Ozonas_virselis_Maistas_250pix

Naujienos

Arbata saugo nuo antsvorio
Arbatos gėrimas gali apsaugoti nuo papildomo svorio priaugamo valgant netinkamą maistą. Mokslininkai ištyrė, kad reguliarus arbatos vartojimas taip pat sumažina daromą žalą kraujui ir blogiesiems riebalams, galintiems išprovokuoti dviejų rūšių diabetą.

Mokslininkai tvirtina, kad tyrimai su pelėmis galėtų atskleisti ir kitų teigiamų arbatos poveikių, jeigu tik jie būtų pakartoti su žmonėmis.

Tyrime kai kurioms pelėms buvo skirta daug riebalų turinti dieta, o kitoms – normali. Abi šios grupės vėliau buvo suskirstytos į pogrupius, kur joms 14 savaičių buvo duodamas vanduo, juodoji arbata ir žalioji arbata.

Abu pogrupiai, gėrę arbatą, išvengė kūno svorio priaugimo ir pilvo riebalų atsiradimo, kuris yra susijęs su riebiu maistu.

Išsiaiškinta, kad juodoji arbata, kuri dažniausiai naudojama, taip pat neutralizuoja žalingą poveikį kraujui, atsirandantį nuo riebaus maisto. Tai yra išaugusį cholesterolio lygį, gliukozę ir insulino pasipriešinimą, kas yra pirmasis ženklas dviejų tipų diabetų atsiradimui, kai kūnas nebeefektyvinai naudoja insuliną, kurį pats pagamina. Augantis nutukimo lygis vakarų šalyse kaip tik būtent taip dažniausiai ir paveikia žmones, kad jie suserga diabetu.

Tyrimas, kurį atliko Japonijos Kobe universitetas, buvo skelbtas „Journal of Agricultural and Food Chemistry“.

Daktarė Carrie Ruxton iš „Tea Advisory Panel“ sako: „Šis tyrimas yra geros žinios arbatos gėrėjams, ypač tiems, kurie geria juodąją arbatą.“ „Nepaisant to, kad tyrimus dar reikėtų patvirtinti su žmonėmis, jie rodo, kad arbata padeda apsisaugoti nuo svorio priaugimo ir neigiamų pokyčių kraujyje, pavyzdžiui, dėl gliukozės, gliukozės netolerancijos, insulino pasipriešinimo ir lipidų reguliacijos“, – priduria ji.

Arbatos gėrimas ir iki šiol buvo siejamas su širdies, vėžio ir Parkinsono ligų rizikos mažinimu. Kiti tyrimai teigia, kad reguliarus arbatos gėrimas dešimt ir daugiau metų stiprina kaulus.

Šaltinis: www.technologijos.lt
Nuotraukos: Ieva Malaiškaitė, inmagine.com

2011 01 03

Grįžti atgal

Parašykite komentarą:

Vardas*: El. paštas:
Komentaras*:
Taisyklės ir atsakomybė

Daugiau straipsnių šia tema:

Kas nėra girdėjęs pasakymų „valo kraują“, „išvalo organizmą“, „pašalina užsigulėjusius šlakus“ ir pan.? Patirtimi dalijasi ne tik įvairių priemonių išbandę sveikuoliai, bet ir „valymo“ paslaugas teikiančių įstaigų pacientai. Skaityti daugiau
Pasinėrę į diskusijas apie sveiką, ekologišką maistą ar ieškodami netikėtų, gurmaniškų sprendimų, kuriais galėtume nustebinti mūsų kulinarinių ieškojimų vertintojus, dažnai žvalgomės per toli ir nepastebime, ką turime panosėje. Ir visai nesvarbu, kas... Skaityti daugiau
Paaiškėjo jau šeštąjį kartą oraganizuotos geriausių pasaulio 'Syrah' vynuogių veislės vynų varžytuvės “Syrah du Monde”. Savo vynus komisijai pristatė 24 šalys. Per tris dienas buvo išragauta 445 vynai ir išdalinti medaliai. Skaityti daugiau
2012 m. Gegužės 14 d. Vilniuje vyko Montalcino vynų pristatymas, jo metu svečiai turėjo unikalią galimybę susipažinti su Brunello di Montalcino – pirmuoju itališku vynu, kuriam prieš 30 metų Respublikos Prezidento dekretu buvo suteiktas aukščiausias rangas -... Skaityti daugiau
Gegužės 15-16 dienomis Lietuvoje viešės vienas tituluočiausių ir labiausiai vyno bei gastronomijos pasaulyje dedikuotų žmonių, singapūrietis Tommy Lamas. Skaityti daugiau
Susitikti su vyndariu iš Bordo, akis į akį pasikalbėti apie praėjusių metų derliaus ragavimą ir vertinimus, taurėje pasukti seno, gero vyno ir linksmai apie tai kalbėti valandų valandas... Tikra vyno žinovo ir mėgėjo svajonė. Ją išpildė neseniai Lietuvoje... Skaityti daugiau
Pirmadienio vakarą sostinės restorane „Neringa“ vykusiame „Louis Roederer Grand Prix“ Lietuvos someljė čempionate nurungęs aštuonis konkurentus pergalę šventė restorano „Saint Germain“ someljė Narimantas Miežys, kuris be pagrindinio rėmėjo prizo... Skaityti daugiau
Kofeinas yra nuo seno žinoma tonizuojanti medžiaga. Populiariausiu kofeino šaltiniu nenuginčijamai yra kava. Tačiau vis svarbesniu kofeino šaltiniu, ypač vaikams ir paaugliams, tampa daug kofeino turintys energiniai gėrimai. Didesni kofeino kiekiai (nesvarbu iš kokių... Skaityti daugiau
Po parodoje „Gasrto Nord 2012“ surengtos konferencijos, skirtos vaikų maitinimui mokyklose, noriu trumpai pasidalinti Švedų vyriausybės bei projekto iniciatorės Annika Unit Widell koncepcija įgyvendinant projektą – „Maitinimas švedų mokyklose - Safari“. Skaityti daugiau
Balandžio 30 dieną restorane „Neringa“ vyks „Louis Roederer Grand Prix“ Lietuvos someljė čempionatas, kurio metu jau septintą kartą bus išrinktas daugiausiai apie vyną išmanantis žmogus. 2012 metų Lietuvos someljė bus apdovanotas pagrindinio čempionato... Skaityti daugiau
asaulio sveikatos organizacijos (PSO) 2011 m. pateiktais duomenimis, Lietuva užima 12 vietą iš 193 šalių, tarp daugiausiai alkoholio suvartojančių šalių. Statistinis lietuvis pernai išgėrė apie 16 litrų gryno alkoholio, tai 4,5 litro daugiau nei 2009 m.... Skaityti daugiau
Praėjusią savaitę prasidėjo septintasis šalies Vyno čempionatas, kurį tradiciškai organizuoja Lietuvos someljė asociacija. Iš 250 vynų, kuriuos varžyboms pateikė devyniolika importuotojų, atskirose kategorijose bus išrinkti verti Grand Prix, aukso, sidabro ir... Skaityti daugiau
Šaltuoju metų laiku organizmas stengiasi sukaupti kuo daugiau energijos, kad galėtų kovoti su šalčiu, todėl dauguma žiemą valgome daugiau kaloringo maisto – ir tai tampa problema. Skaityti daugiau
Viena žymiausių pasaulyje nepriklausomų degustuotojų asociacija interneto svetainėje ratebeer.com skelbianti pasaulio alaus reitingus, geriausiu lietuvišku alumi pripažino Kupiškėnų „Keptinį“ alų. Skaityti daugiau
Jau devynioliktąjį kartą vykusiame Tarptautiniame vyno čempionato „Chardonnay du Monde“ komisijai buvo pristatyti 908 pavyzdžiai iš 43 pasaulio valstybių. Medalius vertintojai skyrė 303 vynams: 67 aukso, 191 sidabro, 45 bronzos. Tris iš šių vynų galite įsigyti... Skaityti daugiau