This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Kaip padidinti restoranų lankytojų sąskaitas?

2004-07-12
Publish your own article

Anglijos Lesterio universiteto mokslininkai tris savaites tyrinėjo, kokią įtaką restoranų lankytojų nuotaikai leisti pinigus daro klasikiniai kūriniai, popmuzika ir paprasčiausia tyla.

 

Tyrimo rezultatai rodo, kad subtilios Volfgango Amadėjaus Mocarto ar Johano Sebastiano Bacho melodijos skatina žmones išlaidauti.

 

Grojant klasikinei muzikai žmonės už maistą ir gėrimus vidutiniškai sumokėdavo daugiau negu 38 JAV dolerius (114 litų). Skambant popmuzikos dainoms klientai išleisdavo mažiau negu 35 dolerius (105 litus), o valgančių tyloje sąskaitos dar labiau sumažėdavo ir neviršydavo 34,7 dolerio (104 litų) asmeniui.

 

Skambant klasikiniams kūriniams valgytojai užsisakydavo kavos už daugiau nei 1,6 dolerio (4,8 lito), o grojant popmuzikos dainoms - tik už 1,2 dolerio (3,6 lito). Spengiant tylai klientų noras gurkšnoti kavą dar labiau sumažėdavo ir už ją jie tesumokėdavo 86 centus (2,58 lito).

 

„Klasikinė muzika asocijuojasi su rafinuotumu, turtu ir prabanga, todėl žmonės pasijunta esantys prašmatnioje aplinkoje. Restorane tokia muzika skatina negailėti pinigų. Pastebėjome, kad klientai labiau pirkdavo pasimėgauti skirtus valgius - užkandžius, desertus, kavą“, - sakė universiteto psichologijos dėstytojas, mokslų daktaras Eidrienas Nortas.

 

P.S. Tyrimų išvados teigia, jog Britni Spyrs ir kitų popžvaigždžių atliekami kūriniai ne tik nedidina, bet net mažina restoranų apyvartą.

 

"Laisvalaikio", BNS informacija