Vieneri Suši metai (Vilnius)

Vieneri Suši metai (Vilnius)

Ne paslaptis, kad spartėjant gyvenimo tempui, dalis kulinarijos ir viešojo maitinimo „mainstream‘o“ juda receptų paprastėjimo ir vartojimo universalumo kryptimi, pakeliui integruodami įvairių pasaulio šalių virtuvės pasiekimus.

Japonų suši ir sušimi yra tipiškas tokios evoliucijos pavyzdys: sąlyginai paprastos receptūros dėka jis per dešimtį metų iš Tolimųjų Rytų egzotikos apraiškos virto kone kasdieniniu „fast-fudu“, patekusiu net į supermarketų prekystalius. Tikrųjų japoniškos kulinarijos tradicijų puoselėtojams atėjo sunkūs laikai, kadangi dauguma Lietuvos vartotojų vietoj kokybės vis dar renkasi kainą. Todėl kavinių savininkams tenka nuolat ieškoti specifinių tikslinių grupių ir griebtis įdomesnių marketingo sprendimų.
Pradėti viešojo maitinimo verslą krizės metu yra ypač rizikinga, tačiau jauni verslininkai, prieš metus sostinės Vilniaus gatvėje atidarę suši barą, sugebėjo atsilasikyti ir šių metų gegužės 20 d. jau šventė pirmąjį įstaigos gimtadienį. Greta tradicinės suši rinkinių ir kitų japonų patiekalų įvairovės, „Sushi House“ siūlo populiarumo sulaukusius japonų kulinarijos kursus, o taip pat maisto pristatymą į namus, kuriam pastaruoju metu tenka daugiau nei pusė kavinės apyvartos. Netikėta paspirtimi kavinei tapo naujai atrastas rinkos segmentas: apribojus „sintetinių“ maisto produktų pardavimą mokyklose, greta esančios S. Neries gimnazijos moksleiviai pamėgo lankytis būtent „Sushi House“, juolab japonų patiekaluose gausu jauniems taip reikalingų vitaminų bei mineralų. Alternatyvių rinkos nišų paieška paskatino įmonės vadovus atidaryti dar vieną kavinę naujame verslo kvartale Kalvarijų gatvėje.

„Sushi House“ vienerių metų gimtadienis buvo švenčiamas sostinės „Berlyno“ bare, kuris dar neturi nusistovėjusio maisto meniu. Svečiai galėjo paskanauti ne tik firminių suši rinkinėlių, bet ir žalios arbatos, pagamintos tradicinės arbatos ceremonijos metu, ir pasigožėti dar vienu japonišku akcentu – čia pat surengta miniatiųrinių bonsai medelių paroda. Jei japoniška egzotika prigis po kokteilių baro stogu, greitu laiku „Sushi House“ įgis dar vieną prekybos vietą, o „Berlyno“ savininkams teks pagalvoti apie pavadinimo pakeitimą, tarkim, į „Edo“ arba „Kioto“. Jei biznis seksis – kodėl gi ne?

Daugiau apie „Sushi House“>>

Aurius Vyšniauskas
Meniu.lt nuotraukos
Meniu.lt informacija

2011 05 24

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną