Kokie mes esame klientai arba skaniai ir sveikai

Kokie mes esame klientai arba skaniai ir sveikai

Klientai keičiasi, nes keičiasi viskas – mada, informacija, nuomonė ir.. reikalavimas kokybei bei individualumo išraiška. Maistas tapo ir savotiška asmens vertybių deklaracija, ir maistas bei lankomos vietos tapatinamos su mūsų asmens identitetu – mes esame tai ką ir kur valgome! Mums, kaip Jūsų klientams svarbu tai, kaip Jūs keičiatės...

Sveikas greitas maistas

Įprasta praktika greito maisto kavinėms tampa samdyti šefus, kartais netgi kartu su dietologais (štai Jums ir gera idėja įdomiai viešųjų ryšių kampanijai), padedančiais sukurti sveikesnį meniu. Pavyzdžiui, mėsainiuose kiaulieną galima keisti kalakutiena ar smulkiųjų ūkininkų laisvai auginta antiena, skaninti karamelizuotomis daržovėmis, savo gamybos raugintomis gėrybėmis ar veganišku majonezu, pilno grūdo bandele ar bandele be gliuteno, jokių trans-riebalų, namines gruzdintas bulvytes kepti orkaitėje su lupena (nes juk vertingiausios maisto medžiagos kaupiasi vos milimetras po lupena). Viskas galėtų būti ruošiama iš šviežių produktų, tik gavus užsakymą, dažnai – atviroje virtuvėje, nešaldoma. Mes tai įvetinsime savo piniginės balsu.

Mažos porcijos arba degustacijos

Ne tik naujajai „Z“ kartai, bet ir daugumai lankytojų norisi ragauti ir išragauti viską, na, ar bent jau kuo daugiau ir įvairiau. Tačiau užsisakant po vieną brangų, sotų patiekalą išragauti įvairius patiekalus užtrunka daug laiko ir ne visada kyla motyvacija grįžti į tą pačią vietą pratęsti ragavimų, jei pirmąjį kartą kažkas nepatiko ar neįtiko. Sprendimas – mažesnės, degustacinės porcijos, kuomet klientas vietoje vieno patiekalo gali paragauti bent trijų. Tuo tarpu virtuvės šefai gauna galimybę „pažaisti“, derinant skirtingus skonius ir kuriant ne tik produktų, o ir patiekalų derinius. Atvesime savo vaikus į Jūsų įstaigą būtent dėl šių pakeitimų.

Dieta

Sveiko gyvenimo būdo, patiekalų be alergenų, efektyvių svorio metimo būdų paieškos verčia restoranus prisitaikyti ir pritaikyti savo meniu dažnai gana specifiniams lankytojų poreikiams: paleo mityba, baltyminė dieta, veganų, žaliavalgiška virtuvė. Yra nemaža tikslinės auditorijos dalis, kuri aplenkia tam tikrus restoranus vien dėl to, kad „laikantis dietos, restorane nėra ką valgyti“. Dėl tokių klientų visai nebūtina kurti atskiro meniu, tačiau įvesti pasirinkimus arba galimybę užsisakyti patiekalą be vieno ar kito ingrediento – jau kone privalomas sprendimas. Galite pradėti nuo paprasčiausio  žingsnio – prie patiekalų (salotų taip pat) padažus patiekite atskirai, gaminkite ant garų, įtraukite daugiau baltyminių produktų, suteikite galimybę užsisakyti pusę porcijos, ieškokite alternatyvų aukšto glikeminio indekso kviečių miltams.

Kalbant apie baltymus, pastaruoju metu tiek sportininkų, tiek svorį koreguojančių tarpe itin populiari tapo daug baltymų turinti dieta. Viešbučiuose jau tampa įprasta patiekti kiaušinienę vien iš kiaušinių baltymų. Plintant vegetarizmo ir veganizmo bangai didesnis dėmesys skiriamas augaliniams baltymams. Sukurti netgi baltymų traškučiai „Intelligent Protein Snacks“.

Populiarios ir įprastai miltinių patiekalų nemiltinės alternatyvos, pavyzdžiui, makaronai be miltų: cukinijų makaronai, grikių ar ryžių makaronai, netgi saldžių bulvių makaronai.

Rekomenduosime Jūsų restoraną savo formomis besirūpinantiems draugams kulinarinėje komunikacijoje.

Naujienos picerijose

Vienas lyderiaujančių pasaulyje picerijų tinklų „Pizza Hut“ įvedė naują produktą „Skinny Slice“. Tai pica su žymiai plonesniu pagrindu ir mažiau kaloringais priedais. Kaip teigia picerijos atstovai, joje 30 proc. mažiau kalorijų nei analogiškoje įprastoje picoje.

Panašius sprendimus – mažiau kalorijų, švieži ingredientai, picos pagrindas be gliuteno ir pan. – įveda ne vienas populiarus picerijų tinklas. Tokie sprendimai iliustruoja, kad greitas maistas, jų tiekimo tinklai – visi stengiasi patenkinti šiuolaikinius lankytojus, kuriems svarbu sveikesnis ir kokybiškesnis (bent jau jų nuomone ar juos įtikinus) pasirinkimas. Žinoma, visada yra akcijų ir „savaitės pasiūlymo“ auditorija, o kaip tarp jų laviruoti, ko gero, nulemia verslo, virtuvės šefo ir savininko filosofija.

Jūs ir patys suprantate, kad „baltieji“ miltai yra skirti tik skoniui ir verslui, o alternatyvos – mūsų poreikių patenkinimui. Sėkmingiausias verslas juk tada, kai tenkinate kliento poreikius, o ne savo verslo interesus!

„Pasidaryk pats“ pikas

Pomidorų padažas, garstyčios, BBQ padažas, raugintos gėrybės, rūkyti gaminiai, uogienės, ledai, duona. Pasirinkdami gaminti tokius produktus vietoje, restorano virtuvėje, gaunate puikią temą papildomai komunikacijai su savo lankytojais. Daugelį maisto gaminių gaminant patiems ir produktų pasirinkimas bei kontrolė priklauso nuo Jūsų, tad, jei viską darote teisingai, galite drąsiai pasakoti savo klientams apie savo firminius padažus be krakmolo ar duoną be mielių ir pan. Lankytojas gauna asmeniškai jam sukurtą, autentišką produktą, o restoranas – progą apie jį papasakoti. Tiesa, „pasidaryk pats“ meną įvaldę restoranai randa, kur žengti toliau – kai kurie restoranai, kepantys savo duoną, užsisako grūdus iš konkrečių ūkininkų, kad būtų užtikrintas atsekamumas, ir juos šviežiai mala, kai kurie netgi restoranuose.

Manote viso to mes, Jūsų klientai, nematome ar nesuprantame? Klystate!

Žunalo Restoranų verslas informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną