Dietologų pasiūlymai

Dietologų pasiūlymai

Pusryčiaudami ar pietaudami, suvalgome ne taip jau ir daug, o štai per šventes stalai visuomet yra apkraunami įvairiausiu maistu, kurio tiesiog nevalia neparagauti. Po gausių vaišių ne vienam suskausta skrandis. Teksaso (JAV) dietologai pataria, kaip išvengti skrandžio streiko, papildomų kilogramų, kitų sveikatos sutrikimų ar net sąžinės graužaties.

Gamindami patiekalus naudojame tokias žalingas sudedamąsias dalis kaip druska, cukrus, riebalai. Šie produktai kenkia žmogaus organizmui, bet be jų mes neišsiverčiame. Tad jeigu jūsų patiekalui paruošti reikia vienos stiklinės cukraus, naudokite tik trečdalį arba rinkitės rudąjį cukrų. Jeigu recepte parašyta „pusė šaukštelio druskos“, naudokite tik ketvirtadalį arba nenaudokite visai. Tortus ir pyragaičius geriau ruoškite su jogurtu, o ne kiaušiniais. Dietologai taip pat siūlo vietoj kvietinių miltų rinktis ruginius arba miltus su sėlenomis, o pieną pirkti tik kuo liesesnį. Specialistai ragina maistą dažniau gaminti garuose, o orkaitėje kepti kuo mažesnėje kaitroje, kad procesas vyktų kuo lėčiau.

Pagal gotovim.ru parengė Jolanta Kahveci
Nuotraukos: goldstarflours.com, fromnaturewithlove.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną