Idealūs pusryčiai vyrams (sveika)

Idealūs pusryčiai vyrams (sveika)

Kiaušinienė ar bet koks kitas patiekalas iš kiaušinių – tai ne tik puiki dienos pradžia stipriosios lyties atstovams, bet ir ideali priemonė norint sumažinti svorį. Mat pusryčiai pagaminti iš šio produkto, kraujyje sumažina „alkio hormonų“ kiekį.

Tyrimo rezultatai, atlikti Konektikuto (Šiaurės Amerikoje) universiteto mokslininkų, buvo publikuojami žurnale „Nutrition Research“.

Eksperimente dalyvavo 21 vyras. Pirmąją dieną pusryčiams buvo pasiūlyta kiaušinienė iš trijų kiaušinių ir batono skrebutis. Sekančią dieną – ragelis su pusę šaukštelio neriebaus sūrio ir stiklinė jogurto. Ir nors meniu buvo vienodo kaloringumo, po „kiaušininių“ pusryčių sotumo jausmas vyrams išliko ilgiau. Kuomet pietų metu dalyviai buvo pakviesti švediškam stalui, vyrai iš pirmosios grupės suvalgė 112 kalorijų mažiau, nei pusryčiams valgiusieji ragelį. Visumoje pusryčiams gavusiems kiaušinienę per parą pavyko suvartoti net 400 kalorijų mažiau.

Mokslininkai taipogi išsiaiškino, jog antrosios grupės dalyvių kraujyje buvo rastas didesnis grelino, taip vadinamo „alkio hormono“ kiekis.

Be to, specialistai mano, kad kiaušinį nebūtina suvalgyti visą. Pakanka gauti 70 kalorijų iš baltymo.

Šeimininkaujantiems virtuvėje pusryčiams siūloma gaminti omletą iš dviejų kiaušinių su daržovėmis (pomidorais, grybais, svogūnais, saldžiosiomis paprikomis, špinatais, cukinija), negausiai pabarstant neriebiu sūriu. Valgyti rekomenduojama su pilno grūdo duonos riekele.

Tiems, kurie nuolat vėluoja į darbą, puiku šaldytuve turėti kietai virtų kiaušinių. Greitiems pusryčiams juos galima akimirksniu perpjauti pusiau, pabarstyti kario (kuris beje turi ypatingų savybių), dar pravers salotos lapas ir viską susukti į lavašą. Skanu, greita, naudinga.

Raminta Skripkaitė
Šaltiniai: healthynews.com; wordpress.com
Nuotraukos: inmagine.com
Meniu.lt informacija

2010 04 14

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną