Naujienos

Naujos rinkos restoranams
Virtuvė: Argentiniečių
Tiekėjai kelia kainas, konkurentai plečiasi, keičiasi vartotojų skonis, įpročiai, o Jūs liekate tokie patys? Dažnai ne restoranai sustoja vietoje, o jų savininkai atsiremia į fantazijos ir ryžto ribas. Jūsų restoranas pasiekė ribas. Lankytojų visada turite, galimybės fiziškai plėstis nėra. Ką daryti toliau? Kaip auginti pajamas? Galite atidarinėti daugiau restoranų. Tiesa, prarasite autentiškumo ir unikalumo. Kitas būdas augti – išbandyti save naujose rinkose. Štai Jums keletas koncepcijų, kuriomis pasinaudoję galite žengti į naujas rinkas ir susikurti naujus pajamų šaltinius.

Dienos maisto krepšeliai
Tai didelį potencialą turinti paslauga, nes gyvenimo tempas auga kartu su sveiko gyvenimo kultu. Atsiranda reikšmingas kiekis vartotojų, kurie gali mokėti papildomai už tai, kad nereikėtų rūpintis maistingu, sveiku ir skaniu maistu. Pagaminate pusryčius, pietus ir vakarienę, ir pristatote ankstyvą rytą prie valgytojo durų. Individualūs maisto krepšeliai turėtų būti sudaromi pagal individualius poreikius, pavyzdžiui, norintiems priaugti arba numesti svorio, sustiprinti imunitetą, pasiruošti maratonui ir pan.

Biuro darbuotojų maitinimas
Augantis tempas, dinamiška verslo aplinka ne visada leidžia rasti laiko pietums su kolegomis mieste, o šokoladų aparatas pabodęs. Užsienio kompanijų atstovybės jau dabar rūpinasi ir darbuotojų sveika mityba. Auganti konkurencija darbo jėgos srityje skatina įmones rūpintis šiuo tuo daugiau nei tik išmaniaisiais telefonais, naujais kompiuteriais ar lanksčiais darbo grafikais.

Išskirtinių maisto produktų pardavimas
Specializuotų maisto parduotuvių augimas rodo, kad atsiranda vis daugiau žmonių, galinčių ir norinčių mokėti gerokai daugiau už kokybiškus produktus. Galbūt perkate restorano patiekalams išskirtinius produktus, pavyzdžiui, laukinę lašišą arba ekologišką alyvuogių aliejų tiesiai iš ūkininko. Suteikite galimybę šių produktų įsigyti restorano lankytojams ir užsidirbkite papildomai.

Išskirtinių patiekalų pardavimas
Turite kelias laisvas virėjų valandas per dieną? Kepkite duoną be glitimo, gaminkite jogurtus be laktozės, pyragus be cukraus. Pasiūlykite jų nusipirkti kavinėje ir internetu savo svetainėje, atsiimant savo kavinėje/restorane. Naujausios sveikuoliškos mados kaip reikiant į viršūnes iškelia brangių maisto produktų ir patiekalų pardavimus.

Maisto gaminimo vakarėliai
Maisto gamybos laidos ir įtakingų žmonių knygos maisto tema daro savo. Maistas dažnai tampa bendravimo priemone. Kelionės taip pat turi įtakos – grįžus iš Azijos ar Prancūzijos sunku pačiam atgaminti skonį savo virtuvėje.

Švenčių rinkiniai
Vestuvės, gimtadieniai, krikštynos, įmonės šventės. Tai atskira didelė auganti rinka.

Maisto vagonėliai
Ypatingai šiltuoju metų laiku, masiniuose renginiuose. Reikės papildomų investicijų, tačiau tai puikus būdas pasidėti pagalvę po pajamų kritimu vasaros laikotarpiu. Maistas turi būti greitai pagaminamas ir patogiai valgomas rankomis (sriubos – ne pats geriausias pasirinkimas).

Patiekalų meniu namų augintiniams
Kodėl gi ne? Sulauktumėte daug dėmesio kaip pirmas restoranas, tikrai draugiškas gyvūnams.

Keletas idėjų, kaip augti, neišeinant iš restorano ir komforto zonos

Dienos pusryčiai ir vakarienė
Žmonės paprastai valgo ne tik pietus, bet ir ryte bei vakare. Tuos pačius patiekalus, kuriuos turite meniu, galite vadinti skambiau – „Dienos pusryčiai“ ir „Dienos vakarienė“. Tai iš esmės tų pačių dalykų apvilkimas naujais rūbais.

Laimingosios valandos
Dienos pietų metu sunku suplanuoti porcijų skaičius idealiai, o ir maisto išmesti nesinori. Tikriausiai turite ir kitų dienos periodų, kai staliukai dulka tušti, pavyzdžiui, darbo metu, po pietų, iki vakaro. Puikus metas išnaudoti šį laiką atsargų išvalymui su reikšminga, ne mažesne nei 30 proc. nuolaida patiekalams.

Patiekalų rezervavimas
Rezervuojant staliuką, pasiūlykite rezervuoti ir patiekalus. Tiek Jūs, tiek Jūsų lankytojai sutaupys laiko.

Patiekalų užsakymas internetu
Tai ne naujas, tačiau daug kam dar svetimas būdas vystyti verslą. Jums nebūtina samdyti savo vairuotojų. Šiandien savo paslaugas Jums gali pasiūlyti maisto pristatymo į namus platformos. Tai padės Jums auginti pajamas ir būti labiau matomiems progresyvių vartotojų rate.

Visuomet yra variantų. Belieka nusipūsti dulkes nuo „nežinau“, „nesąmonė“ ar „nemanau“. Į šiuos klausimus gali atsakyti vienintelis dalykas – pabandyti. Nuo sėdėjimo vietoje dar niekas neišaugo. Sėkmės.

Parengė: Karolis Baleiša
www.restoranuverslas.lt  informacija

Grįžti atgal

Parašykite komentarą:

Vardas*: El. paštas:
Komentaras*:
Taisyklės ir atsakomybė

Daugiau straipsnių šia tema:

Etninės, istorinės lietuvių virtuvės augantį populiarumą įrodo vis daugiau naujų restoranų pristatančių tikrąją lietuvių virtuvę, neturinčia nieko bendro su kugeliu ir cepelinais. Tarp geriausių Lietuvos šefų vyksta nemažai „kulinarinių... Skaityti daugiau
Rytoj laukia ypatingų vakarienių metas. Leiskite sau leistis į nedidelį kulinarinį nuotykį ar net eksperimentą. Įsivaizduokite, jog restorano meniu pagrindiniais patiekalais tapo...desertai. Užsisakykite desertą "į priekį", arba skirkite ištisą vakarienę... Skaityti daugiau
Kvapas yra vienas svarbiausių skonio įvertinimo ir formavimo kriterijų. Kai kurių tyrimų duomenimis, tinkamas kvapas sudaro 75 proc. patiekalo sėkmės. Tačiau uoslė, kaip ir skonis, mums atrodo toks įprastas dalykas, jog net nesusimąstome, kaip vyksta pats užuodimo... Skaityti daugiau
„Didelės porcijos“, „Sočiai ir nebrangiai“, „Daug ir skaniai“ – vos prieš keletą metų tai buvo pagrindiniai reklaminiai restoranų šūkiai. Šiandien raktiniai žodžiai – „ūkininkų produktai“, „sezoninės žaliavos“, „šviežia ir skanu“.... Skaityti daugiau
Metų pradžoje pasipila viso pasaulio gastronomijos ekspertų, konsultantų, šefų spėjamos, numatomos ir jau rinką spėjusios užvaldyti maisto, gėrimų ir restoranų tendencijos. Kai kurios iš jų įsitvirtina ilgam ir tampa išties reikšmingos ir sektinos, kitos taip... Skaityti daugiau
Išėjus pro restorano duris į lauką yra tik 2 sprendimai arba 2 minutės, kuomet Jūsų svečias nuspręs, ar jis grįš pas Jus, ar užbrauks kryžiuką. Visa tai jis padaro greitai ir tiksliai, „pasižymi“ tai savo ilgalaikėje atmintyje. Jei Jūs jo lūkesčius... Skaityti daugiau
Jau išleistas ir platinamas naujas žurnalo „Restoranų verslas“ numeris. Žurnalas skirtas tiek restoranų, bei kitų maitinimo įstaigų, darbuotojams ir vadovams, tiek jų lankytojams. Naujausiame numeryje skaitykite apie: Neurogastronomiją, Etninę virtuvę, Kap... Skaityti daugiau
Lietuva dar tik pradeda kulinarinio paveldo puoselėjimo epochą. Šia tema Lietuvoje išleistos kelios knygos vis labiau atskleidžia vietinės virtuvės paslaptis (R. Laužikas, N. Marcinkevičienė). Istoriniai mūsų krašto diduomenės valgyti patiekalai, tokie kaip... Skaityti daugiau
Kasmet stebime naujai atsidarančių ir užsidarančių restoranų bei kavinių „karuselę“. Taip, yra vietų Lietuvoje, kurios gyvuoja ir daugiau nei 20 metų, tačiau daug ir tokių, kurioms restoranų verslas pasibaigia vos prasidėjęs, tarsi trumpalaikis iššūkis.... Skaityti daugiau
Draugiškas aplinkai meniu, draugiški gyvūnams restoranai, o kaip su „Draugiškas vaikams meniu“? Lietuvoje tokiais meniu, deja, rūpinasi vos keletas restoranų, o juk auga naujoji klientų karta. Sveiki pasirinkimai ir padidintas dėmesys alergenams vaikų meniu –... Skaityti daugiau
Daugeliui pažįstama situacija, kai tenka pasijausti nejaukiai, nes negali palikti arbatpinigių arba tenka ieškoti artimiausio bankomato, kad išgrynintum pinigus. Ką gi, netolimoje ateityje galima bus pamiršti šią problemą. Skaityti daugiau
Cukrus, druska ir riebalai. Ši trijulė, ko gero, dažniausiai linksniuojama dietologų, gydytojų, sveikos gyvensenos propaguotojų. Ir jei druska ar riebalai kartais dar randa "išteisinimą", cukrus - niekada. Išvengti cukraus – nauja gastronominė tendencija pasaulio... Skaityti daugiau
"Zero waste" (be atliekų) virtuvių restoranuose judėjimas aktyviai plinta dviem kryptimis: maisto atliekų vengimas ir panaudojimas, bei pakuočių bei kitų atliekų vengimas ir perdirbimas. Ši atsakingo restoranų verslo banga labiausiai plinta įkvepiančių šefų... Skaityti daugiau
Azija ir Lotynų Amerika dar neužleidžia pirmaujančių pozicijų, bet į kulinarinių ieškojimų sceną žengia Afrika su visu savo karščiu (aštrusis harissa padažas, riešutų ir prieskonių pagardas dukkah) bei žydų virtuvė, žinoma, su beigeliais priekinėje... Skaityti daugiau
Foie gras, ėrienos šonkauliukai, tuno didkepsniai užleidžia vietą naujai gastronominei tendencijai – „haute vegetarian“ arba „aukštajai daržovių virtuvei“. Vis labiau populiarėja augalinių baltymų paieškos visur – ir parduotuvių lentynose, ir... Skaityti daugiau