Užupio klasika

Siūlome
Mus rasite
Užupio g. 28, VILNIUS

Pačioje sostinės širdyje – Užupyje – įsikūręs restoranas dvelkia jaukia prabanga, ilgaamže klasika ir savitumu. Kiekvieną čia užsukusįjį sužavės išskirtinis šio restorano interjeras, gerai apgalvotos detalės ir rami muzika. Puikus maistas bei platus vyno asortimentas Jus pradžiugins ir maloniai nustebins. Užsukite ir mėgaukitės romantiška atmosfera!

„Užupio klasikos" svečiai gali džiaugtis nedidele (iki 8 vietų) salyte, kurioje pasislėpus jauku pietauti ar vakarieniauti.

Nedidelė ir jauki mūsų restorano erdvė tiks įvairias progas atšvęsti norinčioms kompanijoms – šventės vakarą Jums priklausys visas restoranas. Paprastai šventės rengiamos ne daugiau kaip 20-iai žmonių, tačiau galime pastatyti papildomą stalą dar aštuoniems asmenims arba pasiūlyti atskirą salytę, kurioje Jūsų svečiai jausis puikiai.

„Nuolatiniu nuoširdžiu darbu norime išgarsinti „Užupio klasikos" vardą, trokštame, kad restoranas taptų tikrąja Užupio klasika", – pasakoja savo verslą užauginę šeimininkai.

Valgiaraštis>>

Pr. - Pn. 11:00 - 15:00
Št. - Sk. -

Restoranas „Užupio klasika“ – šauni švenčių vieta nedidelėms kompanijoms

Nedidelė jauki mūsų restorano erdvė puikiai tiks įvairias progas atšvęsti norinčioms kompanijoms – šventės metu Jums priklausys visas restoranas. Paprastai prie vieno stalo šventės rengiamos iki 20 svečių, tačiau galime pastatyti papildomą stalą aštuoniems asmenims arba pasiūlyti atskirą salytę, kurioje Jūsų svečiai jausis puikiai.

Restoranas „Užupio klasika“ – puiki vieta stilingai šventei nedidelėms kompanijoms, norinčioms paminėti iškilmingas progas: krikštynas, gimtadienius, vestuves, Pirmąją Komuniją ar kitas šventes.

Restoranas garsėja puikia virtuve. Visas maistas gaminamas tik iš šviežių produktų. Pobūviams turime atskirą valgiaraštį, kurį kiekvienai šventei deriname individualiai.

Tai pat galite rinktis mūsų dizainerio sukurtą Jums labiau patinkančią serviruotę. Staltiesės ir servetėlės gali būti baltos (klasikinis variantas) arba pilkos (prancūziškas variantas) spalvos. Naudojame tik aukštos kokybės išskirtinius indus.

Dėl gardaus maisto, didelės švenčių rengimo patirties ir išskirtinio restorano „Užupio klasika“ savininkų svetingumo bei nuoširdumo švęsti šventes čia tampa gražia tradicija. „Galite būti ramūs – Jūsų šventė bus nuostabi ir įsimintina“, – sako restorano šeimininkai.

Pavyzdinis pobūvio meniu / šalti užkandžiai 12 Eur vienam svečiui /

Atsiliepimai apie Užupio klasika

Palikti atsiliepimą
  • Almonas 5
    Mūsų šeima dėkoja Užupio klasikai, gerb. Stanislovui. Neatsitiktinai šeimos šventėms pasirenkame Užupio klasiką. Tai jau ilgo laiko išbandyta vieta mūsų šeimos šventėms, -puikioje aplinkoje, su puikiu aptarnavimu, su kokybišku maistu. Sėkmės Jums. Almonas su šeima
  • Agnieška 5
    Užupio klasikoje šventėme dukrytės krikštinas, svečiai liko sužavėti. Maistas skanus, jauki aplinka, nepriekaištingas aptarnavimas. Dėkojame!
  • Rima 5
    Vertiname žvaigždutėmis neabejodami! :)
  • Danguolė 5
    Jauki ir rami vieta mažai draugų arba namiškių susibūrimams.Malonu bendrauti su šeimininku užsakant pobūvį. Maistas skanus. Iškilmingam pobūviui trūko tik mažos detalės - medžiaginių servetėlių.
  • Daiva 5
    Šventėme vyro gimtadienį (2016 04 02), viskas buvo labai gerai - Skanu, jauku, gražiai paserviruota ir pateikta, o padavėjas nuostabus. Rekomenduoju visiems ieškantiems vietos savo šventei.
  • Olga ir Jevgenij 5
    „Užupio klasikoje“ šventėme savo vestuves. Restorano savininkui norėtume padėkoti už puikiai suorganizuotą šventinę vakarienę. Maistas buvo labai skanus ir gražiai pateiktas, aptarnavimas taip pat buvo labai aukšto lygio. Tikrai pavyko sukurti jaukios šventės atmosferą, tokią, kurios ir norėjome. Likome labai patenkinti. Dar atskirai norime padėkoti už lankstumą ir tai, kad atsižvelgėte į visus mūsų pageidavimus ir net viršijote lūkesčius. Taip pat už tai, kad sąžiningai patarėte dėl maisto kiekių ir kitų organizavimo dalykų. Apskritai, mūsų nuomone, „Užupio klasikoje“ yra labai geras kainos ir kokybės santykis. Tai puiki vieta organizuoti nedideles šventes ar šiaip skaniai pavakarieniauti. Su malonumu dar užsuksime į šį restoraną kai busime Užupyje ir rekomenduosime savo pažįstamiems.
  • Katerina 5
    Užupio klasikoje šventėme savo vestuvės artimiausiųjų rate ir likome labai patenkinti restoranu! Dėmesingas aptarnavimas, jauki aplinka ir puikus maistas! Dar kartą didelis Jums ačiū!
  • Johannes 5
    We had on a Sunday evening in November 2014 a fantastic experience, meal and drinks (the Valpolicella was a class apart) in the cosy back saloon, and the whole restaurant for ourselves, having the idea of being privately invited and served... And this for a restaurant just picked out walking around in Uzupio in the afternoon, and reserving at 4pm a table for 4 persons at 7pm. Chapeau for the Chef and the service.
  • laima 5
    Buvome šį šeštadienį.Šventėme krikštynas.Labai labai skanus maistas ,puikus aptarnavimas.Mums visiems labai patiko.Ačiū.
  • Veronika 5
    Antradienį lankėmės su vyru Jūsų restorane - viskas kaip visada tobula: aptarnavimas, maistas, aplinka.. Ačiū! Visiems rekomenduoju!