Šokiruojančios reklamos – antsvoriui mažinti

Šokiruojančios reklamos – antsvoriui mažinti

Didžiojoje Britanijoje nutukimo problema gana aktuali, todėl valstybė nusprendė imtis priemonių, kad pagerėtų piliečių sveikata: nuo šiol tėvams bus mokama už tai, jog jie vaikus nuveda, o ne nuveža į mokyklą. Mokama bus ir už aktyvesnį gyvenimo būdą – jei žmogus pradės bėgioti ar sportuoti, jis taip pat gaus iš valstybės paskatinimą. Dar daugiau – Sveikatos ministerija patvirtino reklamos kampaniją, kurios pagrindinis tikslas – paveikti britus, kurie turi antsvorio problemų, tačiau nenori maitintis sveikiau. Kampanijai skirta 275 mln. svarų. Kuriamos reklamos savo turiniu pirmiausia pašiurpins žmones, nes akcentuos pavojus, su kuriais susiduria organizmas, kai organai apauga riebalais.

Projektas pavadintas „Change4Life“ („Gyvenimo pokyčiai“). Jį remia greitojo maisto bei saldumynų gamintojai: 200 milijonų skyrė „Candbury“, „Kraft“, „Nestle“ bei „Mars“ ir „Coca Cola“ bendrovės. Už „Change4Life“ projektą atsakingos firmos „M&C Saatchi“ atstovai išsiaiškino, jog labiausiai suaugusiuosius veikia riebalais apaugusių organų vaizdas. Tada jie realiai supranta, koks riebalų bei aliejaus kiekis sunaudojamas gaminant greitąjį maistą, taip pamėgtą britų. Kai parodomas greitasis maistas bei lentelė su prisotintų riebalų kiekiu, žmonės šių dviejų faktų nesutapatina, todėl tikimasi, kad nauja kampanija paskatins tėvus uždrausti atžaloms valgyti nesveiką maistą bei patys pakeis mitybos įpročius.

Projektas bus vykdomas ir mažesniuose miesteliuose. Papildomų parkų bei bėgimo takelių įrengimui skirta 30 milijonų. Prie akcijos prisidės ir kai kurie prekybos centrai – bus sumažintos vaisių bei daržovių kainos. Kita įmonė skirs papildomų lėšų pusryčių klubų įsteigimui nepasiturinčiųjų rajonuose, kadangi, dietologų teigimu, pusryčiai dienos mitybos racione yra svarbiausi.

Anksčiau Didžiojoje Britanijoje buvo rengiamos panašios akcijos prieš rūkymą, taip pat projektai, skatinantys prisisegti saugos diržus. Deja, kai kurie ekspertai tikina, jog „Change4Life“ akcijos rezultatai gali būti dvejopi: jei akcija iš tikrųjų padės žmonėms pakeisti mitybos įpročius bei gyvenimo būdą, tikslas bus pasiektas, tačiau britai gali pradėti pirkti dar daugiau nesveiko maisto, kadangi kampaniją remia saldumynus ir greitąjį maistą gaminančios bendrovės.

Elena Germanovič
Šaltinis: onet.pl
Nuotrauka: farm2.static.flickr.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną