Kad gera nuotaika nedingtų... (įdomu)

Kad gera nuotaika nedingtų... (įdomu)

Ne kiekvieną rytą norisi šypsotis, kažką veikti. Kartais nuotaika tiesiog kažkur dingsta. Keletas patarimų, kaip praskaidrinti ją valgant pusryčius ir laikantis teisingo biologinio ritmo.

* Jei valgysite vadovaudamiesi paros biologiniu ritmu, visą dieną būsite geros nuotaikos.

* Nuo 6 valandos ryto didėja energijos poreikis. Tuo metu rekomenduojama valgyti gerai subalansuotus pusryčius.
Idealūs pusryčiai vyrams>>

* Tarp 15 ir 16 valandos organizmui reikia maisto. Lengvai užkąskite.

* Nuo 20 valandos organizmas po truputį pereina į poilsio fazę. Tuo metu geriau daug nevalgyti.

* Jei negalite atprasti nuo kavos, negerkite jos be mineralinio vandens. Be to, pakaks tik vieno karto per dieną.
Neįprastas kavos poveikis>>

* Jei esate įpratę dažnai smaližiauti, kraujyje gali būti pernelyg daug insulino, kuris skatina pykčio priepuolius ar apatiją.
Šokolado nauda, apie kurią dar nežinojome>>

* Niekada nepradėkite dienos be pusryčių.

* Greitojo maisto mėgėjams patariama eiti ten neperalkusiems arba užsisakyti tik salotų. Mėsainiai (miltai, mėsa, riebalai – nesuderinamas maistas) gali nulemti prastą nuotaiką.
Greitas maistas – kaip narkotikai>>

* Jei dieną kilusį alkį numalšinsite, pavyzdžiui, bananais, pomidorais ar sumuštiniu, jogurtu, daržovių salotomis, nuotaika tik pagerės.

Vienas iš nuotaikos reguliatorių yra seratoninas – jis dar vadinamas „laimės hormonu“. Jo lygis organizme padidėja euforijos metu ir sumažėja esant depresijai bei stresinėms situacijoms. Organizme jis gaminasi iš aminorūgšties - triptofano. Tai nepakeičiama aminorūgštis, kuri reguliariai turi patekti į mūsų organizmą su maisto produktais. Tačiau, produktuose yra ir kitos medžiagos, kurios gali praskaidrinti mūsų nuotaiką. Daugiau>>

Pagal užsienio spaudą parengė Raminta Skripkaitė
Nuotraukos: paultastic.com, trekearth.com,wordpress.com
MENIU.LT informacija

2010 07 07

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną