Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Klientus aptarnaujantiems robotams atėjo metas ilsėtis!

2008-09-03
Paskelbk savo straipsnį

Geras aptarnavimas – tai įsiklausymas į tikruosius kliento poreikius, o ne aptarnavimo standarto išpildymas. Konferencijos organizatoriai šiemet pasiryžę pakeisti Lietuvos visuomenės požiūrį į klientų aptarnavimą – keistis prekėmis už pinigus bei atiduoti grąžą gali ir robotai. Robotams atėjo metas pailsėti! Kaip ir kasmet ši konferencija suvienys tiek klientus, aptarnaujančius įmonių darbuotojus, tiek vadovus, atsakingus už klientų aptarnavimo kokybės valdymą.

Aptarnaujantis personalas bus raginamas „daryti tai, ką mėgsta, ir mėgautis tuo, ką daro“. Šypsena per prievartą sukelia ligas, o susiraukę veidai skatina klientus kuo greičiau apsisukti ir išeiti. Tam, kad aptarnaujantis personalas suvoktų savo vertę bei svarbą kompanijoje, konferencijos organizatoriai paruošė dviejų dalių pranešimų seriją. Pirmojoje dalyje – apie tai, koks svarbus aptarnaujančio darbuotojo vaidmuo verslo spektaklyje, nes jis – „pirmasis ant scenos“. Antrojoje dalyje konferencijos dalyviai bus supažindinti su klientų aptarnavimo kokybės gerinimo įrankiais: gebėjimu užmegzti pirmąjį teigiamą kontaktą, šypsena, neigiamų emocijų valdymu, laiko vadyba bei konfliktinių situacijų sprendimo įgūdžiais – bus analizuojamos kasdieniniame darbe pasitaikančios situacijos, problemos bei ieškoma teisingų sprendimų.

Antrosios dienos metu visas dėmesys bus skiriamas vadovams, kurie gali įtakoti aptarnaujančio personalo darbo kokybę, t. y. aptarnavimo kokybės, visuotinės kokybės, personalo, rinkodaros ar pardavimų vadovams. Konferencijoje netrūks aktualių temų ir praktinių pavyzdžių. Profesionalūs pranešėjai pasidalins savo patirtimi ir žiniomis apie aptarnaujančių darbuotojų motyvaciją nuo pirmos dienos darbe ir jų išlaikymą, apie aptarnaujančio personalo manipuliaciją darbdaviais, apie aptarnavimą elektroninėje prekyboje. Šios konferencijos metu daug dėmesio bus skiriama klientų aptarnavimo standartui – bus diskutuojama apie jo diegimo tikslus, proceso etapus, kliūtis, vystymą ir palaikymą bei naudą įmonei. Bus pristatytos net dvi atvejo analizės, kurių viena – apie Valstybinę mokesčių inspekciją (VMI), kurioje įdiegtas klientų aptarnavimo standartas gali būti drąsiai vadinamas sėkmės istorija. Septintoji didžiausia konferencija apie klientų aptarnavimą „Gero aptarnavimo dienos VII“ vyks š. m. spalio 7-8 dienomis Vilniuje, „Forum Palace“ („Galaxy“ salėje).

Septintoji didžiausia Lietuvoje kasmetinė konferencija apie klientų aptarnavimą „Gero aptarnavimo dienos VII“ įvyks Vilniuje, spalio 7-8 dienomis.

Daugiau informacijos>>

„Geras aptarnavimas“ informacija