Kaip išgyventi, išsilaikyti ir uždirbti dabar?

Kaip išgyventi, išsilaikyti ir uždirbti dabar?
Akivaizdu, kad laikai, kai Lietuvos kavinės, restoranai ir barai išgyveno aukso amžių, jau artėja į pabaigą. Vartotojai po truputį pradeda taupyti, ir pirmiausia mažėja pramogoms skiriamas pinigų krepšelis. Išties darosi neramu stebint situaciją kaimyninėse šalyse. Pradedama galvoti (ir tai yra būtina) apie įvairiausius būdus, padėsiančius išgyventi krizinį laikotarpį. Kad išgyventume krizę, turime suvokti tikrąjį jos mastą bei priežastis, kodėl ji pirmiausia smogia pramogų ir maitinimo sektoriui.

Dalyje kavinių, barų, restoranų bus taikomos akcijos, mažinamos kainos, naudojamos kitos taktikos. Tačiau kyla daug klausimų. Ar tai pasiteisins? Ar tai bus tinkami sprendimai? O kas bus, kai visi pradės taikyti akcijas? Ar tai vienintelis ir geriausias sprendimas?

Atsižvelgdama į rinkos pokyčius, „UCS Baltic“ restoranams, viešbučiams, klubams, kavinėms pradėjo teikti aktualią paslaugą. Naudojantis šia paslauga, galima stebėti bendras rinkos tendencijas bei išskirti neužimtas rinkos nišas, kurios gali padėti išlaikyti esamus bei pritraukti naujų klientų. Vertindama savo klientus bei norėdama su jais bendrauti ir ateityje, „UCS Baltic“ pradėjo siūlyti nemokamą rinkos tyrimų paslaugą. Pasirinkę šią paslaugą, esami klientai galės stebėti rinkos pokyčius, tinkamai pasirinkti vieną ar kitą tiekėją, nustatyti tinkamą patiekalo kainą.

Paslauga apima visos Lietuvos restoranus, viešbučius, kavines, klubus ir daugelį kitų įstaigų, kurios vienaip ar kitaip yra susijusios su HORECA segmentu. „UCS Baltic“ siūlo pažvelgti tiek į bendrus restoranų, kavinių tipus, tiek ir į atskirus.

„UCS Baltic“ tyrimai atliekami ne pagal apklausas, ar žmonių nuomones. Tyrimai daromi naudojant tikrus restoranų, kavinių duomenis, kurie realiai atspindi, ką konkrečiai vartotojai vartoja, už kiek renkasi, kas yra populiariausia šiuo metu.

Dėl rinkos tyrimų „UCS Baltic“ klientai galės matyti, kaip keičiasi jų vartotojų pageidavimai. Tyrimas apima įvairiausias gėrimų bei patiekalų grupes. Pagal atliktus pjūvius sužinosite, kokia gėrimų ar maisto rūšis yra populiariausia lankytojų tarpe, matysite bendras vidutines patiekalų kainas, jų kitimą. Gautus tyrimo rezultatus bus galima tinkamai adaptuoti: parinkti ir pasiūlyti lankytojams gėrimų bei patiekalų, kurie yra priimtinos kainos bei patrauklūs ar paklausūs savo sudėtimi.

Tyrimo rezultatai bus siunčiami kartą per mėnesį. Jie apims paskutiniųjų trijų mėnesių laikotarpį. Tai leis jums įžvelgti ir išanalizuoti kitimą bei prisitaikyti prie esamos rinkos situacijos. Jums tereikės elektroniniu laišku atsiųsti užklausą, o mes netrukus pateiksime rezultatus. Esant poreikiui arba pagal atskirą susitarimą, lenteles bus galima keisti ir sudaryti pagal individualų kliento pageidavimą.

Duomenų saugumas ir anonimiškumas garantuojamas. Informacija išlieka konfidenciali, kadangi tyrimo pagrindas – bendrosios tendencijos, o duomenys naudojami tik iš anksto gavus kliento sutikimą.

Tikime, kad sėkmingas verslas visuomet priklauso nuo gebėjimo prisitaikyti prie rinkos pokyčių. Tad siūlome jums stebėti rinkos pokyčius, kad visuomet būtumėte pirmas!

Jei susidomėjote mūsų nauja rinkos tyrimų paslauga, kreipkitės į UAB „UCS Baltic“ rinkos tyrimų projektų vadovą Mantą Česnulį tel. (8 5) 2107247, mob. tel. 8 620 33323 arba el. paštu m.cesnulis@ucs.lt.

UAB „UCS Baltic“ informacija

Daugiau apie UAB „UCS Baltic“ >>

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną