Spraginti kukurūzai sveikiau už traškučius

Spraginti kukurūzai sveikiau už traškučius

Amerikiečių mokslininkai įrodė, kad spraginti kukurūzai – kur kas sveikesnis ir mažiau kalorijų turintis produktas, tinkantis lengvam užkandžiui, nei bulvių traškučiai.

Tyrimai, atlikti Rippe Institute (Rippe Lifestyle Institute, Florida, JAV), parodė, kad spragintų kukurūzų vartojimas prieš maistą nedidina bendro pietų kaloringumo, kai tuo tarpu bulvių traškučiai suvartotų kalorijų kiekį padidina net 12%.

Tyrime dalyvavo 35 žmonės (20-50 metų amžiaus). Jie buvo padalinti į 4 grupes, priklausomai nuo to, ką jiems teko valgyti pietums:

1. Vanduo;

2. Dubenėlis spragintų kukurūzų;

3. 6 dubenėliai spragintų kukurūzų;

4. Dubenėlis bulvių traškučių.

Dalyviams buvo leista suvalgyti tiek maisto (po spragintų kukurūzų ar traškučių), kiek jie norės. Rezultatai parodė, kad pirmose trijose grupėse bendras kalorijų kiekis (įskaitant ir kukurūzus) didėjo palaipsniui, sudarydamas vidutiniškai 717 kCal. Tačiau ketvirtoje grupėje pietų kaloringumas buvo net 12% didesnis – papildomai 86 kalorijos. Vadinasi, 6 dubenėliai spragintų kukurūzų geriau, nei vienas – traškučių.

Tuščiaviduriai kukurūzai, pagaminti oro spaudimo dėka (ne mikrobangėje!), be druskos, cukraus ir aliejaus – kur kas naudingesnis užkandis nei bulvių traškučiai, saldainiai ir sausainiai tiems, kurie trokšta atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Jis aprūpina jus grubia ląsteliena, kuri gerina žarnyno veiklą, nesulaiko riebalų ir cukrų organizme. Skoniui pagerinti dietologai siūlo juoduosius, raudonuosius pipirus ar kitus prieskonius, tik ne druską.

Raminta Skripkaitė
Šaltinis: diet-blog.com
Nuotraukos: corbis.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną