Technologijos keičia ir kavinių aptarnavimo principu

Technologijos keičia ir kavinių aptarnavimo principu
 Lietuvoje jau antrą dešimtmetį restoranuose ir kavinėse naudojamos kompiuterizuotos apskaitos sistemos. Jei anksčiau specializtuotą apskaitos sistemą naudojo tik aukštesnio lygio restoranai, šiandien jau dauguma maitinimo įstaigų turi įsidiegę programas, kurias naudojant vykdomas automatizuotas užsakymų įvedimas, užsakymo perdavimas per sistemą į virtuvę ar barą, produktų ir žaliavų apskaita. Šiandien tai - įprastiniai maitinimo verslo procesai.

Daugėja maitinimo įstaigų, kurios „apginkluoja“ savo padavėjus mobiliais nešiojamaisiais terminalais. Ir ne be reikalo. Įprastiniu būdu padavėjas eitų prie kasos, lauktų savo eilės užsakymo suvedimui į sistemą, o jei dar jį užkalbintų kiti klientai - laikas tikrai užsitęstų. Tad kodėl neišnaudoti technologijų, kurios ne tik palengvina padavėjo darbą, bet ir pagreitina aptarnavimą bei didina apyvartas? Suderinus nešiojamuosius terminalus su restoranų apskaitos sistema R-Keeper, sukurtas revoliucinis mobilaus padavėjo sprendimas, kuris įgalina padavėjus atlikti įprastus kasos veiksmus ne tik prie kasos terminalo, o ir nešiojamuosiuose delninuose kompiuteriuose. Visų pirma, tokiame delninuke suformavus užsakymą, jis akimirksniu perduodamas į sistemą ir virtuvės spausdintuvą. Virtuvės darbuotojai iškart gali pradėti ruošti patiekalus, barmenas pilti gėrimus. Antra, vasaros metu kavinių savininkai atidaro lauko terasas, kurios dažnu atveju yra tolėliau nuo vidinių patalpų. O ir stacionaraus terminalo taip paprastai gryname ore nepastatysi – jam reikalingi elektros, ryšio laidai, stogelis nuo lietaus ir panašiai.

Esminis mobilaus padavėjo privalumas yra tas, jog sutaupoma 40% vidutinio „atidaryto“ čekio laiko (nuo užsakymo momento iki patiekalų/gėrimų padavimo). Padavėjas nepraranda laiko, kurį įprastu atveju skirtų nuėjimui iki virtuvės arba užsakymo suvedimui į kasą ir atgal. Nepraranda laiko, jei jį sustabdo kitas klientas. Ir pagaliau jis nepraranda laiko, jei atėjus prie kasos ji būna užimta, nes savo užsakymą ten veda kitas padavėjas. Greitesnis aptarnavimas - tai didesnės apyvartos. Toks aptarnavimas lemia ne tik didesnę staliuko svečių kaitą, mat greičiau aptarnauti ir papietavę klientai užleidžia staliuką kitiems lankytojams, bet ir sąskaitos dydį. Kodėl? Todėl kad tinkamai aptarnautas klientas, užuot gaišęs laiką belaukiant, dabar jį gali skirti pavyzdžiui desertui. Palyginus, jog ankstesnieji delniniai kompiuteriai atsieidavo kone 5000 litų už vienetą, šiandieninių delninukų kaina gali nesiekti ir 800 litų. Anot delninius kompiuterius diegiančios įmonės UCS Baltic projektų vadovo Manto Antanaičio, restoranų savininkams, įsigijusiems nešiojamuosius padavėjų terminalus, automatiškai reikia mažiau kasų. Čekio atspausdinimui pilnai užtenka vieno terminalo.

Vienas iš garsiausių Vilniaus barų IN VINO nuo šių metų vasaros išbando šią sistemą savo ypatingai sausakimšame filiale Nidoje. Ten padavėjai užsakymus jau priiminėja su nešiojamaisiais terminalais. „Senai svajojome apie tokią technologiją, tačiau buvę pavyzdžiai rinkoje mūsų netenkino nei savo dydžiu, nei svoriu, nei kaina. Dabar visai kitas reikalas! Juolab, kad IN VINO IN NIDA virtuvė yra visu aukštu žemiau, nei terasa ir baro salė - akivaizdu, kad pradėjus naudoti padavėjų delninukus sutaupome bereikalingo lakstymo aukštyn-žemyn, didėja staliuko apsukos, - džiūgauja IN VINO IN NIDA vadovas Andrius Makarovas. – Jau planuojame šią išties našią sistemą įdiegti ir IN VINO bei THE PORTOBELLO Vilniuje.“

Apie UCS Baltic

1999 metais įkurta UAB „UCS Baltic“ diegia bei prižiūri pažangias specializuotas kompiuterines apskaitos ir valdymo sistemas viešojo maitinimo, pramogų įstaigose, kitose specializuotose verslo sferose. Įmonės sukurtais informacinių technologijų sprendimais naudojasi apie 1000 maitinimo ir pramogų įstaigų Baltijos šalyse. Įmonė valdo dukterines kompanijas SIA “UCS” Latvijoje, OU “UCS Estonia” Estijoje bei UAB "RASO" Lietuvoje. UAB "UCS Baltic" priklauso tarptautinei UCS įmonių grupei, veikiančiai 28 valstybėse, kurios metinė grupės apyvarta sudaro virš 300 mln. Lt., o įdiegtų R-Keeper sistemų skaičius viršija 24 000.

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną