Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

MICROS 3700 Ryšių su klientais valdymo sistema

2009-12-14
Paskelbk savo straipsnį

Jis neturi laiko priešpiečiams, bet gauna elektroninį laišką iš šalia esančios sveiko maisto užeigos, tad užsisako sumuštinį pasinaudodama pristatymo paslauga. Patiekalas pristatomas laiku, su garstyčiomis šalia – tiksliai taip, kaip buvo užsakyta.

Šiandieninis vartotojas tampa kitokiu. Jis gyvena ir dirba visuomenėje, kuriai nuolat trūksta laiko: ilgos darbo valandos, karštligiški tvarkaraščiai – visiškai mažai laiko lieka maisto gaminimui. Todėl k avos puodelis einant gatve, pietų pristatymas į biurą ar kinietiško maisto nusipirkimas vakarienei pakeliui iš darbo ar valgymas gatvės erdvėje tapo kasdieninio gyvenimo dalimi. Klientų pasitenkinimą aptarnavimu maitinimo įstaigose vis daugiau lemia pažangiausios svetingumo technologijos, kurių tendencijos – ieškoti greitesnių aptarnavimo būdų, asmeninis dėmesys, saugūs ir įvairūs mokėjimo būdai. .. Vartotojai aktyviai pritaria šiai evoliucijai, o MICROS–Fidelio, pirmaujantis pasaulyje restoranų valdymo sistemų gamintojas, priėmė rinkos iššūkį ir naujos kartos ateities technologijas diegia jau šiandien. MICROS-Fidelio integruoti sprendimai yra nukreipti būtent į pažangiausius aptarnavimo metodus. Lanksčios ir informatyvios MICROS sistemos suteikia informaciją, įgalinančią greitai ir kartu personalizuotai aptarnauti daugybę klientų. Tokie sprendimai leidžia atrasti naujas pajamų galimybes ir auginti savo verslą tiek tradiciniais, tiek naujausiais metodais.

Ateitis yra čia ir dabar. Kliento užsakymas ir vardas pasirodo virtuvės monitoriuje tiesiai priešais operatoriaus akis. Už kliento kavą jau sumokėta iš anksto, sistema atpažįsta, kad tai dešimtasis kavos puodelis ir klientei pasiūloma nemokama bandelė. Visa tai įmanomu padaro intelektinės naujos kartos technologijos. Jos sutelkia, apdoroja ir pateikia vertingą informaciją taip, kad restorano komanda gali patenkinti ir viršyti šiandieninio kliento lūkesčius.

Guest Service Solution (GSS ) – ryšių su klientais valdymo sistema, pilnai integruota į restoranų valdymo sistemą MICROS 3700. Tai nebrangus rinkodaros įrankis, leidžiantis čia pat vietoje kurti marketingo kampanijas, kelti darbo našumą, didinti klientų pasitenkinimą ir skatinti lojalumą.

GSS šerdis yra klientų duomenų bazė, kuri saugo informaciją apie klientus ir jų užsakymus. Sistema automatiškai atpažįsta klientą, jei jis yra duomenų bazėje ir personalas, naudodamas sistemoje esančią informaciją, gali skirti daugiau savo dėmesio kliento aptarnavimui. Greta aptarnavimo gerinimo, GSS leidžia vadybininkams duomenų bazės statistiką ir ataskaitas naudoti klientų analizei (demografija, klientų pasirinkimų sekimas, akcijų rezultatų monitoringas ir kt.).

Ryšių su klientai valdymas vyksta GSS pagrindinio modulio ir keleto papildomų modulių pagalba. Klientų lojalumo pagrindinis modulis suteikia galimybę atpažinti lojalų klientą ir jam atsilyginti - tiek pačiame restorane, tiek pristatant maistą už jo ribų. GSS sistema:

· Valdo klientų duomenų bazę;
· Saugo klientų užsakymų istoriją, įsimena klientų mėgstamus patiekalus;
· Automatiškai pritaiko nuolaidas;
· Skatina pakartotinius pardavimus;
· Nustato premijų planus, kuponus, nuolaidas ir kitas akcijas (n emokamas patiekalas, perkant keletą patiekalų, premijų priskaičiavimas už apsilankymus restorane, tam tikrų patiekalų pirkimą, atsižvelgiant į sąskaitos dydį ir kt.);
· Stebi svečių premijavimą, analizuoja akcijų sėkmę ir klientų pasitenkinimą;
· Skaito svečių ir dovanų korteles ( galima atsiskaityti iš anksto apmokėtomis ar kreditinėmis    klubinėmis kortelėmis, palaiko PROXI korteles);
· Gali spausdinti kliento kortelės balansą čekyje;
· Palaiko detalias maisto pristatymo instrukcijas;
·Kaupia užsakymų istoriją analizei ir ataskaitoms.

Delivery/Carry Out - m aisto pristatymo modulis padeda sekti visus užsakymus, pristatomus klientams, kontroliuoti vairuotojų užimtumą, patiekalų paruošimo ir jų pristatymo greitį.   Sistema saugo visus klientų anksčiau pateiktus užsakymus, yra galimybė kopijuoti juos, atliekant naują užsakymą:

· Vieninga duomenų bazė su klientų darbo ir namų adresais, telelefono numeriais;
· Užsakymo susiejimas su vairuotoju;
· Pristatymo sektoriai;
· Miestų žemėlapiai su pristatymo laiko nustatymu;
· Ankstesnių užsakymų išsaugojimas ir jų kopijavimas į naują užsakymą;
· Vairuotojų užimtumo sekimas;
· Vieną telefono numerio naudojimas uzsakymo priėmimui keliems restoranams;
· Užsakymų priėmimas internetu;
· Pristatymo adreso spausdinimas čekyje;
· Automatinis kliento numerio ir pasirinkimo nustatymas.

Gifts Certificates/Gift Cards - dovanų sertifikatų valdymas. Sertifikatus galima atspausdinti spausdintuvu arba pridėti vertę prie dovanų kortelės. Visa dovanų kortelių ir dovanų kuponų informacija (išpirkimo datos, numeriai, vertės) yra saugoma duomenų bazėje ir gali būti pasiekiami bet kuriuo metu:

· Modulis  yra pilnai integruotas į Micros 3700 sistemą;
· Sertifikatas gali būti išreikštas pinigais arba patiekalu;
· Sertifikatai gali būti skirtingų tipų ir kategorijų;
· Gali turėti galiojimo laiką.

Accounts Receivable - gautinų sąskaitų valdymas. Modulis leidžia atidaryti kliento sąskaitą ir kurį laiką įtraukinėti į ją patiekalus. Bendra sąskaita apmokėjimui gali būti pateikta vėliau arba nusiųsta į biurą. Funkcijos:

· Generuoja eksporto failą apmokėjimui standartiniu xml formatu;
· Sukuria sąskaitą pagal poreikį ar nustatytą tvarkaraštį;
· Gali skaičiuoti sąskaitų palūkanas;
· Gali išskaidyti sąskaitas;
· Saugo sąskaitų istoriją nustatytą laiką.

Lietuvoje MICROS sistemas diegia ir prižiūri įgaliota gamintojo atstovė įmonė “Baltic Hotel and Restaurant Systems” (http://www.bhrs.info/)



BHRS informacija