Bananai naudingi ne tik sportuojantiems

Bananai naudingi ne tik sportuojantiems

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad du bananai suteikia pakankamai energijos įtemptai 90 minučių treniruotei. Dėl šios savybės juos dažnai valgo sportininkai. Bananas – unikalus vaisius, nes bananai auga ne ant medžių, o ant milžiniškos žolės, priklausančios lelijų ir orchidėjų šeimai.

Amerikoje iš vaisių populiariausi yra bananai. Šie vaisiai ne tik suteikia energijos, bet ir padeda įveikti arba išvengti daug ligų, todėl bananus būtina įtraukti į mūsų kasdienį racioną.

Bananuose esantys angliavandeniai bei B grupės vitaminai suteikia energijos, todėl juos patartina valgyti 30 minučių prieš treniruotę arba net pusryčių metu. Bananai – ne tik B grupės vitaminų šaltinis, juose taip pat yra vitaminų C ir A, daug kalio. Beje, juose yra ir sveikatai naudingų skaidulų. Jų taip pat yra grūduose, sėlenose, šviežiuose bei džiovintuose vaisiuose, daržovėse.

Bananai saugo nuo žarnyno ligų, pagerina širdies darbą, saugo kraujagysles, padeda išvengti širdies smūgio, opaligių, reguliuoja kraujo spaudimą, pakelia nuotaiką, suteikia energijos bei neleidžia organizme susikaupti vandeniui. Šie vaisiai gali padėti žmonėms, bandantiems mesti rūkyti. B6, B12 vitaminai, kalis ir magnis padeda organizmui atsigauti bei greičiau pasišalinti nikotinui.

Elena Germanovič
Šaltinis: essortment.co, shvoong.com, weightlossforall.com
Nuotrauka: corbis.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną