Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Sezono naujiena - GRILL 7 atsidarė birželio 15 d.

2012-06-29
Paskelbk savo straipsnį
Jeigu atvažiavote su vaikais, mažyliai iki 3 metų su tėvais valgys nemokamai, o vaikučiams iki 7 metų dienos maitinimas kainuos tik 30 litų. Mažiesiems makaronai, blyneliai gaminami pagal jų pageidavimus. Jei nenorite visos dienos maitinimo, pusryčius ir pietus galima užsisakyti atskirai. Pusryčiams siūlome švediško stalo tipo aptarnavimą, įprastą viešbučiams. Pietums - įvairių Europos virtuvių tradicinius patiekalus. Pietų metu galima rinktis iš trijų sriubų: dienos sriubos, šaltibarščių ar žuvienės. Karštą patiekalą galite pasirinkti iš jautienos, kiaulienos ar paukštienos, žuvies ir bulvių arba miltų. Prie mėsos patiekalų siūlome įvairias morkų, kopūstų, burokėlių salotas. Užsisakiusiems dienos maitinimą stalo vanduo, desertas ir arbata yra įtraukti į kainą. Vakare svečiams siūlome kaukazietišką patiekalą su taure puikaus namų vyno.

Naujiena, nes į Nidą atvažiavo KAUKAZIETIŠKOS VIRTUVĖS MEISTRAS VAZGEN KAZARIAN. Ant natūralių žarijų jis ruošia GRILL MENIU, taip pat gamina charčio ir hašlama (aštri mėsos – daržovių sriuba – troškinys), kuri jau tapo populiari visoje Kuršių Nerijoje, kaip ir klasikinis kiaulienos kepsnys - šašlykas. Be abejo, avienos šašlykas  taip pat yra labai geidžiamas ir mėgstamas patiekalas. Deja, Klaipėdos rajone sudėtinga pastoviai gauti kokybišką žaliavą. Štai ir šiandien ryte mūsų grill šefas išvyko “medžioti” avienos po Lietuvą. Tikimės, kad iki savaitgalio jam pavyks “summedžioti” pačias puikiausias avis Lietuvoje, ir galėsime jums pasiūlyti avienos kepsnių, sriubos, ir plovo, kurio labai laukia poilsiautojai.  Kol laukiate pagrindinių patiekalų, užkandžiams siūlome mūsų pačių vytintą basturma ir sudžiuk.

Svečiams, kurie mieliau renkasi lengvesnį ir vasariškesnį patiekalą, siūlome šviežių sezoninių daržovių salotas su grill jautienos nugarinės ar vištienos krūtinėlės kepsneliais, ant grotelių keptu haloumi, naminės fetos ar mocarelos sūriu.

Produktų ruošimui naudojame aukštos kokybės SEZONINIUS VIETINIUS produktus, kuriuos kruopščiai atsirenkame. Jau ne vieną kartą Klaipėdos mėsos turguje tinkamą žaliavą radome tik pas kelis ūkininkus. Nebuvome numatę, kad žaliavų paieškoms reikės skirti tiek daug pastangų ir laiko. Tiesa, kol kas su daržovėmis problemų nėra, Lietuvos ūkininkai visada siūlo tik šviežias ir geros kokybės daržoves. Patiekalų kainos priklauso nuo žaliavos: ar lengva ją gauti, ar ji yra geros kokybės.
Žuvis iš Kuršių marių ir Baltijos jūros mums pagauna vietiniai žvejai (jei jiems pasiseka). Praeitą savaitgalį pavyko nusipirkti 25 kilogramus stambių plekšnių (400g) – tikras skanumynas, nebuvau ragavęs nuo praeitos vasaros. Iš smulkių žuvelių verdame įvairių rūšių žuvienes. O vietinių  įžymybių sterko ir uoto laukiame su nekantrumu, juos  iškepsime pagal jūsų užsakymą įvairiais būdais.

Restorane turime puikaus balto Makedonijos vyno, kuris atgaiva po dienos karščių, o siūlomas raudonas vynas puikiai tinka prie mūsų mėsos patiekalų. Butelis tik 23 litai. Nenusivilsite ir rūšiniais vynais.

Kviečiu būtinai užsukti. Išklausysime visus jūsų pageidavimus ir pasistengsime juos įgyvendinti.

Restorano vadovas Liutauras Markevičius - „Chaine des Rotisseurs“ („Gurmanų gildija“) narys.