Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Restorano apžvalga: „Ridikas”

2018-03-26
Paskelbk savo straipsnį

Buvo toks laikas, kad Kaunas - Vilnius kryptimi traukiniu važiuodavome keletą kartų į savaitę. Būdavo ir taip, kad vienintelis maistas kelionėje -  atkeliavęs iš užkandžių automato. Sužinoję, kad traukinių stotyje atsidarė dėmesio verta kavinukė – nelaukėme priežasties vykti į sostinę, kad ir kaip keistai skambėtų ,į traukinių peroną atvykome pavalgyti.

Greičiausiai visi kauniečiai ir kai kurie miesto svečiai puikiai atsimena aludės kioską besiglaudžiantį prie traukinių stoties išvykimų peronų. Mūsų nuomone, daug metų besirenkanti publika ir garuojanti alkoholio dvasia nežadėjo šiai vietai jokios patrauklios perspektyvos. O kaip mes klydome!

Ridikas – kardinali permaina, naujas gūsis, pirmasis veganiškas restoranėlis Kaune. Įžengus į užkandinę mus pasitinka jauki aplinka. Daug medžio ir asmeninių detalių. Sužinome, kad interjeras kurtas iš antram gyvenimui prikeltų medžiagų – gobeleno, atnaujinto medžio, krepšelių. Ridikas – šeimos verslas – dauguma detalių kurta savininkės Indrės tėčio, baldai skolinti iš senelių, o už baro mus pasitinka šiltai besišypsanti sesuo.

Veganiškos užkandinės meniu kabo ant sienos – atvykome jau po dienos pietų meto, todėl renkamės iš reguliarių patiekalų. Pasirinkimas nedidelis -  falafeliai lėkštėje arba tortilijoje bei  vafliai su skirtingais sirupais. Užsisakome viską.

Pradedame ragauti nuo falafelių (iš avinžirnių arba pupų miltų gaminamas veganiškas daržovių patiekalas) lėkštėje. Jie patiekiami su salotomis – rūkola, įvairūs lapai, morkos, pomidorai, sezamo sėklos,  saulėgrąžos, taip pat humusu (trinti avinžirniai pagardinti įvairiais prieskoniais) ir pitta (arabiška duona). Falafeliai  (3,90 eur) labai traškūs, paskrudę puikiai dera su intensyvaus skonio humusu ir gaiviomis salotomis. Paprastai, bet labai neprastai.

Veganiškų potyrių kelionę pratęsiame ragaudami falafelius tortilijoje (3,90 eur). Ridike jie daromi su burokėliais arba saldžia bulve ir morka, raudonuoju kopūstu, lavašu ir humusu. Tai lyg vegetariški kebabai – greita, skanu ir sveika. Restorano siekis – jog klientai jaustųsi pilnavertiškai pavalgę neįtraukiant tradiciškai lietuvių mėgstamos mėsos – pasiteisina. Ragaujant veganiškus patiekalus kyla noras taip maitintis kasdien.

Desertui kavinukėje siūlomi vafliai (2,50 eur) su įvairiais užpilais – pasirenkame riešutų sviestą bei datulių sirupą (padavėjos rekomendacija). Saldumyno skonis kiek kitoks nei mums įprasta. Vaflis labai minkštas, purus su traškia plutele. Suprantame iš kur atsirado posakis – tirpsta burnoje. Labai geras balansas tarp šio saldėsio ir namų gamybos laimonadu – saldu ir rūgštu. Nesuklydome spausdami klavišus, laimonadas (2,00 eur) – Ridiko limonadas , pagamintas iš laimų, gazuoto vandens, cukraus ir ingredientų, kurių radome, kiekviename patiekale – nuoširdumo, meilės klientui ir darbui.

Nepaminėta liko tik kava – jos rūšių Ridike nemažai. Mes išbandome latte (3,00 eur) su rytietiškais prieskoniais – tai tarsi atskira kelionė po Azijos turgų  - aštroka, viliojanti ir neatpasakojama.

Kiekvieną kartą Jums aprašant savo nuotykius gurmaniškose kelionėse pastebime, jog apie tobulas vietas daugžodžiauti sunku. Galbūt kai esame kažkuo nepatenkinti – jaučiamės nepatogiai ir bandome ieškoti priežasčių, kodėl  restoranui nepavyko vienas ar kitas patiekalas. Ridike ieškoti nereikia nieko – tai tobula vieta tiems, kurie yra veganai, puiki, tiems, kurie nori pavalgyti sveikai, ir nuostabi tiems, kurie kitokią virtuvę bandys pirmą kartą. Labai tikimės, kad beskaitydami paskutines eilutes jau esate pakeliui į traukinių stotį.

P.S. Viena maža smulkmena – labai ilgai laukėme, kol Ridikas išrašys sąskaitą. Nepykstame, juk tokiu būdu savo potyrius atsiminėme ilgiau.

Sąskaita :

Falafelis suktinyje su saldžia bulve (3,90 eur) + falafelis suktinyje su buroku (3,90 eur)  + falafelis lėkštėje su salotomis ( 3,90 eur) + 2 porcijos vaflių su datulių sirupu ir riešutų sviestu ( 5,00 eur) + bulvytės(1,10 eur ) + laimonadas ( 2,00 eur) + kava Latte su rytietiškais prieskoniais (3,00 eur) = 22,80  eur

Sotus, kitoks ir labai skanus maistas, o kaina tikrai neaukšta. Į viršų keliam daug nykščių.

Vertinimo skalė:

Interjeras : 5/5. Už autentišką idėją, už gebėjimą kardinaliai pakeisti vietą, už gamtos tausojimą.

Aptarnavimas : 5/5. Tobulas, jautiesi lyg bendrauji su seniai matyta pažįstama.

Maistas :   5/5. Kodėl? Skaityti aukščiau.