrus maistas organizme sulaiko skysčius, o tai gali sukelti pilvo pūtimą. Normaliai savijautai būtinas vandens-druskos balansas, todėl gerkite pakankamai skysčių (sulčių, vandens, arbatos), nepersisteng dami vartodami druską.

Pamirškite vaisius

Per šventes pamirškite rekomendacijas kasdien suvalgyti 5 daržoves ar vaisius. Virškinant didelį kiekį ląstelienos pilve gali susikaupti daug dujų, kurios Jūsų taliją praplatins keliais centimetrais, o jų ko gero nesinori nė vienam.
Taip pat venkite gazuotų gėrimų ir kramtomosios gumos – tai apsisaugosite ne tik nuo nepageidaujamų dujų pilve, bet ir raugėjimo.

Nevalgykite riebiai

Riebus maistas, neskaičiuojant kalorijų, stabdo virškinimo procesą, o tai įtakoja sunkumo pojūtį skrandyje.

Nevartokite alkoholio

Darbe ar draugų būry pasisedėjimai Naujų metų išvakarėse – įprastas reiškinys. Tačiau, net jei ir teks dirbti ryt, paskutinę metų dieną, pasistenkite vengti prieššventinių tostų. Pagailėkite savo kepenų – jos juk taip pat trokšta Naujus metus sutikti neapsunkusios. Patikėkite, su visais, kuriais nespėjote atšvęsti Naujų metų atėjimo, spėsite tai padaryti kitąmet.

Užkąskite

Užkandę pusvalandį prieš sėsdami už vaišių stalo, alkio jausmą numalšinsite ir nekimšite visko paeiliui. Lengvas užkandis (jogurtas, salotos) apsaugos Jus nuo greito apgirtimo. Mitybos ekspertai taip pat pataria prieš sėdant už stalo išgerti aktyvintos anglies.

6 alkoholinių gėrimų taisyklės

Šventės figūrai grąsina ne tik kaloringu maistu, bet ir ne ką mažiau kaloringais gėrimais. Beje, amerikiečių mokslininkai tvirtina, kad būtent šventiniai alkoholiniai gėrimai ir kalti dėl staigaus papildomų kilogramų atsiradimo. O ir ko čia stebėtis: kalorijų išties netrūksta, o skoninės savybės ir linksmumo efektas slopina žvalumą, trikdo ir silpnina reakciją. Kitas dalykas, pripažinkime, jog mūsų, lietuvaičių kultūra vartojant alkoholį, ribos jaučiamos gan silpnokai... Taigi, kad pasitinkant naujus metus nepavirstume į kriuksinčius ir besivoliojančius paršelius, pateikiame kelis patarimus:

Pirmenybę teikite skaidriam alkoholiui

Venkite daugiakomponenčių alkoholinių gėrimų ir stenkitės nemaišyti skirtingų: jei vartosite degtinę – gerkite tik ją; jei viskį – taip pat, tik šį. Geras pasirinkimas – degtinė su sodos vandeniu arba viskis su „Cola“. Nemaišykite skirtingų grupių gėrimų. Jei laikysitės šio patarimo, rytinės pagirios nekankins.

Kaip išvengti pagirių?>>

Ribokite sulčių pakeliuose bei tonikų vartojimą

Dauguma sulčių pakeliuose pernelyg kaloringos, nes jų sudėtyje daug cukraus. Ko gero ne vienas esame įpratę, švenčių metu kokteilius ruošti su sultimis iš pakelių. Teks šią „tradiciją“ keisti, nes „pakelinės“ sultys stipriai keičia alkoholio skonį, o galutiniam rezultate žmogus suvartoja didelį kiekį alkoholio, tiksliai nežinodamas alkoholio bei kalorijų kiekio. Jei norite šiek tiek pagardinti degtinę, įlašinkite citrinos, žaliosios citrinos ar apelsinų sulčių, šios sumažins alkoholio „įtampą“, bet tuomet tiksliai žinosite kiek išgėrete: kiek suvartojote kalorijų ir kiek alkoholio.

Vartokite daug ledo

Ledas tirps ir Jūsų taurėje bus skysčio. Taip ilgesnį laikui atitrauks nuo naujos gėrimo porcijos, kas apsaugos Jus nuo papildomų kalorijų ir neišvengiamo vakarėlių palydovo – pagirių. Be to, galėsite išgerti su kiekvienu svečiu, nė vieno nenuvildami.

Venkite vyno ir šampano

Vynas ir šampanas lengvai geriasi, o dėl šios priežasties išauga ir tikimybė, kad bus suvartota daugiau nei priklauso. Butelis vyno ar šampano suvartojamas taip pat greitai, kaip ir 2 stiklinės stipriųjų gėrimų, tarkim degtinės su toniku.

Nevartokite alkoholio tuščiu skrandžiu

Kas bebūtų, niekuomet alkoholio nevartokite alkani. Jau po pirmosios taurės rizikuojate nuslinkti po stalu... Net jei ir pavyks ištverti iki vakarėlio pabaigos, namo grįžę kruopščiai patikrinsite šaldytuvą. Keliaudami į vakarėlį rekomenduojama pasistiprinti proteinų turinčių produktų (mėsa, žuvis, kiaušiniai, sūris, riešutai ir t.t.). Linksmų ir praturtintų nepamirštamomis akimirkomis švenčių!

Raminta Skripkaitė
Šaltinis: The Sun
Nuotraukos: inmagine.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną