Degustacijos metu prireikė naktinio matymo įrangos

Degustacijos metu prireikė naktinio matymo įrangos


Visiška tamsa

Neįprastas renginys Back to Black susilaukė Lietuvos verslininkų, tinklaraštininkų bei pramogų pasaulio atstovų dėmesio. Viename sostinės naktinių klubų ketvirtadienio vakarą juos pasitiko gyva muzika ir paslaptinga aplinka.
Vakaro šurmulys nutildavo tik degustacijos salėje užgesus šviesai – aktoriaus Jokūbo Bareikio tamsoje pasakojama garsais iliustruota istorija dalyviams suteikė galimybę į praeitį grįžti daugiau nei šimtmetį. Nepasimesti tamsoje svečiams padėjo specialiais naktinio matymo akiniais aprūpintas personalas, asistavęs visos degustacijos metu.
Anot vakaro viešnios, kulinarijos lofto projektų vadovės Urtės Mikelevičiūtės, būtent tai ir žavėjo labiausiai: „Įvairiose degustacijose dalyvauju dažnai, tačiau gėrimo ragavimas tamsoje man – iki šiol nepatirtas pojūtis. Jausmas keistas, tačiau malonus – galima susikoncentruoti tik į skonį ir pajusti visus jo atspalvius, juk skonio receptoriai tamsoje suaktyvėja.“

Pasaulinės tendencijos įsitvirtina ir Lietuvoje
Pasak gėrimų eksperto Petro Jarašūno, pasaulyje vis dažniau taikoma degustacijų tamsoje praktika daugiau dėmesio susilaukia ir mūsų šalyje. „Degustacija tamsoje – Lietuvoje naujas, tačiau jau nemažo susidomėjimo sulaukęs degustacijų tipas. Jos metu nevertinama gėrimo išvaizda, tačiau skonio  ir uoslės receptoriai – kur kas aktyvesni, todėl skirtingos natos atpažįstamos lengviau, nei įprastų degustacijų metu.“ Tarptautinės renginių serijos Back to Black aklosios viskio „Black Bottle“ degustacijos taip pat jau įvyko ne tik Lietuvoje, bet ir Rusijoje bei Didžiojoje Britanijoje.
P. Jarašūnas taip pat pažymi, kad viskio kultūra Lietuvoje pamažu pradeda vystytis. Anot jo, pasaulinės tendencijos skinasi kelią Lietuvoje: „Pas mus pastaraisiais metais jau juntamas susidomėjimas nišiniais stipriaisiais gėrimais, kurie ypač populiarūs visame pasaulyje – viskiu, tekila, romu, konjaku bei kalvadosu. Lietuviai domisi jų istorija, gamyba, tad kinta požiūris į vartojimą ir jo būdus. Vartotojai įgyja daugiau žinių ir tampa išrankesni.“

Išskirtinis dizainas – praeities palikimas
Škotiškas viskis „Black Bottle“, kviestiniams svečiams pristatytas renginio Back to Black metu, skaičiuoja šimtametę gamybos istoriją bei tradicijas. Vardą jam suteikė išskirtinė pakuotė. Tačiau Pirmojo pasaulinio karo metais dėl žaliavų iš Vokietijos trūkumo, viskis imtas platinti ne juodo, o žalio stiklo buteliuose. Po beveik 100 metų, šiandien viskis vėl pilstomas į unikalaus dizaino juodus butelius. Back to Black renginiai visame pasaulyje pristato ne tik naujai seną tarą, bet ir moderniems laikams pritaikytą 1879-ųjų gėrimo receptą. 

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną