Keturios kokteilių tendencijos 2018-iesiems

Keturios kokteilių tendencijos 2018-iesiems

Barų revoliucija plečiasi visame pasaulyje – į 50 geriausių pasaulyje barų sąrašą yra įtraukti barai iš Azijos, Artimųjų Rytų, Lotynų Amerikos valstybių. Šie regionai įneša naujų idėjų, technikų bei kultūrinių naujovių. Naujos tendencijos lemia greitus barų kultūros pasikeitimus, skatina žmones alkoholį vartoti kokybiškiau.

Net 55 geriausi pasaulio barmenai šiemet susirungė Meksike, didžiausiame pasaulio barmenų čempionate. Beveik 10 000 barmenų iš 57-ių šalių išbandė savo jėgas prestižiniame „World Class“ čempionate kaudamiesi dėl geriausiojo titulo. Šiemet kova prasideda iš naujo – lietuvos barmenai taip pat ruošiasi susirungti Baltijos šalių etape, po kurio paaiškės, kuriam teks proga varžytis „World Class“ finale.

Šio čempionato ambasadorius Lietuvoje Mantas Ruzveltas sako, jog ateinančiais metais barų kultūroje bus labiau kreipiamas dėmesys į ekologiją. Taip pat vis labiau bus vertinami firminiai barų kokteiliai, stiprės maisto ir gėrimų derinimas tarpusavyje. Panašu ir tai, jog 2018-aisiais vis daugiau žmonių kokteilius gaminsis namuose.

Dėmesys ekologijai

Neseniai atliktos apklausos parodė, jog beveik kas antras klientas yra pasiruošęs sumokėti 10% didesnę kainą, jei baras yra socialiai atsakingas bei yra draugiškas aplinkai. Taigi verslas, pasirinkdamas būti dėmesingu ekologijai, ne tik yra draugiškas aplinkai, bet ir gali pritraukti didesnį pelną.

„Draugiški aplinkai darbo metodai bei ingredientai baruose tampa vis labiau svarbūs. Klestės tie miksologai, kurie pasirinks tokią darbo kryptį“, - sako „World Class“ ambasadorius ir „Prike Lietuva“ gėrimų ekspertas Mantas.

Firminiai kokteiliai

Vienas iš kokteilių pradininkų, Giuseppe Cipriani, 1930-aisiais dirbdamas Venecijoje sukūrė žymųjį Bellini kokteilį. O Bellini tėvyne laikomas Harry’s Bar yra vienas lankomiausių pasaulio barų.

Barų klientai yra linkę išleisti 5% daugiau prabangiems potyriams nei prabangioms prekėms, tad tie barai, kurie pasirinks savo klientams suteiks daugiau įsimintinų potyrių 2018-aisiais gali susilaukti didžiulės sėkmės.

„Manau iš barmenų galime tikėtis daugiau unikalių gėrimų bei kuriamų patirčių baruose. Toks pokytis pakeis ir nusistovėjusius lūkesčius, ko galima tikėtis, ir pastūmės firminius kokteilius užimti pagrindinę vietą restoranų degustacijose“, - pasakoja Mantas.

Kulinariniai kokteiliai

Ši naujovė jau gali būti pastebima geriausiuose pasaulio baruose. Tiesa, dažnai tokie kokteiliai stebins – Manhetenas su žąsų kepenėlių paštetu bei sūdyta karamele? Ar „Margaritos“ picos skonio kokteilis?

„Augant susidomėjimui kulinarija bei daugėjant įžymių virtuvės šefų, labiausiai apsišvietę miksologai atras ir pradės ekspermentuoti su įvairiais skoniais, ingredientais, skirtingomis tekstūromis bei technikomis, kurias pasiskolins iš savo kolegų, dirbančių geriausiuose pasaulio restoranuose“, - sako Mantas. „Nuo šokiruojančios kulinarijos ir užkietėjusios fermentacijos, iki visiško lokališkumo – tiek ir dar daugiau dalykų kulinarijos ir barų pasauliai gali pasimokyti vienas iš kito.“

Kokteiliai namuose

Tyrimai rodo, jog 73 proc. jaunų alkoholį vartojančių žmonių ypatingomis progomis kokteiliais mėgaujasi namuose. Maišydami tai, ką turi savo virtuvėje, jie kokteilių gaminimą paverčia labiau nuotykingu.

„Prike Lietuva“ gėrimų ekspertas mini, jog kokteilių mėgėjai, vietoj to, jog atvykus svečiams tiesiog atkimštų butelį vyno, jie nori suplakti gražų bei skanų kokteilį, taip tuo pačiu suteikdami pramogą savo draugmas.

Tuo pačiu Mantas papildo, jog pagrindinis „World Class“ čempionato tikslas yra net tik surasti geriausią barmeną pasaulyje. Organizatoriai siekia įkvėpti kokteilių mėgėjus bei entuziastus visame pasaulyje, paskatinti tyrinėti naujus skonius, kurti firminius kokteilius savo pačių virtuvėje.

„World Class“ čempionatą Lietuvoje organizuoja „Prike Lietuva“ – vieni pagrindinių aukštos kokybės alkoholinių gėrimų platintojų šalyje. Įmonė įsteigta 2005 m., bendradarbiauja su didžiausiais pasaulyje alkoholinių gėrimų prekinių ženklų valdytojais „Diageo“, „Moet Hennessy”, „Jose Cuervo International“, „Stock Spirits“, kokybiškų vynų gamintojais iš viso pasaulio regionų. Prisidėdama prie barmenų mokymo ir žinių gilinimo – kompanija siekia kelti vartojimo kultūrą šalyje pirmiausia akcentuojant kokybę.

Daugiau informacijos: www.worldclassbaltic.com.
Pranešimo autorius: Prike gėrimų ekspertai. 

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną