Kosminis turizmas – realybė? (keistenybės)

Kosminis turizmas – realybė? (keistenybės)

Pasaulyje yra ne vienas viešbutis, stebinantis prabanga ar žavintis išskirtine koncepcija. Kas nenorėtų pabuvoti kosminiame viešbutyje? Amerikiečių kompanija „Bigelow Aerospace“ siūlo kompanijoms įvairius kosminiu viešbučių architektūros sprendimus...

Bigelow Aerospace 1999 metais įkūrė verslininkas iš Las Vegas, Robertas Bigelow. Praturtėjęs nekilnojamojo turto pardavimo sferoje, vyras nusipirko viešbučių tinklą „Budget Suites of America“. Robertui kilo mintis plėtoti kosminio turizmo idėją.

Kompanija naudoja technologijas, ties kuriomis dirbo NASA paskutiniame dvidešimto amžiaus dešimtmetyje. Pastarosios turėjo tarnauti kelionėms į Marsą.

Aplink Žemę jau skraido du būsimų viešbučių prototipai: Genesis-1 ir Genesis-2. Į kosmosą jie buvo paleisti rusų raketų pagalba, atitinkamai 2006 ir 2007 metais. Kompanija taip pat siūlo kitus įvairaus dydžio modelius, kurie gali būti išnuomoti ar išpirkti lizingo būdu stambiems užsakovams. Kompanijos paslaugomis gali naudotis tiek privataus sektoriaus atstovai, tiek nacionalinės agentūros. Pasak kompanijos vadovo: viešbučių verslas jų nedomina, jie tik siūlo tuo užsiimti kitiems. Stambių užsakovų kompanija ruošiasi ieškoti artimiausiu metu.

Kompanija jau dabar pradeda darbuotojų-astornautų atranką, kurie ateityje dirbs kosminių viešbučių tinkle. Šie skraidys aplink Žemę. Kandidatai turi būti praėję paruošiamąjį kursą, kuris patvirtintas kosminių agentūrų ar kitų institucijų, o taip pat turėti bent nedidelę skraidymo kosminiame laive patirtį. Darbuotojai turės užtikrinti saugumą kosminiame laive, padėti klientams. Darbuotojams taip pat gali tekti išeiti į atvirą kosmosą.

Elena Germanovič
Šaltinis: onet.pl; msnbc.msn.com
Nuotrauka: msnbc.msn.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną