Alkoholio suvartojimo tendencijos pasaulyje

Alkoholio suvartojimo tendencijos pasaulyje

Gilėjant finansinei krizei, amerikiečiai nerimą skandina alkoholyje. Vis dėlto šioje šalyje vartotojai renkasi visai kitokius gėrimus nei, pavyzdžiui, Pietų Korėjoje. Pastarojoje šalyje vienam gyventojui tenka 27 litrai išgerto alkoholio. Korėjiečiai aplenkė netgi rusus. Rusijoje vienam statistiniam gyventojui tenka 19,8 l išgerto alkoholio. Pietų Korėjoje iš parduotuvių lentynų greičiausiai dingsta sochu, kuris panašus į degtinę ir yra gaminamas iš ryžių. Didžiausias šio gėrimo privalumas – prieinama kaina. Pietų Korėja pagal bendrą išgerto alkoholio kiekį yra trečia pasaulyje, po Kinijos ir JAV.

Londone veikianti IWSR tarnyba užsiima vyno ir kitų alkoholinių gėrimų rinkos tyrimais bei pateikia statistinius duomenis, išskirdama 20 dažniausiai geriamų alkoholinių gėrimų pasaulyje ir tris populiariausius alkoholinių gėrimų prekės ženklus šalyje.

Naudojant šios tarnybos duomenis galima išsiaiškinti, kurie alkoholio gamintojų prekių ženklai yra populiariausi pasaulyje. Pagal pateikiamus statistinius duomenimis galima išskirti trijų tipų šalis: pirmose geriami kelių rūšių skirtingi alkoholiniai gėrimai, antrose daugiausia suvartojama kelių rūšių šalyje pagaminto alkoholio, trečių rinkoje dominuoja vienas alkoholio tipas ir mažesni alkoholio gamintojai. Daugiausia šalių priklauso paskutinei kategorijai.

Pasak Philipo Luncho, „Brown-Forman“ kompanijos, kuriai priklauso „Jack Daniel's“ ir kiti prekių ženklai, atstovo, alkoholio rinkoje dominuoja maži gamintojai, vertinant pagal gaminamo alkoholio kiekį, bet ne pelną.

Rusija taip pat priskiriama trečiai kategorijai. 2007 metais pastarojoje šalyje buvo išgerta 311 mln. dėžių alkoholio. Pasak analitikų, tik 3 procentus šios rinkos sudaro aukščiausios rūšies, „premium“ ženklu pažymėto alkoholio. Tuos tris procentus dažniausiai sudaro importuoti gėrimai. Vieno iš šaltinių duomenimis, Rusijoje gali veikti net iki 6000 degtinės gamintojų. Dažniausiai tai yra mažos, vietinės įmonės, kurios pagamina nedaug produkcijos. Todėl galima drąsiai teigti, kad rusai mėgsta gerti įvairių prekių ženklų degtinę.

Elena Germanovič
Šaltinis: Forbes.com; IWSR; onet.pl
Nuotraukos: www.wordpress.com
Meniu.lt informacija

Paskelbk savo straipsnį

Rašyti komentarą

Pasiūlyk restoraną