Ozonas_virselis_Maistas_250pix

Naujienos

Arbata ir kava gali apsaugoti nuo širdies ligų
Remiantis naujausiais Nyderlandų mokslininkų tyrimais, šie gėrimai mažina širdies ligų riziką.

Atsikėlę ryte skubame į virtuvę užkaisti vandens. Dažniausiai renkamės kavą ar arbatą. Remiantis naujausiais Nyderlandų mokslininkų tyrimais, šie gėrimai mažina širdies ligų riziką.

Tyrime dalyvavo trylika tūkstančių žmonių. Tie, kurie gėrė nuo trijų iki šešių puodelių arbatos per dieną patyrė 45 procentais mažesnę tikimybę, jog mirs nuo širdies ligų. Tuo tarpu geriantiems daugiau nei šešis puodelius arbatos per dieną rizika sumažėjo 36 procentais.

Gera žinia ir kavos mėgėjams. Pasirodo, kad geriantiems nuo dviejų iki keturių puodelių kavos per dieną širdies ligų tikimybė sumažėja 20 procentų. Yvonne van der Schouw, Utrecht universiteto medicinos centro profesorius teigia, kad arbatos ir kavos teigiamas poveikis pasireiškia, nedidindamas širdies smūgio ar kitų ligų tikimybės. Tyrėjai teigia, kad teigiamos abiejų gėrimų savybės siejasi su antioksidantų poveikiu. Arbatoje esantys flavanoidai gali sumažinti širdies ligų tikimybę, tačiau jų poveikio mechanizmas dar nėra iki galo ištyrinėtas.

Vis dėlto, remiantis italų mokslininkų atliktu tyrimu, pastarųjų išvados liudija ką kitą. Pasak jų, moterims didelis arbatos vartojimas gali padidinti reumatoidinio artrito riziką.

Elena Germanovič
Šaltinis: metro.co.uk; onet.pl
Nuotrauka: inmagine.com
MENIU.LT informacija

2010 06 30

Grįžti atgal

Gairės: gėrimai

Parašykite komentarą:

Vardas*: El. paštas:
Komentaras*:
Taisyklės ir atsakomybė

Daugiau straipsnių šia tema:

Paaiškėjo jau šeštąjį kartą oraganizuotos geriausių pasaulio 'Syrah' vynuogių veislės vynų varžytuvės “Syrah du Monde”. Savo vynus komisijai pristatė 24 šalys. Per tris dienas buvo išragauta 445 vynai ir išdalinti medaliai. Skaityti daugiau
2012 m. Gegužės 14 d. Vilniuje vyko Montalcino vynų pristatymas, jo metu svečiai turėjo unikalią galimybę susipažinti su Brunello di Montalcino – pirmuoju itališku vynu, kuriam prieš 30 metų Respublikos Prezidento dekretu buvo suteiktas aukščiausias rangas -... Skaityti daugiau
Gegužės 15-16 dienomis Lietuvoje viešės vienas tituluočiausių ir labiausiai vyno bei gastronomijos pasaulyje dedikuotų žmonių, singapūrietis Tommy Lamas. Skaityti daugiau
Susitikti su vyndariu iš Bordo, akis į akį pasikalbėti apie praėjusių metų derliaus ragavimą ir vertinimus, taurėje pasukti seno, gero vyno ir linksmai apie tai kalbėti valandų valandas... Tikra vyno žinovo ir mėgėjo svajonė. Ją išpildė neseniai Lietuvoje... Skaityti daugiau
Pirmadienio vakarą sostinės restorane „Neringa“ vykusiame „Louis Roederer Grand Prix“ Lietuvos someljė čempionate nurungęs aštuonis konkurentus pergalę šventė restorano „Saint Germain“ someljė Narimantas Miežys, kuris be pagrindinio rėmėjo prizo... Skaityti daugiau
Balandžio 30 dieną restorane „Neringa“ vyks „Louis Roederer Grand Prix“ Lietuvos someljė čempionatas, kurio metu jau septintą kartą bus išrinktas daugiausiai apie vyną išmanantis žmogus. 2012 metų Lietuvos someljė bus apdovanotas pagrindinio čempionato... Skaityti daugiau
asaulio sveikatos organizacijos (PSO) 2011 m. pateiktais duomenimis, Lietuva užima 12 vietą iš 193 šalių, tarp daugiausiai alkoholio suvartojančių šalių. Statistinis lietuvis pernai išgėrė apie 16 litrų gryno alkoholio, tai 4,5 litro daugiau nei 2009 m.... Skaityti daugiau
Praėjusią savaitę prasidėjo septintasis šalies Vyno čempionatas, kurį tradiciškai organizuoja Lietuvos someljė asociacija. Iš 250 vynų, kuriuos varžyboms pateikė devyniolika importuotojų, atskirose kategorijose bus išrinkti verti Grand Prix, aukso, sidabro ir... Skaityti daugiau
Viena žymiausių pasaulyje nepriklausomų degustuotojų asociacija interneto svetainėje ratebeer.com skelbianti pasaulio alaus reitingus, geriausiu lietuvišku alumi pripažino Kupiškėnų „Keptinį“ alų. Skaityti daugiau
Jau devynioliktąjį kartą vykusiame Tarptautiniame vyno čempionato „Chardonnay du Monde“ komisijai buvo pristatyti 908 pavyzdžiai iš 43 pasaulio valstybių. Medalius vertintojai skyrė 303 vynams: 67 aukso, 191 sidabro, 45 bronzos. Tris iš šių vynų galite įsigyti... Skaityti daugiau
Granatas - vienas Armėnijos simbolių. Šios šalies mitologijoje šis vaisius simbolizuoja gausą bei vaisingumą. Kadangi granate daug sėklų, todėl jis siejamas su gausa. Apie jo naudą mokslininkai sutaria vienbalsiai. Remiantis tyrimais, natūralios granatų sultys... Skaityti daugiau
“Vieux Telegraphe” vynuogyne nėra agronomo, nes vynuogyno nebereikia auginti. Vynuogienojams tereikia padėti sunokinti sveikas uogas. „Vieux Telegraphe“ strategijoje nėra ir noro padaryti vyną, atitinkantį vartotojų skonį, nes čia tarnaujama tam, kas yra... Skaityti daugiau
Kovo 12 d. „Stiklių“ restorane, Vilniuje, įvyko Europos Sąjungos ir Italijos vyriausybės finansuojamos kompanijos „Taste of Europe“ (liet. – Europos skonis) renginys, kuriame buvo pristatytas išskirtinis itališkas vynas. Žiniasklaidos atstovai ir šios srities... Skaityti daugiau
Vyno entuziastams ir žinovams metų įvykis Lietuvoje - Schlumberger vyndarių šeimos atstovė atvyko į Vilnių pati pristatyti savo vynų. „Schlumberger“ vyndariai vyną gamina išskirtinai tik iš savo pačių išaugintų vynuogių, kas būdinga nedideliems, įprastai... Skaityti daugiau
Tvarkydami gėrybes ir varstydami virtuvės spintelių dureles, šeimininkės ar šeimininkai kone visada tolimam kamputyje randa ir pernykščių vaistažolių pakelių bei ryšelių. Ir skuba juos išmesti, klaidingai manydami, kad džiovintus augalus galima vartoti tik... Skaityti daugiau