Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Restorano apžvalga: „Pelėdinė”

2018-07-30
Paskelbk savo straipsnį

Kartais atidžius ir apgalvotus pasirinkimus pakeičia spontaniškumas.  Ne kartą važiavę pro draugų išgirtą greitojo maisto restoraną – žadėdavome užsukti. Bet atvykome netikėtai, tiesiog būdami išalkę ir neplanavę  rašyti apžvalgos Jums.

Nekankinsime - kalbame apie „Pelėdinę“, įsikūrusią Pelėdų kalno papėdėje Šv.Gertrūdos g.22, Kaune. Dideli vitrininiai langai praneša, jog žmonių šią popietę restorane nemažai. Vieta, dažnai pravažiuojama, o dar dažniau „prastovima“ prie arterinio šviesoforo, išvados – „Pelėdinė“ klientų stoka tikrai nesiskundžia.

Pelėdų interjeras nustebina – rodos įžengėme į tokį laikotarpį, kai dar mokėmės dėti pirmuosius žingsnius. Mus pasitinka devyniasdešimtieji – skirtingos kėdės bei foteliai – primena tėvų vakarones, kai kaimynai susinešdavo savo baldus, kad prie stalo tilptų visi. Įspūdį sustiprina siena, kuri lyg miražas primena ilgus koridorius ir muziejaus kvapus.Vieni tai pavadintu sovietiniu paveldu, kitiems gal primintų vis dar egzistuojančias tokias erdves viešojo sektoriaus įstaigose. Smagu matyti, kad idėja įgyvendinta iki smulkmenų. Kodėl pasirinktas toks sprendimas atsakymo neradome, net visagaliame „google“.

Įsitaisę prie lango, dairomės ne tik į judrią gatvę, bet ir nagrinėjame „Pelėdinės“ meniu . Jame dominuoja mėsainiai, keletą užkandžių, porą salotų, sriubų, šonkauliai bei desertas. Labai nudžiugina tai, kad į šį restoraną savaitgalį galima užsukti vėlyvųjų pusryčių (en. brunch) – tradiciniam Benedikto kiaušiniui bei Mimozos kokteiliui.

Pelėdos giriasi, jog jų „burgeriai“ kepti ant anglių, todėl susigundome išbandyti vieną iš jų bei paskanauti išsiilgtų šonkauliukų. Jausdamiesi išalkę užsisakome dar ir užkandį.

Pirmieji atkeliauja bulvių traškučiai su mangų majonezu ( 3,00 eur) – stori ir traškūs, o padažas skanus tiek, kad galėtume valgyti jį vieną (ir tikrai toks nuosprendis ne dėl gurgiančio pilvo). Nepersūdytas, sotus užkandis tikrai nuteikia puikiai.

Iš burgerių pasirinkome BBQ mėsainį (7,5 eur) -  „Angus“ jautiena, šviežia gražgarstė, kepinta šoninė, Pelėdinės BBQ (barbekiu)  padažas, karamelizuoti svogūnai, šviežia sultenė ir bulvių skiltelės. Visų pirma, apie mėsos paplotėlį – „angus“ pasižymi puikiomis kulinarinėmis savybėmis, šios veislės galvijai yra stambūs, auginami išskirtinai kepsniams. Mėsa puikiai paruošta – gavome, kaip ir prašėme – iškepta vidutiniškai, į žalesnę pusę. Padažas rūgštus, bandelė neįsiminta, bulvytės taip pat. Kiti mėsainio pagardai – kokybiški ir derantys. Burgeris sotus, bet neypatingas. Galbūt buvome girdėję tiek sprogstančių atsiliepimų ir dėl šios priežasties tikėjomės įdomių sprendimų, o gal iš tiesų tai tiesiog eilinis mėsainis, kokių apstu Kauno miesto centre.

Atkeliauja Caribbean Jerk ribs (7,7 eur) – 400 g šonkaulių, bulvytės su BBQ padažu, salotos, marinuoti agurkėliai. Porcija lėkštėje atrodo tikrai įspūdingai, o kvapas viliojantis – primena vasaros laužo gardumynus. Mėsa neperkepta, sultinga, padažas kiek aštrokas ( tai nepaminėta meniu). Bulvytės ir kiti ingredientai, savaime suprantama, puikiai dera prie šonkauliukų. Skonis lyg šis patiekalas būtų ruoštas namie, galbūt to ir pritrūko – slapto prieskonio, kuris paverstų jį ypatingu.

Numalšinę alkį, nusprendžiam popietę kiek pasisaldinti, užsisakome šokoladinį pyragą (3,5 eur). Jį įvardintume, kaip labai turtinga skoniu.  Jausmas toks, lyg valgytume didelį šokoladą – puiki atsvara rūgšti uogienė. Keliame didelį nykštį į viršų.

Manome, kad į „Pelėdinę“ sugrįšime dar ne kartą. Girdėjome, jog vištienos sparneliai ypatingai verti dėmesio (ši žinia mus pasiekė po apsilankymo), o ir ragauti patiekalai toli gražu buvo neprasti. Galbūt pritrūko kažkokio išskirtinumo, kuris, mūsų nuomone, šia vietą iškeltų net ant pačio Pelėdų kalno.

P.S. Pelėdos draugiškos visiems gyvūnams – tas aktualu mėgstantiems socializuotis kartu su savo augintiniais.

Sąskaita : Bulvių traškučiai (3,00 eur) + „BBQ“ mėsainis (7,50 eur) + šonkauliukai ( 7,70 eur)+ šokoladinis tortas (3,50 )  + Coca cola 2 vnt. (3,20 eur) = 24,90 eurų. Kainos „neišpūstos“, lyginant tokio tipo restoranus.

Vertinimo skalė:

Interjeras : 5/5. Idėja sukuri sovietinio paveldo aplinką įgyvendinta iki smulkių detalių.

Aptarnavimas : 4/5. Neišskirtinis ir neįsimintinas.

Maistas :  4/5. Kodėl? Skaityti aukščiau.

Vidutinis įvertinimas : 4/5.