Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Pietų Korėjoje bus uždrausta degtinės reklama

2009-01-28
Paskelbk savo straipsnį

Šalies valdžia mano, jog kompanijos, gaminančios degtinę, skatina korėjiečius gerti, nors jie ir taip nemažai suvartoja alkoholio. Dėl šios priežasties ruošiamasi uždrausti pačios populiariausios degtinės sodžu reklamą. Šiuo metu kompanija, gaminanti šį gėrimą, organizuoja akciją: pirmasis klientas, kuris restorane iki 7 valandos vakaro užsisako butelį sodžu, antrą gauna nemokamai. Akcija vyksta 500 viešojo maitinimo įstaigų, veikiančių Didžiojo Seulo rajone.

Nors esant krizei nemokamas gėrimo butelis lankytojus labai vilioja, Pietų Korėja susidūrė su rimta problema – besaikiu stipriųjų gėrimų vartojimu. Vien per 2008 metus Pietų Korėjos gyventojai išgėrė 3,48 mlrd. butelių sodžu. Pagal šiuos duomenis, vienam šalies gyventojui (įskaitant ir kūdikius, senolius bei nevartojančius alkoholio) tenka po beveik 73 (360 ml talpos) butelius per metus.

Ši akcija sukėlė atitinkamų įstaigų pasipiktinimą. Sveikatos apsaugos ministerijos, Šeimos ir socialinės rūpybos skyriaus atstovų įsitikinimu, tokia reklama skatina vartoti alkoholį. Pietų Korėjoje nėra jokių griežtų įstatymų, kontroliuojančių reklamą bei akcijas, jei gėrimas nereklamuojamas laikraščių, žurnalų puslapiuose ar per televiziją.

Sodžu – nacionalinė korėjiečių degtinė, pagaminta iš saldžių bulvių batata. Sudėtyje būna 20–45 % etilo alkoholio. Korėjiečiams šis gėrimas – vaišingumo simbolis. Jei viešėsite Korėjoje, pirmiausia jums pasiūlys paragauti sodžu.

Raminta Skripkaitė
Šaltinis: www.smachno.ua
Nuotraukos: http://sma4no.net, www.wordpress.com
Meniu.lt informacija