Didžiojoje Britanijoje maisto pardavimai auga

Didžiojoje Britanijoje maisto pardavimai auga

Ekonomikos recesija pasireiškia ne vienoje pasaulio šalyje. Didžiojoje Britanijoje sunkmetis taip pat jaučiamas. Ir nors britai veržiasi diržus, maisto bei gėrimų pardavimai išaugo 5,1 procento, palyginus su 2008 metų sausio mėnesiu. Šį reiškinį galima paaiškinti labai paprastai.

Ekspertai teigia, kad šioje šalyje maisto bei gėrimų rinka atsilaiko prieš recesiją bei gerai prisitaiko prie besikeičiančių pirkėjų poreikių. „IGD“ rinkodaros analizės kompanijos vadovė Joanee Denney-Frinch pridūrė, kad vartotojai tampa jautresni kainų pokyčiams. Palyginus su praeitų metų rodikliais, žmonių, kuriems renkantis prekę svarbiausia yra kaina, skaičius išaugo nuo 29 iki 36 procentų. Taip pat net ir apsipirkdami už geriausią kainą, žmonės nėra linkę aukoti ar keisti mitybos įpročių, t. y. vis tiek renkasi aukštos kokybės maisto produktus ir gėrimus, prie kurių yra pripratę ir kuriuos vartoja namie.

Nors daugelio maisto produktų (nuo bananų iki šokolado) pardavimai krenta, „IGD“ tyrimų duomenimis, prekės, pažymėtos ženklais „Fair trade“ (sąžininga prekė) arba „Free-range“ (pvz., gyvuliai užauginti fermoje, kur galėjo laisvai ganytis), arba regioniniai maisto produktai išliks paklausūs. Į tai, kaip buvo užauginti gyvuliai, dabar atkreipia dėmesį kas penktas pirkėjas, t. y. 20 procentų britų. Praeitais metais šis rodiklis buvo kur kas žemesnis – „Free-range“ ženklu pažymėtus produktus pirko kas aštuntas pirkėjas, t. y. 13 procentų britų.

„TNS Worldpanel“ duomenimis, Didžiosios Britanijos vartotojai vis dažniau renkasi šaldytus produktus, jais pakeisdami brangesnius atvėsintus. Taip, žinoma, siekiama sutaupyti. Paskutiniais metais šios rinkos vertė šalyje nuolat augo, o lapkričio mėnesį sudarė net 4,867 mlrd. svarų.

Elena Germanovič
Šaltinis: foodanddrinkeurope.com
Nuotraukos: corbis.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną