Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Sėkmingos partnerystės formulė užtikrina rezultatus

2009-12-17
Paskelbk savo straipsnį

Sunkmečiu stengiamės mažiau išlaidauti, tačiau norint praleisti malonų vakarą restorane, taupyti nebūtina - bendras jėgas sujungę verslininkai siūlys ypatingas nuolaidas maisto patiekalams ir sieks skatinti vartojimą.

„Laisvalaikis“ kartu su SEB banku ir „Meniu.lt“ sujungė jėgas ir kviečia prisijungti restoranus siekiant sukurti realiai veikiantį ekonominius rodiklius gerinantį mechanizmą. Šis bendras žingsnis turėtų ne tik padėti paįvairinti savo vakarus ir maloniai praleisti laiką, bet ir praplėsti socialinį bei kultūrinį gyvenimą, suteikti galimybę daugiau naudotis maitinimo ir pramogų įstaigų teikiamomis paslaugomis, nesibaiminant dėl didelių išlaidų.

„Ne visi restoranai džiaugiasi klientų gausa, išskyrus dienos pietus, todėl labai svarbu atsižvelgti į klientų poreikius. Sunkmečiu visi stengiamęs taupyti ir bijome nenumatytų išlaidų, tačiau mes norime akcentuoti, kad dėl to nereikia nerimauti. Šiuo metu nuolaidas siūlo beveik visos šalies parduotuvės, o mes siekiame sujungti platų restoranų tinklą, kuriame būtų taikomos nuolaidos maisto patiekalams su „SEB Laisvalaikio“ nuolaidų ir mokėjimo kortele“, - sako „Meniu.lt“ direktorė Elena Pipiraitė-Zimblienė. Pasak jos, iki šiol nenaudotas rinkodaros ir aktyvių agitacijų modelis padės restoranams, kavinėms, picerijoms, klubams pritraukti daugiau klientų. Svarbiausias tikslas paskatinti žmones lankytis restoranuose, kavinėse ir kitose viešojo maitinimo vietose, kviestis draugus ir bendrauti, sutaupyti bei gauti palankiausias nuolaidas, pateikus „SEB Laisvalaikio“ nuolaidų ir mokėjimo kortelę.

„Laisvalaikis“ kartu su SEB banku ir „Meniu.lt“ parengė trejų metų partnerystės programą: maitinimo ir pramogų įstaigoms siūlo tapti ne klientais, o partneriais ir pritraukti daugiau lankytojų, suteikti jiems didesnį džiaugsmą praleidžiant laisvalaikį pigiau. “Restoranų tikslas yra turėti lankytojų, o mūsų tikslas – jį pritraukti. “SEB Laisvalaikio” nuolaidų ir mokėjimo kortele šiuo metu naudojasi daugiau nei 25 tūkst. klientų, o mūsų internetiniame puslapyje per dieną apsilanko apie 15 tūkst. unikalių lankytojų”, - teigė “Meniu.lt” vadovė.

Bendradarbiaujame su įvairių kavinių ir restoranų savininkais, visada stengiamęs įsigilinti į kiekvieno kliento problemas. Dabar sunkūs laikai, todėl “SEB Laisvalaikio” kortelių turėtojams siūlysime dideles nuolaidas, kurios turėtų siekti 15-25 proc. ir daugiau”.

Pasitelkę ilgametę patirtį, „Laisvalaikis“, SEB bankas ir „Meniu.lt“ paruošė efektyvios reklamos paketą ir klientų pritraukimo veiksmų planą - pradedant įvairiomis akcijomis ir renginiais, tęsiant geriausiomis nuolaidomis, lojalumo programomis ir patraukliausiais pasiūlymais. „Džiaugiamės, kad atsiranda galimybių pagerinti restoranų verslo rodiklius pritraukiant daugiau klientų“, - teigė „Laisvalaikio“ projektų vadovė Jurgita Griciūtė.

Meniu.lt ir „Laisvalaikio“ informacija