Kaip atlaikyti konkurenciją restoranų versle?

Kaip atlaikyti konkurenciją restoranų versle?

Dėmesys pardavimų analizei
Kiekvienam verslui svarbu suprasti, kokią vertę jis sukuria, kokie jo verslo veiklos rezultatai. Kiekviena pardavimų analizė padeda suprasti rinkos situaciją, įmonės finansinius ir gamybinius pajėgumus, geba teisingai nustatyti prekės kainą, paskirstyti prekes ir darbuotojų pajėgumus, kad būtų garantuotos didžiausios pajamos ir darbo efektyvumas. Siekiant surinkti visas ataskaitas ir duomenis, kurie visiškai atskleistų verslo efektyvumą ir naudą, reikalingos priemonės, kurios būtų individualiai pritaikytos prie įmonės poreikių. Pasak restorano „Argo“ vadovo Rimvydo Aiduko, nuolatinis pardavimų rezultatų analizavimas atskleidžia tikslius įmonės veiklos rezultatus, parodo, ar jie atitinka įmonės poreikius.

„Šiuo metu pagrindinė priemonė, kurią galima pavadinti dešiniąja vadovo ranka, yra UAB „UCS Baltic“ restoranų procesų automatizavimo sistema K-KEEPER V7. Ši sistema vienu metu leidžia optimizuoti visus restorane vykstančius procesus bei pateikia restorano darbo veiklos ataskaitas, kurios yra didžiausias pagalbininkas organizuojant verslo plėtrą, gerinant klientų aptarnavimą“, − sako R. Aidukas.

Investicijos į reklamą
Ne paslaptis, kad siekiant būti gerai žinomu restoranu, reikia pasitelkti tam tikras reklamos priemones, kurios padeda pritraukti naujus ar išlaikyti esamus klientus. Dauguma restoranų vadovų renkasi tradicinius, visiems gerai žinomus reklamos kanalus: socialinius tinklus (Facebook, Instagram), TripAdvisor, Google Adword. Tačiau būtina prisiminti ir inovatyvias priemones, kurios gali padėti pasiekti daug geresnių rezultatų už mažesnes investicijas į reklamą. 
 

Orientacija į intuityvumą ir paprastumą
Šiandien kiekvienai verslo įmonei svarbiausia, kad jos darbuotojai ir klientai būtų patenkinti. Dauguma sutiks, kad vis dažniau ieškome technologinių sprendimų, kurie padėtų sutaupyti mums laiko. Anot restorano „Cubanos“ administratorės Rasos Stankutės, tai viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl jie pasirinko išmanųjį kasos aparatą mPOS  (Mobile point of sale), kurį sudaro mobilusis telefonas (arba planšetinis kompiuteris) su įdiegta specialia Android aplikacija ir nešiojamasis fiskalinis spausdintuvas. Jos teigimu, tai ne tik sutrumpina naujų darbuotojų įtraukimą į įmonės veiklą, bet ir skatina greitesnį klientų aptarnavimą.
„Tačiau reikia prisiminti, kad paprastumas reikalingas ne visiems restoranams, barams ar kavinėms. Prieš perkant išmanųjį kasos aparatą būtinai reikia pagalvoti, kokie pagrindiniai įmonės lūkesčiai, koks planuojamas restorano užimtumas ir dydis, tikslai. Jeigu planuojate ilgą ir aktyvų restorano darbą, visada geriau naudoti pilną restoranų procesų automatizavimo sistemą“, − dėsto R. Stankutė

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną