Mokslininkus nustebino svogūnų savybės

Mokslininkus nustebino svogūnų savybės

Ropiniai svogūnai gali „valyti“ smegenų ląsteles ir sustabdyti jų senėjimo procesą. Tokią stebinančią svogūno savybę aptiko japonų mokslininkai.

Kaip paaiškėjo, svogūnuose yra veiklieji junginiai, kuriuos lengvai įsisavina organizmas. Patekę į kraują, jie teigiamai veikia pagrindines galvos smegenų sritis. Taip išsiskiriančios medžiagos aktyvina ir jaunina ląsteles, atsakingas už atmintį ir emocijas.

Prancūzai savo ruožtu pristatė savo tyrimo rezultatus. Tyriant, šiaurės rytų Prancūzijoje gyvenančias moteris, parodė, kad su maistu vartojant česnaką bei svogūną mažėja krūties vežio tikimybė.

Svogūnų sriubos dieta

Dietos pagrindas – svogūnų sriuba, kuriai paruošti reikės nedidelės kopūsto gūžės, 6 vidutinio dydžio svogūnų, pomidorų pagal skonį, 2 žalių saldžių paprikų, kuokštelio salierų. Visas daržoves supjaustykite, užpilkite šaltu vandeniu, užvirinkite ir 10 minučių pavirkite. Tada virkite ant mažos ugnies, kol daržovės suminkštės. Pagal skonį pasūdykite, įberkite prieskonių arba įmeskite daržovių sultinio kubelį. Sriubos galima valgyti, kiek telpa. Kuo daugiau, tuo geriau. Kitus produktus valgykite taip:

1 dieną – sriubos ir bet kokių vaisių, išskyrus bananus. Žinokite, jog arbūzas mažai kaloringas, o vynuogės – atvirkščiai.

2 dieną – sriubos ir daržovių: bet kokių šviežių, troškintų (be aliejaus), virtų. Truputį galima keptų ar virtų bulvių su šlakeliu aliejaus.

3 dieną – sriubos, daržovių ir vaisių. Šią dieną jau galima suvalgyti 2 bananus ir išgerti stiklinę pieno.

4 dieną – sriubos, 400-500 gramų virtos neriebios jautienos arba kalakutienos ir šviežių pomidorų, kiek tik širdis geidžia. Vaisių – negalima. 

5 dieną – sriubos, jautienos ir žalių lapinių daržovių, salotų, kopūstų, agurkų, paprikų. Vėlgi, vaisių – negalima.

6 dieną – sriubos, rudųjų ryžių, daržovių, vaisių sulčių (be cukraus).

Jei pavyko atsisveikinti su 5 ar daugiau kilogramų, dietą galima pakartoti po 2-3 dienų. Negalima vartoti alkoholio, cukraus, duonos, saldžių gazuotų gėrimų.

Parengė Raminta Skripkaitė
Šaltiniai: naturalnews.com; wordpress.com
Nuotrauka: inmagine.com
MENIU.LT informacija 

2010 05 27

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną