Greito maisto mėgėjų gretos plečiasi

Greito maisto mėgėjų gretos plečiasi

Pasirodo, jog amerikiečiai ne vieninteliai pasaulyje, mėgstantys nesveiką maistą. Prie jų gretų prisijungė bulgarai, o taip pat daugelio Europos šalių gyventojai.

Apie tai liudija atlikti 103000 žmonių tyrimų rezultaitai. Mokslininkai tyrė Brazilijos, Bulgarijos, Kanados, Kinijos, Indijos, Mailaizijos, Nyderlandų, Ispanijos, Švedijos, Britanijos ir JAV gyventojų mitybos pomėgius.

44 % amerikiečių pareiškė, jog jiems taip patinka greitų patiekalų skonis, jog jie nepajėgia jo atsisakyti. Bulgarijoje tuo pačiu pomėgiu prisipažino 68 % respondentų.

Mažiausiai greito maisto gerbėjų gyvena Švedijoje (19 %) ir Mailaizijoje (20 %).

Be to, apklausos metu paaiškėjo, jog 29 % apklaustųjų mėgaujasi nesveiku maistu įtūžę, nervindamiesi. Didžiausia dalis atiteko amerikiečiams, maža to – moterims.

37 % teigė derinantys potraukį greitam maistui su fiziniu aktyvumu. Didžiausias procentas tokių respondentų – Kinijoje. 55 % atsakė, jog valgo viską, ko tik širdis geidžia. 12 % amerikiečių prisipažino, jog sveriasi kasdien, o štai 15 % - tik tuomet, kai pradeda braškėti siūlės...

Pasak Grego Ču (Greg Chu) iš Synovate centro, vadovavusio tyrimui mokslininko, amerikiečius galima išskirti į dvi grupes: jaučiantys didelį potraukį greitam maistui ir neapkenčiantys jo.

„Mes mėgstame patogumą. Mums patinka skonis, pasitikėjimas, tačiau tuo pat metu puikiai žinome, jog tai kenkia mūsų organizmui“, - nuomone dalinosi respondentai.

Apetitą malšinkite riešutais

Dienos eigoje ne visi atrandame laiko pavalgyti, o tuščio skrandžio orkestrai vargina. Aršus alkio jausmas verčia griebtis įvairiausių traškučių, saldainių, sausainių, kad nors trumpam numalšinti norą pavalgyti. Savaime suprantama, tai nepraeina be pasėkmių, ima augti papildomi kilogramai, jaučiamas sunkumas, o ir kiti negalavimai ima dygti. Išspręsti alkio problemą galima skrandį pradžiuginus riešutais. Nors kalorijų o ir riebalų juose daugiau nei sausainiuose, tačiau jie kur kas naudingesni sveikatai. Riešutuose gausu baltymų, vitaminų ir mineralų. Kalbant apie riebalus riešutuose, jie reikalingi smegenų veiklai, o su nuodingais, gyvulinės kilmės riebalais, neturi nieko bendro. Naudingiausi graikiniai, migdolų ir lazdynų riešutai.

Raminta Skripkaitė
Šaltiniai: lenta.ru; ami-tass.ru
Nuotraukos: corbis.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną