Vėlyva vakarienė kūno linijoms įtakos nedaro

Vėlyva vakarienė kūno linijoms įtakos nedaro

Mokslininkai išsklaidė mitą apie nepageidaujamus kilogramus. Amerikiečių specialistai priėjo išvados, jog vėlyva vakarienė nedaro jokios įtakos žmogaus svoriui ir negali pakeisti kūno formų.

Ekspertai atliko bandymus su beždžionėmis, kurias maitino skirtingu paros metu. Esminė sąlyga buvo ta, kad viena grupė reguliariai valgytų, įtraukiant ir sočius naktipiečius, tuo tarpu kita maitintųsi įprastai, dienos metu. Išaiškėjo, kad paros metas svorio augimui visiškai neturi. O štai maitinimosi dažnumas kūno linijas veikia tiesiogiai. Specialistai šiuos tvirtinimus siūlo patikrinti „savo kailiu“ ir įsitikinti patiems. Dauguma moterų gąsdina per šventes atsiradę papildomi kilogramai, kurie kūno linijų tikrai nepuošia.

Čia turi ką pasakyt Niujorko specialistai. Jie paskaičiavo, kad per didžiausias metų šventes žmogus vidutiniškai per dieną suvartoja 619 kalorijų daugiau, nei paprastomis dienomis. Be to, 59% vyrų bei moterų ima lepintis saldumynais. Visa tai neišvengiamai skatina nereikalingų kilogramų atsiradimą. Tačiau dietologai tikina, tokių nepageidaujamų pasėkmių galima išvengti. Pakanka laikytis kelių taisyklių:

1. Valgykite sedėdami. Remiantis mokslininkų duomenimis, sėdint žmogus suvartoja trečdaliu mažiau, nei stovėdamas, vaikščiodamas pirmyn atgal.

2. Uostykite pipirmetę. Vakarų Virdžinijos specialistai įrodė, jog žmogus reguliariai uostydamas šį augalą, per savaitę suvartoja 23 % mažiau kalorijų, nei įprastai.

3. Į racioną įtraukite pieno produktus. Pienas, visiems trokštantiems suliesėti padeda atsikratyti 4 kartus daugiau kilogramų lyginant su tais, kurie visai negeria pieno.

4. Gamindami naudokite prieskonius. Patiekalai, pagardinti česnakais ir pipirais, padeda išvengti persivalgymo.

Pasak tyrėjų, kai kurie medicininiai teiginiai niekuomet nekėlė abejonių. Tarkim, susidariusi klaidinga nuomonė, kad vaikams vakare negalima duoti šokolado, kadangi suerzins organizmą, ir kad negalima valgyti po 18-tos valandos, kadangi pakenks figūrai. Vakarieniauti galima ir reikia bet kuriuo metu, tik rekomenduotina tai daryti tuo pat metu, likus 2,5-3 valandoms iki einant miegot.

Raminta Skripkaitė
Šaltinis: wordpress.com
Nuotraukos: corbis.com
Meniu.lt informacija


Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną